Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka eivät "päästä" kumppaniaan yksikseen ulkomaille?

Vierailija
28.10.2024 |

Vai onko tuo vain urbaanilegenda? Eri asia tietysti, jos molemmat haluavat aina matkustaa yhdessä tai kumpikaan ei halua matkustaa ollenkaan, mutta luulisi aika harvassa olevan niiden parien, joilla matkustusmieltymykset osuvat 100% yhteen.

Kommentit (855)

Vierailija
581/855 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se kysymys on nyt se että jättäisitkö sä tän täydellisen suhteen vai tekisitkö kompromissin ja reissailisit vaan miehen kanssa?

Aikamoinen kompromissi luopua ystävistä! Heti soi hälytyskellot. 

Miksi sun pitää luopua ystävistä? Miksi se mies ei voi tulla sinne reissuun mukaan vaikka puuhastelee omiaan. Tuskin sä 24/7 oot sen ystävän kanssa.

Vierailija
582/855 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reissutyötä tekevä keski-ikäinen nainen. Yli 20 vuotta olen reissaillut työasioissa. Lähinnä Pohjoismaissa.

Sen verran vain sanon että älkää nyt ihan kaikkea uskoko mitä kumppaninne kertoo älkääkä sokeasti luottakaa.

Vasta todistin viime kesänä naimisiin menneen perheenisän sekoilua Ruotsissa. Kotona vaimo ja kaksi lasta mutta uskollisuudesta ei tietoakaan.

Samainen mies on pettänyt entistäkin vaimoa ja sama meno jatkuu uuden kanssa.

Illalla sitten soitetaan vaimolle ja lapsille kaipaava videopuhelu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/855 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen reissutyötä tekevä keski-ikäinen nainen. Yli 20 vuotta olen reissaillut työasioissa. Lähinnä Pohjoismaissa.

Sen verran vain sanon että älkää nyt ihan kaikkea uskoko mitä kumppaninne kertoo älkääkä sokeasti luottakaa.

Vasta todistin viime kesänä naimisiin menneen perheenisän sekoilua Ruotsissa. Kotona vaimo ja kaksi lasta mutta uskollisuudesta ei tietoakaan.

Oliko kenties herran nimikirjaimet SL tää ainakin tykkää ottaa video puheluita kotiin niin rakastuneena. Siitä sit panee hoitoja.

Vierailija
584/855 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kenties herran nimikirjaimet SL tää ainakin tykkää ottaa video puheluita kotiin niin rakastuneena. Siitä sit panee hoitoja.

Ei ole,sukunimi alkaa K-kirjaimella.

Vierailija
585/855 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En IKINÄ päästäisi miestä yksin ulkomaille! Miehet matkustavat  AINA vain käydäkseen huorissa! Saksa, Itävalta, Hollanti, Aasia, Viro, Venäjä, Espanja... Kyllä nää tiedetään!

Miksi olet suhteessa miehen kanssa joka käy maksullisissa?

Miksi ja miksi. Kukapa etukäteen aina tietää mihin joutuu ja mitä kattelemaan. Järki ihminen lähtis pois. 

No tuo "järki ihminen" ei lähde pois eikä päästä miestänsäkään pois. Mitä järkeä tuollaisessa parisuhteessa on jossa toisen menemisiä kytätään ja estellään?

Vierailija
586/855 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En IKINÄ päästäisi miestä yksin ulkomaille! Miehet matkustavat  AINA vain käydäkseen huorissa! Saksa, Itävalta, Hollanti, Aasia, Viro, Venäjä, Espanja... Kyllä nää tiedetään!

Miksi olet suhteessa miehen kanssa joka käy maksullisissa?

Miksi ja miksi. Kukapa etukäteen aina tietää mihin joutuu ja mitä kattelemaan. Järki ihminen lähtis pois. 

No tuo "järki ihminen" ei lähde pois eikä päästä miestänsäkään pois. Mitä järkeä tuollaisessa parisuhteessa on jossa toisen menemisiä kytätään ja estellään?

Kun se ei ole niin simppeliä..  jokaisessa parisuhteessa joutuu tekemään jonkin kompromissin. Ehkä se on heille tämä ja muuten menee tosi hyvin.

Vierailija
587/855 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli mies kavereiden kanssa laivalla vähän sen jälkeen kun oltiin menty naimisiin. Soitin miehelle ja taustalta kuului että lopeta nyt se puhelu, kyllä täältä laivaltakin pillua saa. Sen jälkeen en kauhean mielelläni päästänyt miestä enää tuollaisille reissuille pitkään aikaan. Tuttu puhui että on nähnyt Tahkon yöelämässä minkälaisia miesten laskettelulomat on, siellä kuulemma varatut vanhemmat miehet juoksee nuorten naisten perässä🙄

Vierailija
588/855 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli mies kavereiden kanssa laivalla vähän sen jälkeen kun oltiin menty naimisiin. Soitin miehelle ja taustalta kuului että lopeta nyt se puhelu, kyllä täältä laivaltakin pillua saa. Sen jälkeen en kauhean mielelläni päästänyt miestä enää tuollaisille reissuille pitkään aikaan. Tuttu puhui että on nähnyt Tahkon yöelämässä minkälaisia miesten laskettelulomat on, siellä kuulemma varatut vanhemmat miehet juoksee nuorten naisten perässä🙄

No tämäkin. Itellä se tilanne et eukolla 2 kaveria. Toisen kanssa saa mennä minne vaan ja toisen kanssa ei mihinkään. 

Toinen on moraalisesti hieno ihminen ja toinen järkevä.  Toinen on just tollanen et kaikki mitä tapahtuu tääl jää tänne, ei se haittaa et meil on hytti täys miehiä.

