En ymmärrä miksi kukaan haluaa olla laiha ja muodoton
Vaatteet roikkuvat päällä ja naisen kroppa ei ole kovin esteettinen ihan suoralinjaisena.
Kommentit (101)
Voi kuule esimerkiksi minä olen lauta näin 55 kiloisena ja samanlainen lauta olin 64 kiloisenakin. Kun se rasva ei kerry minulla rintoihin vaan painelee suoraan jalkoihin. Ja paino pysyy tässä helposti, kun harrastan liikuntaa. Mitään erityisruokavaliota minulla ei ole, herkkuja menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole muotoja hoikkana, niin ei niitä ole ylipainoisenakaan.
Ihan samanlainen suora pötkö sitä on joka tapauksessa, oli sitten hoikempi tai paksumpi. Hoikan päällä sentään vaatteet näyttää paremmalta.
No kyllä mun rinnat on isommat vähän isommassa painossa. Pienet ne on silti, mutta hoikkana lähes olemattomat. Eipä sillä että tuo haittaisi, tykkään pienistä rinnoista.
Kyllä miehelläkin alkaa rinnat roikkumaan kun on tarpeeksi painoa.
Ei ala. Maha niillä kasvaa ja voi joillain näyttää, että rinnat on isommat. Illuusio.
Sehän kaunista.Esim nainen pienet aa tipsit.Miehillä komee kroppa.Hyvin puettuna.Lihakset jaloissa jne sopusuht.Jotkut näyttää vetävän lihaa perässään jaloissa kävely tyyli.Isot tipsit ja iso per,ei kyllä kaunista,mut kauneus katsojan silmissä.Eikä kenenkään ulkonäköö voi oikein arvostella,minkä sille voi miksi luaja loi.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule esimerkiksi minä olen lauta näin 55 kiloisena ja samanlainen lauta olin 64 kiloisenakin. Kun se rasva ei kerry minulla rintoihin vaan painelee suoraan jalkoihin. Ja paino pysyy tässä helposti, kun harrastan liikuntaa. Mitään erityisruokavaliota minulla ei ole, herkkuja menee.
Onko se jotenkin huono asia että menee jalkoihin
Erilaiset ovat kauniita. Niin hoikat kuin pyöreätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlainen suora pötkö sitä on joka tapauksessa, oli sitten hoikempi tai paksumpi. Hoikan päällä sentään vaatteet näyttää paremmalta.
No kyllä mun rinnat on isommat vähän isommassa painossa. Pienet ne on silti, mutta hoikkana lähes olemattomat. Eipä sillä että tuo haittaisi, tykkään pienistä rinnoista.
Ei ala. Maha niillä kasvaa ja voi joillain näyttää, että rinnat on isommat. Illuusio.
Jaa-a. Taitaa olla vähän yksilöllistä. Itseäni ainakin siunattiin miestisseillä jotka tuli jo murrosiässä ehkä osittain johtuen sen aikaisesta ylipainosta kun vanhempien käsitys hyvästä vanhemmuudesta oli pitää poika herkkuja syöttämällä tyytyväisenä. Nää ei sitten oo lähteneet millään pois vaikka aikuisena kuinka olisin painoa pudottanut. Nuorempana häiritsi enää ei jaksa kiinnostaa
Vähän tabu kyllä ovat ettei kannata ehkä miehille noista ruveta puhumaan ellei sitten ole tarkoitus nolata ja loukata
Ihailen balettitanssijoiden kehoja. Ovat superhoikkia mutta harvemmin kuitenkaan täysin muodottomia, koska lihasta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa joka toinen aikuinen on lihava. Se on minusta järkyttävää.
Ei ole. Ylipainoinen vain. Opettele termit.
Antakaa kehorauha kaikille, hoikille ja muhkoille. Laiha ja muodotonta harvemmin haluaa olla tälläinen joten kehorauha heille myös. Olen itse aika lyhyt ja hoikka mutta peppua kyllä löytyy (pitäisi hieman laihduttaa sieltä). Hoikkeliini saa muotoja kun käyttää hieman topattuja liivejä ja tunikaa niin että solmii sen vyöllä. Tulee myös se hieman keijukaisefekti varsinkin jos on hoikat koivet ja kun siihen vielä yhdistää korolliset kengät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Taitaa olla vähän yksilöllistä. Itseäni ainakin siunattiin miestisseillä j
En taida nyt ostaa tätä tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihailen balettitanssijoiden kehoja. Ovat superhoikkia mutta harvemmin kuitenkaan täysin muodottomia, koska lihasta löytyy.
Ovat täysin rasvattomia, mikä on naiselle epänormaalia.
Ymmärrän. Itse olen kuitenkin mieluummin laiha ja muodoton kuin lihava ja muodoton.
Laihakaan kun ei useinkaan saa muotoja lihoessaan vaan tulee ainoastaan iso maha. Raskausmahaa muistuttava pömppä ei hivele omaa muotokieliestetiikkaani. Harva kun lihoo sillai kivasti perseestä ja rinnoista säilyttäen ampiaisvyötärön.
Mutta toki laihan paras ratkaisu on lihakset ja niitä nyt itse olen täyttä häkää kasvattamassa. Läskiä parempi mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä minäkään, ja vielä vähemmän ymmärrän sitä, että miksi niin moni nykyään valitsee olla löysä läskipaska.. Mikä siin on ettei voi oikeesti olla hyvässä tikissä? Voida kaikinpuolin hyvin ja plussana vielä näyttää todella hyvältä.
Miksi pitäisi? Jos tekee ruumiillista työtä tai keräilee vaikka marjoja, niin siinähän sitä kroppa saa lihasta. Tieten tahtoen energian lihakseen kerryttäminen on outoa. Hyvältä näyttäminenkin on vähän niin ja näin. Omasta mielestäni lihaksikkaat näyttävät aika tyhmiltä juurikin siksi, että lihaksilla ei oikeastaan tee nykypäivänä mitään. Itselleni se on siis ennemminkin indikaattori "seksuaalisesta yhteensopimattomuudesta" siinä missä lihavuuskin
Noo, yleensä laihalle muodottomalle "ratkaisu" on sitten että muotona on iso maha.
Ei kiitos. Itse haen muotoja kuntosalilta ja onkin tullut muuten lihasta reippaasti niin jalkoihin kuin käsiinkin. Lihasten muodot hivelee omaa silmääni niin naisilla kuin miehilläkin. En tykkää ottaa kiinni läskistä eikä tykkää miehetkään, joiden kanssa olen seurustellut. Lihas tuntuu hyvältä niin katsella kuin koskettaa. Läskimakkara kuvottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Taitaa olla vähän yksilöllistä. Itseäni ainakin siunattiin miestisseillä j
Rasvakudos kai tuottaa jonkun verran estrogeeniä, olisiko sen vuoksi tulleet
Olen 160/53 eli aivan hitsin normaalipainoinen, pienet tissit mutta onnekkaasti vyötärö ja hyvän muotoinen lantio. Jos lihon tästä vyötärö katoaa. Olen kokeillut. Normaalipainossa on se etu että vaatteita on helppo löytää käytettynäkin. Ja mahdun moniin paikkoihin. Mahdun väleistä, mahdun istumaan kaiken kokoisille tuoleille, vien vähän tilaa kaduilla ja hyllyjen väleissä. Mahdun hyviin piiloihin jos leikitään piilosta, kalusteiden alle, päälle, sisään. Ihmiset mahtuvat hyvin kävelemään ohitseni. On kevyt istua, nousta ylös, tehdä kaikenlaista. En ole erityisen muodokas mutta nakuna ihan kivan näköinen. Kokoani löytyy työpaikan työvaatevarastosta. Mahdun huvipuistolaitteisiin ja muihin paikkoihin missä on joku painoraja. Helppoa ja mukavaa elämää ja olisi varmaan hankalampaa jos olisin lihavampi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen muodoton ja suora. Saan olla miehiltä rauhassa ja muutenkin naisellisuus on perseestä.
Aseksuaali
Monet miehet tykkää tuollaisesta vartalosta, miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat näyttää pienessä kropassa suurilta, lihavan omenan A-kuppi on samankokoisena rintana hoikalla D-kuppi.
Kyllä ne rinnat suurenevat yleensä melko samassa suhteessa kuin muukin vartalo, kun ihminen lihoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä minäkään, ja vielä vähemmän ymmärrän sitä, että miksi niin moni nykyään valitsee olla löysä läskipaska.. Mikä siin on ettei voi oikeesti olla hyvässä tikissä? Voida kaikinpuolin hyvin ja plussana vielä näyttää todella hyvältä.
Miksi pitäisi? Jos tekee ruumiillista työtä tai keräilee vaikka marjoja, niin siinähän sitä kroppa saa lihasta. Tieten tahtoen energian lihakseen kerryttäminen on outoa. Hyvältä näyttäminenkin on vähän niin ja näin. Omasta mielestäni lihaksikkaat näyttävät aika tyhmiltä juurikin siksi, että lihaksilla ei oikeastaan tee nykypäivänä mitään. Itselleni se on siis ennemminkin indikaattori "seksuaalisesta yhteensopimattomuudesta" siinä missä lihavuuskin
Sopusuhtainen lihasmassa pitää ihmisen terveenä. Ja jos kuvittelet marjastamalla saavasi lihasta, niin olet auttamattomasti pihalla ihmisen fysiologiasta. Kerro toki, mikä funktio ihralla on nykyään, kun ruokaa on koko ajan saatavilla.