Suomen noita-opisto on käynyt kertomassa Vantaalla oppilaille toiminnastaan!
saatana, bite the dust! Jeesus elää!
viedät noidat kukistetaan maan tomuksi
Suomessa on aloittanut 2021v. ensimmäinen noitaopisto.
Rukoillaan, että tämän opiston/pahuuden - alue valtaus Suomen koulumaailmassa, muu toimintakin pysähtyy!
Ovat olleet (2022v.) Vantaalla lukiolaisille opettamassa/kertomassa, tästä heidän koulutuksestaan, uskonnontunnilla.
(Ovat aikeissa laajentaa myös muualle maailmaan tätä opiskelu toimintaa. Tämä ilmeni heidän instagram kirjoituksistaan.)
Ensimmäisestä koulutuksesta (2022v.) valmistui 150 uutta noitaa!!
Kommentit (237)
Lapsille syöttämässä new agea järkyttävää .
Noitanaiset nielee ja antaa kakkosta ;)
Pääsikö esim helluntailaiset samaan tapaan kertomaan toiminnastaan tai lestadiolaiset
Eikö pilttejä pidä siis kannustaa enää mihinkään järkevään ja oikeasti työllistävään?
Näen eron ,Raamatussa varoitetaan näistä eksytyksistä.
Noita täällä, tosin suvussa kulkenut taito. Ei mistään opistoista opittu. Meitä on kutsuttu vaikka millä nimillä vuosisatojen saatossa, noita, parantaja, kylän vanhin, tietäjä.
Minun uskossani uskon luontoon ja sen parantavaan energiaan. Siihen että voin kanavoida tuota energiaa, olen opiskellut luonnon yrteistä ja osaan niillä parantaa monia vaivoja.
Minun uskossani kielletään kenenkään satuttaminen. Minun uskossani eletään harmoniassa luonnon ja eläinten kanssa.
Minun uskoni oli täällä ensin. Ennen aavikolta väkivalloin tuotua kristinuskoa.
Miten sun usko on parempi, jos olet tekemässä ihmisistä "maan tomua"? Oletko järjissäs? Kukistat muita ihmisiä? Miksi näin. Ei ole todellista. Ei kaikki noidat ole ryhtymässä paholaisen kätyriksi, niitä kätyreitä löydät kyllä ihan arjesta jostain virastosta tai muualta. Ihmisten hyvinvointi on tärkeää, oli usko mikä hyvänsä ja jokainen voi herätä valon puolelle jos haluaa. En ole noita, mutta totean vain tai ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Pääsikö esim helluntailaiset samaan tapaan kertomaan toiminnastaan tai lestadiolaiset
Ei varmasti pääsisi.
Tehkää valitus tuon koulun rehtorista !
Vierailija kirjoitti:
2. Mooseksen kirja 22:17
Noitanaisen älä anna elää.
Ihana rauhaarakastava uskis olet.
Siinä menee opintolaina järkevään käyttöön :D :D :D
Pitäisikö muilta uskonnollisilta yhdistyksiltä kuin valtionkirkolta kieltää pääsy kouluihin?
Palvovat omia itsekeksimiään pakanain oppeja.Rahastavat vielä niillä.
1600-luvulla tuollainen olisi ollut aika rohkeaa.
Odotan edelleen oppilaitosvierailuja yksisarvishoitajan koulutuksesta (https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/01/26/alle-tonnilla-yksisarvishoitaj… ja https://www.seitsemastoista.com/tuote/yksisarviset-perusteet/).
Niin kauan, kun nuo ja äänimaljahoitajat eivät käy kouluissa, muutama noita ei pahemmin hetkauta. Heh, muutama noita. Muutama heitä noitia. ;)
Vierailija kirjoitti:
Noitaopiston naiset, ne todella kääntää mun pään.
On se hyvä, että maailmassa on jotain kummallista, joka ei siunaile, ei, vaan loitsii, eikä ole kuullutkaan Jeesuksesta. Noitaopiston naiset...
Ostin sulle jättiläis -voodoo-nuken, sain palkaksi ikuisen kirouksen. Menimme katsomaan mustaa messua. Rivit täytty takaperin, mut pentagrammi ei. Noitaopiston naiset.
Vierailija kirjoitti:
Odotan edelleen oppilaitosvierailuja yksisarvishoitajan koulutuksesta (https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/01/26/alle-tonnilla-yksisarvishoitaj… ja https://www.seitsemastoista.com/tuote/yksisarviset-perusteet/).
Niin kauan, kun nuo ja äänimaljahoitajat eivät käy kouluissa, muutama noita ei pahemmin hetkauta. Heh, muutama noita. Muutama heitä noitia. ;)
Voi noita noitia.
Vierailija kirjoitti:
Lapsille syöttämässä new agea järkyttävää .
Niin. On tärkeää miettiä näitä ja erottaa asioita. Mikä on "lahko" ja mihin juhlaan osallistuu. Ettei mene väärään vahingossa. Vuodenajoista ja luontojutuista voi iloita ilman minkään palvontaa. Ja pitää oma energia, valoa. Ei ainakaan heikentää muita tai tehdä haittaa. Kohti positiivista, ei pimeyttä. Jokaisella tietenkin oma uskonsa, mutta kaikkea voi tarkastella.
Kultti kuin kultti. Ainakin oppituntu oli ihan oikea tämmöisten taikauskomusten käsittelyyn. En näe eroa muihin uskontoihin.