Suomen noita-opisto on käynyt kertomassa Vantaalla oppilaille toiminnastaan!
saatana, bite the dust! Jeesus elää!
viedät noidat kukistetaan maan tomuksi
Suomessa on aloittanut 2021v. ensimmäinen noitaopisto.
Rukoillaan, että tämän opiston/pahuuden - alue valtaus Suomen koulumaailmassa, muu toimintakin pysähtyy!
Ovat olleet (2022v.) Vantaalla lukiolaisille opettamassa/kertomassa, tästä heidän koulutuksestaan, uskonnontunnilla.
(Ovat aikeissa laajentaa myös muualle maailmaan tätä opiskelu toimintaa. Tämä ilmeni heidän instagram kirjoituksistaan.)
Ensimmäisestä koulutuksesta (2022v.) valmistui 150 uutta noitaa!!
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei tuo mitään, erityisluokalla kaupungissamme oli epäpätevä opettaja, joka oli järkyttävä miesvihaaja ja okkultisti ja lespo, ja toi tarot kortteja toiselle avustajalle ja esitteli niitä ja samalla joka tunti esitteli sitä, miten homous ja lespous on hienoa ja näytti homomyönteisiä videoita ja kaikenl lisäksi jakoi SETAN transgender nuori lappuja lapsille (14-15 v). Kukaan ei puuttunut tähän
Entäs lasten vanhemmat, puuttuivatko asiaan?
Reagoikaa ! Älkää salliko tälläista, laki on teidän puolellanne!
tuskin välittivät tai tiesivät koko paskasta, itse olin avustajana välillä luokassa ja kerroin asiasta rehtoreille. He eivät tehneet asialle mitään vaikka luokan seinällä oli SETAN juliste.
Vierailija kirjoitti:
kaikki johtuu siitä, että suomalaiset ovat hyljänneet Jumalan eli Jeesuksen ja antaneet maansa naispappien ja homojen valtaan,m nyt noidat kontrolloivat jo kouluja
Kyllä tämä minusta johtuu sekoitekuitujen käytöstä ja siitä, ettei enää ole orjattaria joita raizkata.
Vierailija kirjoitti:
"Enpä usko, että ovat objektiivisesti kiinnostuneita kansanperinteen säilyttämisestä. Siellä valikoidaan sellaisia kivoilta tuntuvia juttuja ja esitetään ne niin, että ne sopii omaan agendaan, eli "muovaamaan ympäröivää todellisuutta itselle ja läheisille suotuisaksi". Tsiisus sentään."
Kuvailit juuri kristinuskon ja kaikki muutkin uskonnot 🤣 Pata kattilaa.
Aivan oikeinhan tuo on, että kouluihin pääsevät kaikki tuon tyyppiset ryhmittymät esittelemään toimintaansa. Miksi siihen pitäisi jollakin tuontiuskonnonharjoittajilla olla yksinoikeus? Suomessa on ollut omat uskomusperinteensä, jotka on korkea aika elvyttää ja tuoda esiin vaihtoehtona tälle miekalla päihin pakotetulle aavikkouskonnolle. Sietäisi loppua se satukirjan lorujen jankkaaminen "ainoana totuutena", kun ne jutut ovat yhtä totta kuin Kalevalan runot ja ihan samalla tavalla Lähi-idän maista kerättyä kansanrunoutta. Tällaisella jotkut sitten perustelevat kaksi vuosi
Mistä sä tiedät, että edellinen kommentoija kannattaa uskonnonopetusta koulussa tai ylipäätään on kristitty?
Tunnustuksellinen uskonnonopetus on käsittääkseni kielletty jo aikapäiviä sitten, niin että jos jossain koulussa uskonnontunnilla jankataan jotain Raamatun tekstejä "ainoana oikeana totuutena", niin siihen on varmaan parempiakin tapoja puuttua kuin joku pseudonoitailun esittely.
