Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi kukaan haluaa olla laiha ja muodoton

Vierailija
28.10.2024 |

Vaatteet roikkuvat päällä ja naisen kroppa ei ole kovin esteettinen ihan suoralinjaisena.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä ihme näitä ongelmakimppuja.

Vierailija
2/101 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia. Itse olen sairaalloisen lihava ja näin ollen täysin muodoton, läski tuhoaa muodot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka on laihana muodoton on hyvin todennäköisesti myös isompikokoisena muodoton. 

Vierailija
4/101 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoikan vartalo on suora niin ei sille voi mitään.

Vierailija
5/101 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuasia. Itse olen sairaalloisen lihava ja näin ollen täysin muodoton, läski tuhoaa muodot.

Mahtuiskohan laihan ja sairaalloisen lihavan välille aika paljon vaihtoehtoja?

Ap

Vierailija
6/101 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoikka ja minulla on aivan tarpeeksi suuret rinnat.

Vierailija
7/101 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se vaihtoehto on todennäköisesti paksu ja muodoton. Ei suorakroppaisesta tule mitään kurvikasta tiimalasia, jos tulee enemmän painoa, vaan yleensä omenakroppainen. 

Minusta kyllä yleensäkään omaa kropan muotoa ei kannata niin murehtia. Vaatteita löytyy, ja muotineuvoja, joiden avulla minkä tahansa kropan muodon voi saada näyttämään kivalta. Sitä paitsi, huippumallitkin on "laihoja ja muodottomia", ja heidän päälläänhän vaatteita esitellään kun näyttää hyvältä.

Vierailija
8/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun se vaihtoehto on todennäköisesti paksu ja muodoton. Ei suorakroppaisesta tule mitään kurvikasta tiimalasia, jos tulee enemmän painoa, vaan yleensä omenakroppainen. 

Minusta kyllä yleensäkään omaa kropan muotoa ei kannata niin murehtia. Vaatteita löytyy, ja muotineuvoja, joiden avulla minkä tahansa kropan muodon voi saada näyttämään kivalta. Sitä paitsi, huippumallitkin on "laihoja ja muodottomia", ja heidän päälläänhän vaatteita esitellään kun näyttää hyvältä.

Näyttääkö?

Vierailija
9/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ollut hoikka ja aina myös harrastanut liikuntaa. Kuntosalilla saa vähän lisää muotoja. Olen tyytyväinen itseeni ja terve. Miksi se olisi jollekin muulle ongelma? :D

Vierailija
10/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ollut hoikka ja aina myös harrastanut liikuntaa. Kuntosalilla saa vähän lisää muotoja. Olen tyytyväinen itseeni ja terve. Miksi se olisi jollekin muulle ongelma? :D

Mitat?

Vierailija
11/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

54 kg / 165 cm. En tosin tiedä mihin ne mitat liittyy kun ei ne kerro paljoakaan kehonkoostumuksesta, kehon mittasuhteista, terveydestä tai siitä tunteeko olon hyväksi omassa kehossaan.

Vierailija
12/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

54 kg / 165 cm. En tosin tiedä mihin ne mitat liittyy kun ei ne kerro paljoakaan kehonkoostumuksesta, kehon mittasuhteista, terveydestä tai siitä tunteeko olon hyväksi omassa kehossaan.

Minkälaiset ne mittasuhteet ja kehonkoostumus sitten on?

Vierailija
13/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalipainoinen olet.

Vierailija
14/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole muotoja hoikkana, niin ei niitä ole ylipainoisenakaan.

Ihan samanlainen suora pötkö sitä on joka tapauksessa, oli sitten hoikempi tai paksumpi. Hoikan päällä sentään vaatteet näyttää paremmalta.

Vierailija
15/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat näyttää pienessä kropassa suurilta, lihavan omenan A-kuppi on samankokoisena rintana hoikalla D-kuppi. 

Vierailija
16/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä haluan paljon mielummin hoikan tikun kuin edes vähän liikakiloja. Painoideksi 25 on jo liikaa makuuni. 

Vierailija
17/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aina ihastelee säällisyyssäännöistä piittaamatta muotojani, pyöreää omenavatsaa, minkä sain kun lihoin 10 kg <3

Noin mulla tulee ne muodot. Ennemmin muodoton kuin tuollaiset muodot ja huonosti voiva kroppa. Paskat geenit, niin pitää pysyä oikeasti hoikkana terveydenkin vuoksi.

Vierailija
18/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun syyni on se, että ylimääräisen painon puute helpottaa astmakeuhkojeni työtä. 

Vierailija
19/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä sopusuhtaiset, en käytä mittanauhaa. Inbody-mittaus tehty viimeksi 15 vuotta sitten, joten ei tietoa. Edelleenkään en ymmärrä mitä väliä sillä on jos on hoikka, tai jotain muuta, kunhan itsellä on hyvä olla henkisesti ja fyysisesti.

Vaikea ymmärtää miksi muiden muodot tai muodottomuus on sinulle tärkeä asia. Osaatko itse sanoa?

Vierailija
20/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen keijukaiskroppa on just hyvä, vaatteet näyttää paremmalta silloin. Japanilaiset ja muut aasialaiset on usein aika hoikkia ja kurvittomia mutta vaatteet näyttää niillä hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan