Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka eivät "päästä" kumppaniaan yksikseen ulkomaille?
Vai onko tuo vain urbaanilegenda? Eri asia tietysti, jos molemmat haluavat aina matkustaa yhdessä tai kumpikaan ei halua matkustaa ollenkaan, mutta luulisi aika harvassa olevan niiden parien, joilla matkustusmieltymykset osuvat 100% yhteen.
Kommentit (855)
Vierailija kirjoitti:
Miesystävä suunniteli yhteistä matkaa kahdestaan eksänsä kanssa (erosta noin vuosi). Sanoin että sinne jos lähdet niin tämä suhde on tässä. Muuten menkööt kavereiden kanssa mutta tossa menee raja.
Miksi sä olet tälläisen miehen kanssa? Teet itsestäsi vainoharhaisen sekopään olemalla suhteessa ihmisen kanssa joka ei kunnioita sinua pätkääkään. Kai sentään tarkoitit että teidän erosta on vuosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä liitto se sellainen on jossa liihotetaan yksin ilman puolisoa?
Aika monessa viestissä todettu että kahden tasavertaisen ihmisen liitto.
Meinaatko ihan tosissasi että tuo asia, tasavertaisuus suhteessa, on kiinni vain ja ainoastaan siitä reissataanko yksin siellä täällä? 😂 Eikä siihen vaikuta mikään muu asia suhteessa ja arjessa? 😂
No tietysti vaikuttaa, mutta mistäs tässä ketjussa nyt ollaan keskustelemassa, siksi vastasin noin. Ja jos yksinään menemiset yksipuolisesti kielletään niin onko tasavertainen liitto, häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesystävä suunniteli yhteistä matkaa kahdestaan eksänsä kanssa (erosta noin vuosi). Sanoin että sinne jos lähdet niin tämä suhde on tässä. Muuten menkööt kavereiden kanssa mutta tossa menee raja.
Vaikutat mustasukkaiselta narsistilta.
Eihän tuolla miehellä näyttänyt olevan mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
En IKINÄ päästäisi miestä yksin ulkomaille! Miehet matkustavat AINA vain käydäkseen huorissa! Saksa, Itävalta, Hollanti, Aasia, Viro, Venäjä, Espanja... Kyllä nää tiedetään!
Miksi olet suhteessa miehen kanssa joka käy maksullisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä olet tälläisen miehen kanssa? Teet itsestäsi vainoharhaisen sekopään olemalla suhteessa ihmisen kanssa joka ei kunnioita sinua pätkääkään. Kai sentään tarkoitit että teidän erosta on vuosi?
Tässä kysyttiin onko joku kieltänyt puolisoa menemästä matkalle ja vastasin vain kysymykseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat mustasukkaiselta narsistilta.
Sovitaan sitten niin. Kyllä se vähän epäilytti että mies ei olisi halunnut erota ja eksänsö halusi. Ja sitten vuoden päästä ollaankin menossa kaksin reissuun. Itsekään en menisi, ihan vaan koska en haluaisi pahoittaa toisen mieltä. Se ettei ole avoimessa suhteessa ei tee kenestäkään narsistia.
Jos hän haluaa palata eksänsä kanssa yhteen niin mitä sinä siitä iniset? Ei se matkan kieltäminen sitä asiaa muuta. Panevat selkäsi takan täällä kotimaassakin
Pankaa ja naikaa nyt vaan ihan perkeleesti. Ette muuta osaakaan. Jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En IKINÄ päästäisi miestä yksin ulkomaille! Miehet matkustavat AINA vain käydäkseen huorissa! Saksa, Itävalta, Hollanti, Aasia, Viro, Venäjä, Espanja... Kyllä nää tiedetään!
Miksi olet suhteessa miehen kanssa joka käy maksullisissa?
Miksi ja miksi. Kukapa etukäteen aina tietää mihin joutuu ja mitä kattelemaan. Järki ihminen lähtis pois.
Mikä hemmetin luottamuus? Totta kai luotan mieheen. Mutta en luota naisiin. Joku vieras nainen voi laittaa tyrmäystippoja mun miehen juomaan.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta katselleena erään nelilapsisen perheen vanhempien käytöstä, voin vain todeta kuinka sairaita parisuhteita on olemassa. Perheen isä ei saa poistua edes kaupunginosasta. Puhelin on rouvan nimissä, ja hän todella kontrolloi ukkonsa jokaista liikettä. Tarvinneeko edes mainita, että tuossa puhelimessa on tracking päällä, eli rouva näkee reaaliajassa ukkonsa kaikki liikkumiset. Muutama riita on tullut todistettua, joka heillä alkoi miehen poistuttua sallitulta alueelta. Todella sairasta.
