Suomen noita-opisto on käynyt kertomassa Vantaalla oppilaille toiminnastaan!
saatana, bite the dust! Jeesus elää!
viedät noidat kukistetaan maan tomuksi
Suomessa on aloittanut 2021v. ensimmäinen noitaopisto.
Rukoillaan, että tämän opiston/pahuuden - alue valtaus Suomen koulumaailmassa, muu toimintakin pysähtyy!
Ovat olleet (2022v.) Vantaalla lukiolaisille opettamassa/kertomassa, tästä heidän koulutuksestaan, uskonnontunnilla.
(Ovat aikeissa laajentaa myös muualle maailmaan tätä opiskelu toimintaa. Tämä ilmeni heidän instagram kirjoituksistaan.)
Ensimmäisestä koulutuksesta (2022v.) valmistui 150 uutta noitaa!!
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
1600-luvulla tuollainen olisi ollut aika rohkeaa.
Kristityt olisivat lähimmäisenrakkauden puuskassa polttaneet roviolla koko porukan.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten on mahdollista, että tällainen kaupallinen toimija pääsee kouluun esittelemään toimintaansa?
Eihän sinne voi mikään Mirkkuliinin savipajakaan mennä, saati Teron teräskehonrakennuspulju.
Tämä.
Ei muuta kuin perustamaan oma pseudouskonnollinen yritys ja kouluun vierailulle.
Kaikkea se saatana teettää tekemään rahasta.Huuhaa oppi- isät pysykää lapsista erossa.
Vierailija kirjoitti:
Noitaopiston naiset, ne todella kääntää mun pään.
180 astetta? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Noita täällä, tosin suvussa kulkenut taito. Ei mistään opistoista opittu. Meitä on kutsuttu vaikka millä nimillä vuosisatojen saatossa, noita, parantaja, kylän vanhin, tietäjä.
Minun uskossani uskon luontoon ja sen parantavaan energiaan. Siihen että voin kanavoida tuota energiaa, olen opiskellut luonnon yrteistä ja osaan niillä parantaa monia vaivoja.
Minun uskossani kielletään kenenkään satuttaminen. Minun uskossani eletään harmoniassa luonnon ja eläinten kanssa.
Minun uskoni oli täällä ensin. Ennen aavikolta väkivalloin tuotua kristinuskoa.
Voi luoja tuota ylimielisyyttä ja tekonöyryyttä :) Sinä et tiedä muinaisten suomalaisten uskomuksista yhtään sen enempää, kuin minäkään :) Mutta varmaan tuollainen itse rakennettu jänskä identiteetti tuo sitten jotain nostetta siihen tavalliseen arkeen. Ja suoraan sanottuna, minua hieman loukkaa se, että puhut minun esi-isieni uskosta omanasi, vaikka et tiedä siitä hölkäsen pöläystä, kunhan kuvittelet. Ja näitä sitten tallailee täällä normaalien joukossa, hohhoijaa.
Voimia kaikille uudestisyntyneille, Jeesuksen kanssa kulkeville. Raamatussahan tästä ajasta kerrottiin, taas toteutuu Raamatun profetia!
Pysymme lujina, ja tuemme toisiamme luopumuksen ajassa!
Vierailija kirjoitti:
Siinä menee opintolaina järkevään käyttöön :D :D :D
Sillä saa moni ammattinoita särvintä leivän päälle ja omille noitalapsosilleen sukset ensi talveksi. Kannattaahan se yrittää, kun tyhmät maksaa ja nyt mainosmieheksi on saatu julkisen alan toimijakin.
ei tuo mitään, erityisluokalla kaupungissamme oli epäpätevä opettaja, joka oli järkyttävä miesvihaaja ja okkultisti ja lespo, ja toi tarot kortteja toiselle avustajalle ja esitteli niitä ja samalla joka tunti esitteli sitä, miten homous ja lespous on hienoa ja näytti homomyönteisiä videoita ja kaikenl lisäksi jakoi SETAN transgender nuori lappuja lapsille (14-15 v). Kukaan ei puuttunut tähän
Vierailija kirjoitti:
2. Mooseksen kirja 22:17
Noitanaisen älä anna elää.
"Noudata näitä minun lakejani. Älä anna karjassasi kahden erilaisen eläimen pariutua keskenään. Älä kylvä samaan peltoon kahta erilaista siementä. Älä pue yllesi vaatekappaletta, joka on kudottu kahdesta erilaisesta langasta.Jos mies makaa orjattaren kanssa, joka on luvattu toiselle miehelle vaimoksi mutta jota ei vielä ole lunastettu vapaaksi tai vapautettu, teko vaatii hyvityksen."
Meneekö rahat päänoidalle Belgiaan?
"Enpä usko, että ovat objektiivisesti kiinnostuneita kansanperinteen säilyttämisestä. Siellä valikoidaan sellaisia kivoilta tuntuvia juttuja ja esitetään ne niin, että ne sopii omaan agendaan, eli "muovaamaan ympäröivää todellisuutta itselle ja läheisille suotuisaksi". Tsiisus sentään."
Kuvailit juuri kristinuskon ja kaikki muutkin uskonnot 🤣 Pata kattilaa.
Aivan oikeinhan tuo on, että kouluihin pääsevät kaikki tuon tyyppiset ryhmittymät esittelemään toimintaansa. Miksi siihen pitäisi jollakin tuontiuskonnonharjoittajilla olla yksinoikeus? Suomessa on ollut omat uskomusperinteensä, jotka on korkea aika elvyttää ja tuoda esiin vaihtoehtona tälle miekalla päihin pakotetulle aavikkouskonnolle. Sietäisi loppua se satukirjan lorujen jankkaaminen "ainoana totuutena", kun ne jutut ovat yhtä totta kuin Kalevalan runot ja ihan samalla tavalla Lähi-idän maista kerättyä kansanrunoutta. Tällaisella jotkut sitten perustelevat kaksi vuosituhatta kulttuurien tuhoamista ja k a nsanm urhia ja väittävät olevansa tarinan hyviksiä! Yököttää, suoraan sanottuna.
Vierailija kirjoitti:
ei tuo mitään, erityisluokalla kaupungissamme oli epäpätevä opettaja, joka oli järkyttävä miesvihaaja ja okkultisti ja lespo, ja toi tarot kortteja toiselle avustajalle ja esitteli niitä ja samalla joka tunti esitteli sitä, miten homous ja lespous on hienoa ja näytti homomyönteisiä videoita ja kaikenl lisäksi jakoi SETAN transgender nuori lappuja lapsille (14-15 v). Kukaan ei puuttunut tähän
Entäs lasten vanhemmat, puuttuivatko asiaan?
Reagoikaa ! Älkää salliko tälläista, laki on teidän puolellanne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Mooseksen kirja 22:17
Noitanaisen älä anna elää.
"Noudata näitä minun lakejani. Älä anna karjassasi kahden erilaisen eläimen pariutua keskenään. Älä kylvä samaan peltoon kahta erilaista siementä. Älä pue yllesi vaatekappaletta, joka on kudottu kahdesta erilaisesta langasta.Jos mies makaa orjattaren kanssa, joka on luvattu toiselle miehelle vaimoksi mutta jota ei vielä ole lunastettu vapaaksi tai vapautettu, teko vaatii hyvityksen."
3.Moos.19:19-20. Huomatkaa että.orjatarta saa raizkailla vapaasti jos sitä ei olla vapauttamassa. Mahtavaa tuo raamatullinen moraali.
Kuulostaa vìtun autistivammaisilta.
Kotikoulu olisi ratkaisu tähän mädätykseen. Valitettavasti harvoilla on mahdollisuus siihen.
Esim. Usa, ssa harva uskovasta perheestä tuleva lapsi on enää julkisessa koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Kotikoulu olisi ratkaisu tähän mädätykseen. Valitettavasti harvoilla on mahdollisuus siihen.
Esim. Usa, ssa harva uskovasta perheestä tuleva lapsi on enää julkisessa koulussa.
Siellähän saattaisi törmätä vaikka väärän värisiin lapsiin.
Tuo hih hulien kotikoulutrendi on jatkunut aika pitkään. Selittänee osan trumputuksestakin kun nämä susilapset tekevät äänestyspäätöksiä.
kaikki johtuu siitä, että suomalaiset ovat hyljänneet Jumalan eli Jeesuksen ja antaneet maansa naispappien ja homojen valtaan,m nyt noidat kontrolloivat jo kouluja
Vierailija kirjoitti:
kaikki johtuu siitä, että suomalaiset ovat hyljänneet Jumalan eli Jeesuksen ja antaneet maansa naispappien ja homojen valtaan,m nyt noidat kontrolloivat jo kouluja
Juuri näin !
Ei kyse ole siitä vaikka sinä itse kokisit tekeväsi hyvää tai "parantavasi" kun voimanlähde on pimeyttä, hengellistä pimeyttä