Mitä siihen tulee, saako ylipäätään tuollaista koulussa esittää, niin onko muka tällä hetkellä niin, että "kaikki tuon tyyppiset ryhmittymät pääsevät esittelemään toimintaansa"? Saako nykyään tosiaan mikä vain kaupallinen toimija mennää kouluun ilmaiseksi mainostamaan omaa maailmankatsomustaan, jos sen nimeää uskonnoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei tuo mitään, erityisluokalla kaupungissamme oli epäpätevä opettaja, joka oli järkyttävä miesvihaaja ja okkultisti ja lespo, ja toi tarot kortteja toiselle avustajalle ja esitteli niitä ja samalla joka tunti esitteli sitä, miten homous ja lespous on hienoa ja näytti homomyönteisiä videoita ja kaikenl lisäksi jakoi SETAN transgender nuori lappuja lapsille (14-15 v). Kukaan ei puuttunut tähän
tuskin välittivät tai tiesivät koko paskasta, itse olin avustajana välillä luokassa ja kerroin asiasta rehtoreille. He eivät tehneet asialle mitään vaikka luokan seinällä oli SETAN juliste.
Rehtori ei ole korkein taho. Olisitte vieneet asian korkeimmille tahoille.
Kouluihin opettamaan new agea.Tälläiset kaikki ovat syyllisiä lastemme pahoinvointiin ja eksytykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuskin välittivät tai tiesivät koko paskasta, itse olin avustajana välillä luokassa ja kerroin asiasta rehtoreille. He eivät tehneet asialle mitään vaikka luokan seinällä oli SETAN julis
Eli iltapäivälehtiin?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vìtun autistivammaisilta.
Miksi hoet tuota autistivammaista joka ketjussa? Oletko sellainen itse vai mikä sua oikein riivaa?
Vierailija kirjoitti:
Kouluihin opettamaan new agea.Tälläiset kaikki ovat syyllisiä lastemme pahoinvointiin ja eksytykseen.
Toisin kuin lapsia hyväksikäyttävät saarnasmiehet.
Ihmeellistä porukkaa nämä, jotka ovat joillekin uskovaisille niin katkeria, että ihan mielellään päästävät jonkun new age -firman mainostamaan lapsilleen koulun avustamana.
Itse ainakin pitäisin lasteni etua tärkeämpänä kuin sitä, että tuntematonta uskista AV-palstalla harmittaa, mut kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuskin välittivät tai tiesivät koko paskasta, itse olin avustajana välillä luokassa ja kerroin asiasta rehtoreille. He eivät tehneet asialle mitään vaikka luokan seinällä oli SETAN julis
empä jaksanut, koska olin cvain kouluavustajana 6 kk ja ei ollut mitenkään muuta vastuuta koulussa. ja vanhemmat ei asiasta tienneet enkä kokenut että minun olisi pitänyt asiasta tiedottaa vanhemmille. ne oli 6 hengen erityisluokka ja muutenkin katselivat koko ajan vaan puhelimia tunnilla. poikaoppilaat olivat minun puolella koska eivät sietäneet homoutta eikä lespoutta .
Vierailija kirjoitti:
En odottanut espanjalaista inkvisaatiota.
KUKAAN ei odota espanjalaista inkvisaatiota!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epsanjan incelisaatio on kyllä iso riski tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä odotin ja keskiaikaista noitatesti, noidalle paina klaulaan ja heitetään jokeen. jos nousee pinnalle on noita ja poltetaan
jos ei nouse pinnalle, se ei ollut noita
Pian kadotuksen eli laittomuuden lapsi/poika nousee esiin Euroopasta paavina, antikristus. tämä on vain ajan merkki PEDON AJASTA
pelasta itsesi ja lapsesi ja ota kaste Jeesukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä odotin ja keskiaikaista noitatesti, noidalle paina klaulaan ja heitetään jokeen. jos nousee pinnalle on noita ja poltetaan
Kai sille on varmuuden vuoksi annettu viimeiset riitit että pääsee taivaaseen? Muuten olisi vähän epistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sille on varmuuden vuoksi annettu viimeiset riitit että pääsee taivaaseen? Muuten olisi vähän epistä.
Ai niin, naisillahan ei ole sielua. Silly me.
Tässä sen näkee kun naiset päästää johtamaan. Naisille remmiä ja keittiöön, hopi, hopi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuskin välittivät tai tiesivät koko paskasta, itse olin avustajana välillä luokassa ja kerroin asiasta rehtoreille. He eivät tehneet
Avustitko myös äidinkielen tunneilla?
Miten on mahdollista elvyttää uskontoa, jota ei ole ollut olemassa satoihin vuosiin? Nuoko noitakoulun akat tietävät, minkälaista se oli? Vahvasti epäilen. Miksi ylipäänsä pitäisi "elvyttää" mitään taikauskoa ja valehdella nuorille, että nämä voivat "muovata todellisuutta", jos vain maksavat jollekin noitakoululle?