Tuo on henkistä väkivaltaa
En päästäisi miestäni, itse olen käynyt yhden kerran ja meen joskus uudestaankin varmaan, ei kyllä haluaisikaan mennä, eikä pärjäisi siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä liitto se sellainen on jossa liihotetaan yksin ilman puolisoa?
Aika monessa viestissä todettu että kahden tasavertaisen ihmisen liitto.
Meinaatko ihan tosissasi että tuo asia, tasavertaisuus suhteessa, on kiinni vain ja ainoastaan siitä reissataanko yksin siellä täällä? 😂 Eikä siihen vaikuta mikään muu asia suhteessa ja arjessa? 😂
No tietysti vaikuttaa, mutta mistäs tässä ketjussa nyt ollaan keskustelemassa, siksi vastasin noin. Ja jos yksinään menemiset yksipuolisesti kielletään niin onko tasavertainen liitto, häh?
Menoista voidaan sopia myös yhdessä. Ja jättää menemättä. Ihan molemminpuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
514. Mitä jos sanotaan vaikka kyseessä olevan luottamuspula ei sua kohtaan vain yleisesti. Joka on alkanut edellisessä suhteeessa vaimon petettyä ulkomaan reissulla..
Lopetatko muuten täydellisen suhteen vai perutko lähdön?
Taas tämä ihme vaihtoehto. Nainen jää kotiin tai tulee ero? Miksi ihmeessä. Oikea vaihtoehto on se, että nainen käy reissussa, ja mies vaikka terapiassa opettelemassa käsittelemään tunteitaan.
Luuletko sä että se terapia auttaa hetkessä tai välttämättä ollenkaan
. Välittäisitkö naisena että sun puoliso olisi ihan romuna kotona? Mä nimittäin en pystyisi tekee tota mun puolisolle..
Mitäs jos toi mies/ nainen ei saisi edes terapiasta apua? Onks sit ero vai jtn muuta. Koska hänhän ei todellakaan voisi hyvin sun kanssa, mikäli sä reissailisit oman mielen mukaan.
Matkustan vuosittain yksin lomalle. Ei mitään ongelmia miehen kanssa. Jos olisi, niin ei olisi minun mies. Hänkin voi mennä jos haluaisi, mutta enemmän tykkää olla kotona ja harrastaa muuta.
Luottamus on kaiken perusta. Ilman sitä ei homma toimi. Jos on niin epävarma itsestään tai puolisosta ettei matkaan yksin voi lähteä niin jotain on pahasti pielessä ja se on miettimisen paikka.
Eli se kysymys on nyt se että jättäisitkö sä tän täydellisen suhteen vai tekisitkö kompromissin ja reissailisit vaan miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin luottamuus? Totta kai luotan mieheen. Mutta en luota naisiin. Joku vieras nainen voi laittaa tyrmäystippoja mun miehen juomaan.
No hyvä, silloin miehesi ei ainakaan pysty pettämään!
Vierailija kirjoitti:
Eli se kysymys on nyt se että jättäisitkö sä tän täydellisen suhteen vai tekisitkö kompromissin ja reissailisit vaan miehen kanssa?
Aikamoinen kompromissi luopua ystävistä! Heti soi hälytyskellot.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kompromissi tuo nyt on?? Sehän on uhkavaatimus! Miksi pitäisi reissata vain kahdestaan?? "Sinä et mene kun minä sanon niin" jne. Pitää olla tosi luottamuspula jos tuommoista on. Kyllä parisuhteessa pitää olla myös omaa aikaa ja tilaa. Olen valinnut mieheni niin ettei hän ikimaailmassa kieltäisi minua yksin reissaamista. Ja sama toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se toinen nainen sitten sille miehelle tekee kun on tyrmäystipoilla tyrmännyt? Kuulostat itse henkisesti sairaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies voi pettää sinua ihan omassa kodissasikin tai kotipaikkakunnallasi. Ja maksullisissakin voi varmasti moni käydä omassa kotikaupungissakin. Ei tarvitse ulkomaille lähteä.