Vierailija
589/855 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se kysymys on nyt se että jättäisitkö sä tän täydellisen suhteen vai tekisitkö kompromissin ja reissailisit vaan miehen kanssa?

Miksi sun pitää luopua ystävistä? Miksi se mies ei voi tulla sinne reissuun mukaan vaikka puuhastelee omiaan. Tuskin sä 24/7 oot sen ystävän kanssa.

Mitä mun mies yksinään kökkisi jossain hotellilla kun olen vaeltamassa tai shoppailemassa kaverin kanssa, istun Veronassa ulkoilmateatterissa katsomassa oopperaa tai löhöämme pergolassa höpisemässä tyttöjen juttuja? Käymme suppailemassa tai taidekurssilla? Tapaisin hänet 8h huoneessa kun nukkuisimme yhdessä? Järjetöntä!?

Mun mies ei missään tapauksessa ikinä tunge kaverireissuille (vkl-2vkoa) mukaan, ne on mun omaa aikaa jonka hän minulle mielellään suo ja jopa maksaa:) Ja sama toisinpäin. Kun on iso perhe, vaativa työ ja ruuhkavuodet on välillä ihanaa elää hetki vain itselleen.

Näin myös ystäväperheissä, kaikki liitot toimineet hyvin jo 25-35v

Vierailija
590/855 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mun mies yksinään kökkisi jossain hotellilla kun olen vaeltamassa tai shoppailemassa kaverin kanssa, istun Veronassa ulkoilmateatterissa katsomassa oopperaa tai löhöämme pergolassa höpisemässä tyttöjen juttuja? Käymme suppailemassa tai taidekurssilla? Tapaisin hänet 8h huoneessa kun nukkuisimme yhdessä? Järjetöntä!?

Mun mies ei missään tapauksessa ikinä tunge

Niin sun mies ei keksisi mitään kivaa siellä?

Ja tää nyt ei oikein kosketa sua jos teillä ei ole tollasta ongelmaa.. jos olisi pitäisitkö mahdottomana et mies tulis sinne?

Vierailija
591/855 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se moraali on häilyvää parin lasin jälkeen:)oletko nähnyt kun kiltit bilettää?

Vierailija
592/855 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se moraali on häilyvää parin lasin jälkeen:)oletko nähnyt kun kiltit bilettää?

Tää oli varmaan mulle.. tää naiseni toinen kaveri itki kännissä sitä kun joku mies halasi häntä. Hänelle tuli paha mieli miehensä puolesta.  Näin tilanteen jutteli miehen kanssa baaritiskil, mies halasi yllättäen, nainen ei edes vastannut kun jähmettyi.

Toinen pettää miestään varmaan aina kun saa 2 sidukkaa.

Vierailija
593/855 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ratkaisin ongelman näin. Akka ehdotti et lähtee kaverin kanssa Kreikkaan. Sanoin et hyvä homma ei mitään. Mun frendi kysy lähdetäänkö Pattayalla, kai sitä vois lähtee.

Arvatkaa lähtikö muija Kreikkaan?

Vierailija
594/855 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

what happens on the road, stays on the road.

Vierailija
595/855 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää nyt ei oikein kosketa sua jos teillä ei ole tollasta ongelmaa.. jos olisi pitäisitkö mahdottomana et mies tulis sinne?

Miksi hän tulisi sinne ja tekisi sitten omia juttuja? Vain vahtiakseen minua?? Vaikka ehkä haluaisi olla kotona tai vaikka Norjassa mutta pakko änkeää mukaan etten mä saa nauttia ystävästäni??

On, täysi mahdottomuus ajatella että änkeäisimme toistemme kaverireissuille. Pariskuntamatkat sitten erikseen kun molemmilla puolisot mukana. 

Vierailija
596/855 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettää, niin pettää missä vain, esimerkiksi kauppareissulla" Eihän ihmisen vapautta voi viedä edes liitossa.

Vierailija
597/855 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän tulisi sinne ja tekisi sitten omia juttuja? Vain vahtiakseen minua?? Vaikka ehkä haluaisi olla kotona tai vaikka Norjassa mutta pakko änkeää mukaan etten mä saa nauttia ystävästäni??

On, täysi mahdottomuus ajatella että änkeäisimme toistemme kaverireissuille. Pariskuntamatkat sitten erikseen kun molemmilla puolisot mukana. 

Taas kerran jyrkkä mielipiteinen ei osaa lainata tekstiä. Sattumaako vai ei?

Kuten sanoin teillä ei ole sitä ongelmaa JOS olisi JA JOS Sun mies osaisi nauttia ajasta siellä missä ikinä olette. Voisitko myöntyä ottamaan hänet mukaan, kyttämään sinua

Vierailija
598/855 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pettää, niin pettää missä vain, esimerkiksi kauppareissulla" Eihän ihmisen vapautta voi viedä edes liitossa.

Ei tää nyt ihan näin mene.. siellä kaupareissulla perus 40v kanttura saa olla ihan rauhassa. Kreikassa siinä on hyvin komeita, hyväkroppaisia miehiä tyrkyllä heti jos haluaa.

Vierailija
599/855 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tää nyt ihan näin mene.. siellä kaupareissulla perus 40v kanttura saa olla ihan rauhassa. Kreikassa siinä on hyvin komeita, hyväkroppaisia miehiä tyrkyllä heti jos haluaa.

Samoin siellä Pattayalla ja laskettelemassa. 

Vierailija
600/855 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy pettämiselle on että tilaisuus tekee varkaan.

Se on nykyään niin helppoa missä vain ja takuulla moni pettää,niin mies kuin nainenkin.

Ei siihen ulkomaan reissuja tarvita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi