Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi kukaan haluaa olla laiha ja muodoton

Vierailija
28.10.2024 |

Vaatteet roikkuvat päällä ja naisen kroppa ei ole kovin esteettinen ihan suoralinjaisena.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen muodoton ja suora. Saan olla miehiltä rauhassa ja muutenkin naisellisuus on perseestä.

Aseksuaali 

Vierailija
22/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuasia. Itse olen sairaalloisen lihava ja näin ollen täysin muodoton, läski tuhoaa muodot.

Mahtuiskohan laihan ja sairaalloisen lihavan välille aika paljon vaihtoehtoja?

Ap

Ei minulla ainakaan rintojen koko mitenkään merkittävästi muutu painon muuttuessa.

Hoikkana ne näyttävät suuremmilta kun vyötäröllä ei ole silloin ylimääräistä täytettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

54 kg / 165 cm. En tosin tiedä mihin ne mitat liittyy kun ei ne kerro paljoakaan kehonkoostumuksesta, kehon mittasuhteista, terveydestä tai siitä tunteeko olon hyväksi omassa kehossaan.

Olet hoikka ja varmasti hyvännäköinen

Vierailija
24/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa monta on ihmeellistä aasia...

Vierailija
25/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka läskit kuinka turpoaisivat ulos housuista ei se tee kenestäkään muodokasta. Hoikalla naisella joko on muotoja tai ei ole.

Vierailija
26/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen keijukaiskroppa on just hyvä, vaatteet näyttää paremmalta silloin. Japanilaiset ja muut aasialaiset on usein aika hoikkia ja kurvittomia mutta vaatteet näyttää niillä hyvältä.

Tollainen kroppa näyttää hyvältä pojilla/nuorilla miehillä. Ehkä joillain nuorilla naisillakin. Mutta yleisesti naisella ei ole pahitteeksi että on muotoja

Vierailija
27/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tämä taas on, mutta kai jotkut noin kuvittelee. Mulla on BMI just ja just sen 19, kilon päässä alipainosta. Eli kai hoikka olen. Rinnat kuitenkin 65G ja vyötärön ja lantion erotus lähes 30cm. Ihan riittävästi muotoa mielestäni. 

Vierailija
28/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli tämä taas on, mutta kai jotkut noin kuvittelee. Mulla on BMI just ja just sen 19, kilon päässä alipainosta. Eli kai hoikka olen. Rinnat kuitenkin 65G ja vyötärön ja lantion erotus lähes 30cm. Ihan riittävästi muotoa mielestäni. 

:D 65G. Joo-o

Vierailija
29/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on tiimalasivartalo ja antaisin mitä tahansa ollakseni laiha ja ruumiinrakenteeltani "suora". Vaatteet näyttää laihan päällä aina paremmalta ja istuvat paremmin. Tää on ihan perseestä kun mitkään vaatteet eivät istu kunnolla päälle, ja se kapea vyötärökin katoaa näkyvistä heti, jos ei pidä mitään tyköistuvaa yläosaa päällä. Leveä lantio ei katoa edes laihduttamalla minnekään - kyllähän sen läskin voi siitä päältä pois laihduttaa, mutta ei se sitä lantion rakennetta muuta, ei se lantio itsessään siitä kapene. Eli edes laihduttamalla en saisi sitä "suoraa" vartalonrakennetta, minkä haluaisin. Kai sitä aina haluaa, mitä ei voi saada..

Vierailija
30/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on tiimalasivartalo ja antaisin mitä tahansa ollakseni laiha ja ruumiinrakenteeltani "suora". Vaatteet näyttää laihan päällä aina paremmalta ja istuvat paremmin. Tää on ihan perseestä kun mitkään vaatteet eivät istu kunnolla päälle, ja se kapea vyötärökin katoaa näkyvistä heti, jos ei pidä mitään tyköistuvaa yläosaa päällä. Leveä lantio ei katoa edes laihduttamalla minnekään - kyllähän sen läskin voi siitä päältä pois laihduttaa, mutta ei se sitä lantion rakennetta muuta, ei se lantio itsessään siitä kapene. Eli edes laihduttamalla en saisi sitä "suoraa" vartalonrakennetta, minkä haluaisin. Kai sitä aina haluaa, mitä ei voi saada..

Miks sua häiritsee niin paljon että näytät siltä miltä nyt naisen olettaiskin näyttävän

Vierailija
31/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. omassa kehossa on hyvä olla. Ei hikoiluta, ei nälätä, olo on kevyt ja sopusuhtainen

2. vaatteet näyttävät aina hyviltä, siksi mallitkin ovat laihoja

3. ei ole epätoivotun seksihalun maalitaulu

4. kertoo hyvistä tunteidensäätelytaidoista, ettei syöpöttele ja porsastele

Vierailija
32/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia vaatteita sitten haluaisit käyttää. Monenlaiset mekot ja hameet ei kai nykysin oikein ole muodissa. Luulis naisten näitä perinteisesti käyttäneen juuri siksi että tuollaiset vaatekappaleet istuu hyvin naisen vartalon muotoihin

Vierailija
33/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa joka toinen aikuinen on lihava. Se on minusta järkyttävää. 

Vierailija
34/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole muotoja hoikkana, niin ei niitä ole ylipainoisenakaan.

Ihan samanlainen suora pötkö sitä on joka tapauksessa, oli sitten hoikempi tai paksumpi. Hoikan päällä sentään vaatteet näyttää paremmalta.

No kyllä mun rinnat on isommat vähän isommassa painossa. Pienet ne on silti, mutta hoikkana lähes olemattomat. Eipä sillä että tuo haittaisi, tykkään pienistä rinnoista.

Vierailija
35/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole muotoja hoikkana, niin ei niitä ole ylipainoisenakaan.

Ihan samanlainen suora pötkö sitä on joka tapauksessa, oli sitten hoikempi tai paksumpi. Hoikan päällä sentään vaatteet näyttää paremmalta.

Hoikan ja ylipainoisen, saati lihavan väliin mahtuu aika paljon. Hoikka kai on joku jonka BMI on jossain 20 tienoilla tai alle

Vierailija
36/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei ole koskaan muodoton. Kaikella konkreettisella on muoto aina tennismailasta makaronilaatikkoon. Muodokkuutta käytetään usein peitesanana ylipainolle

Vierailija
37/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun se vaihtoehto on todennäköisesti paksu ja muodoton. Ei suorakroppaisesta tule mitään kurvikasta tiimalasia, jos tulee enemmän painoa, vaan yleensä omenakroppainen. 

Minusta kyllä yleensäkään omaa kropan muotoa ei kannata niin murehtia. Vaatteita löytyy, ja muotineuvoja, joiden avulla minkä tahansa kropan muodon voi saada näyttämään kivalta. Sitä paitsi, huippumallitkin on "laihoja ja muodottomia", ja heidän päälläänhän vaatteita esitellään kun näyttää hyvältä.

Kyse ei ole pelkästään muodista.

Muodokas ei tarkoita lihavaa eikä kurvikastakaan tai isorintaista, vaan että muodokkaalla naisella on leveä lantio. Päärynänmallisen vartalon omaavan naisen on aina sanottu olevan hyvä synnyttäjä.

Vierailija
38/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitä paitsi, huippumallitkin on "laihoja ja muodottomia", ja heidän päälläänhän vaatteita esitellään kun näyttää hyvältä."

Tätä on teorisoitu sillä, että iso osa vaatesuunnittelijoista ovat homoseksuaaleja ja siksi haluavat naisten näyttävän miehiltä

Vierailija
39/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sitä paitsi, huippumallitkin on "laihoja ja muodottomia", ja heidän päälläänhän vaatteita esitellään kun näyttää hyvältä."

Tätä on teorisoitu sillä, että iso osa vaatesuunnittelijoista ovat homoseksuaaleja ja siksi haluavat naisten näyttävän miehiltä

Meidät on myös aivopesty uskomaan, että vaatteet näyttävät paremmilta tikku-ukkojen päällä. Ajan myötä ihminen on alkanut uskomaan näin. 

Vierailija
40/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai lähes laiha. Olen kuitenkin terve ja se on tärkeää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi