Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä ikinä aloita suhdetta työkaverin kanssa

Vierailija
28.10.2024 |

Itse tein sen virheen enkä tule tekemään toiste. Olin suhteessa mies työkaverin kanssa. Emme kertoneet asiasta töissä. Suhde kuihtui emmekä ole nähneet toisiamme enää kuin tietysti töissä. Nyt kuitenkin mies käyttäytyy kuin haluaisi näyttää minulle tai kostaa tai jotain. Työpaikalla on pääsääntöisesti naisia. Mies pälättää heidän kanssaan ja naurattaa heitä jutuillaan pitkin päivää. Kun olen paikalla hän alkaa kovaan ääneen kysellä "missä Tiina, mulla on pikku Tiinalle asiaa", tai hän saattaa viedä muille naisille jotain kahvileipää, käydä naisten toimistoissa ja olla siellä melko pitkäänkin. Miksi pitää yrittää esittää jotain ja liehitellä muita naisia, tuntuu että hän haluaa minun näkevän tämän kaiken. En halua miestä takaisin eikä mulla ole tunteita häntä kohtaan, koko suhde oli iso virhe. Mutta en tiedä pitäisikö sanoa hänelle jotain vai onko reaktioni juuri sitä mitä hän toivoo. Ärsyttävä mies, todella lapsellista. Mustasukkainen en ole, lähinnä ärsyyntynyt siitä että on pitänyt tuollaiseenkin sekaantua. 

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia ei sinua vaivaisi, et siitä olisi aloitusta tehnyt.

Vierailija
22/73 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös työpaikkaromanssi, joka on kestänyt nyt 7.v. Ei tosin enää olla samassa paikassa töissä, vaikka hyvin voisin olla. 

Vierailija
24/73 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, enpä tiedä. Nyt työkaverin kanssa ollut naimisissa 12 vuotta, sitä ennen pitkä kihlausaika 6 vuotta.

Kyllä se joskus onnistuu. Ollaan vieläkin samassa työpaikassa.

No en kyllä haluaisi olla myöskään onnistuneessa suhteessa samassa työpaikassa. Kyllä sitä tarvitsee jonkun ihan oman alueen myös elämässä. Ei jaksaisi jos olisi koko ajan yhdessä ja kaikki tututkin sitä myöten sitten yhteisiä. Ahdistava ajatus.

Minä vaihdoin työpaikkaa, mies sai jäädä vanhaan kun oli ollut siellä pidempään. Ei tullut itselle kuuloonkaan, että oltaisiin yhdessä sekä kotona että töissä :D

Eri

Vierailija
25/73 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun työkaverinainen näki uuden tyttöystäväni (vietnamilainen, muutti Suomeen pari vuotta sitten), kun se toi minulle eväät työpaikalle selvästi ärsytti exää ja on alkanut juoruilemaan minusta.

Nainen yrittää kostaa.

Vierailija
26/73 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan fiksu edes ajattelisi tuohon suuntaan.

Työ on työ.

Yksityiselämä on yksityiselämä.

Aina erillisiä.

Vierailija
27/73 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä syödä ja paskoa samassa paikassa. Syytä häntä ahdistelusta ja hommaa hänelle potkut.

Miksi mä nauran tälle?

Koska oon niin hauska :D

Vierailija
28/73 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun työkaverinainen näki uuden tyttöystäväni (vietnamilainen, muutti Suomeen pari vuotta sitten), kun se toi minulle eväät työpaikalle selvästi ärsytti exää ja on alkanut juoruilemaan minusta.

Nainen yrittää kostaa.

Exäsi vaikuttaa katkeralta. Sellaisia suomalaiset naiset ovat lähes aina, kun mies vaihtaa aasialaiseen. Eivät osaa olla iloisia, kun mies sai paremman ja on onnellinen.

Vierailija
29/73 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söit kuormasta. Kärsi!

Vierailija
30/73 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on löytänyt puolison töistä, eikä siinä mitään pahaa ole. Toisille se työpaikka voi olla ainoa sosiaalinen tilanne missä tapaa vastakkaisen sukupuolen edustajia ja pääsee keskustelemaan näiden kanssa. Jos romanssia syntyy niin jomman kumman pitää vaihtaa työpaikkaa. Näin minimoidaan myös riskit jos tuleekin ero tms.

Vierailija
31/73 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä taas toisinpäin. Ihastumisesta seurasi suhde, joka on nyt kestänyt yli 27 vuotta, josta naimisissa 26 vuotta ja yksi

aikuinen lapsi. (18v)

Sama. Työpaikkaromanssista alkanut suhde on kestänyt yli 25 vuotta, tosin enää ei olla samassa työpaikassa :D 

Meillä takana 19 vuotta, joista 15 naimisissa. Edettiin hitaasti uusperheeksi ja nyt ne hommat on hoidettu jo. Sama työpaikka oli alle 2 v.

Vierailija
32/73 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka romanssista pitäs saada antaa potkut suoraan. 3 työyhteisöä jossa olen ollut pantu panemalla paskaksi. Kiva kärsiä siinä sivullisena kun aikuiset ihmiset ei osaa käyttäytyä.

Muutenkin noi työpaikka romanssit tuntuu olevan 99*100 tuhoon tuomittuja

Vierailija
33/73 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on seonnut, ei osaa käsitellä tunteitaan. 

No miten tunteiden käsittely mielestäsi onnistuu ap:lta? Jos osaisi käsitellä, koko aloitusta ei olisi, sillä asia ei häntä häiritsisi.

Vierailija
34/73 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaromanssit voivat tuhota sekä sinut että viedä työpaikan!

Vierailija
35/73 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen työpaikalla tutustuneita pariskuntia ja hyvin heillä näyttää pyyhkivän. Työpaikalta voi hyvin löytää elämänkumppanin, koska siellä vietetään paljon aikaa ja ihmisen oppii tuntemaan. Yleensä samoihin ammatteihin hakeutuu myös samankaltaisia ihmisiä. 

Mitään hubailusäätöä ei työpaikalta ehkä kannata etsiä eikä lähteä työpaikan pahimman pelimiehen matkaan. Nämä hommat voi hoitaa Tinderissä. 

Vierailija
36/73 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi työpaikka. Äläkä aloita mitään suhdetta siellä.

Vierailija
37/73 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäissä tuli tämä varoitus. Aloitin suhteen työkaveriin jo 28 vuotta sitten ja edelleen jatkuu. 

Vierailija
38/73 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa yleistystä, Moni onnellinen suhde on alkanut työpaikalla. Varsinkin nykyään tuntuu olevan mahdotonta tavata ketään muuten kuin tinderistä, harrastuksista tai työpaikalta.

Vierailija
39/73 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sotkeuduin työkaveriin ja oon sillä tiellä 19-vuotta myöhemminkin. Ei kaduta.

Vierailija
40/73 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Uskotko edes itse tuota "en ole mustasukkainen" osiota? Meistä muista ei sitä ainakaan kukaan usko.