Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi kukaan haluaa olla laiha ja muodoton

Vierailija
28.10.2024 |

Vaatteet roikkuvat päällä ja naisen kroppa ei ole kovin esteettinen ihan suoralinjaisena.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin niin laiha kuin mahdollista mutta terveen näköinen. 

Vierailija
62/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ihan eri mieltä. Mallitkin on ihan syystä laihoja ja "muodottomia". Aasialaisia naisia myös pidetään  naisellisina. Itsekin olen hoikka eikä kukaan ole ikinä sanonut, että olisin poikamainen vaikka rinnat on a-kupit. Minulla on kuitenkin ihan selvästi naisen peppu, vyötärö ja sirot ranteet ja nilkat. Rinnatkin erottuu hoikassa vartalossa. Olen jo keski-ikäinen ja hyvin tyytyväinen, että olen tällainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hoikka ja minulla on aivan tarpeeksi suuret rinnat.

Tarpeeksi suuret mihin?

Minulla on hyvin pienet rinnat. Olen imettänyt kaksi lasta vuoden ikään ja vielä myynyt ylimääräistä maitoa.

Rintojen koolla ei ole mitään merkitystä imetyksen onnistumisessa.

Vai tarkoitatko tarpeeksi suuret miellyttääksesi miehiä? Olet siis niin riippuvainen joidenkin  äijien mielipiteistä.  Katsotko myös minkäkoiset kikkelit heillä on?

Onko mikro,  pieni, menettelee,  keskikokoinen vai iso? Mikä niistä miellyttää?

Vierailija
64/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä kiinnostaisi näin naisena minkälaisia "kuppikokoja" miehillå  on?

Eipä taida kukaan astua esiin rehellisesti oman mittansa kanssa :D 

Sen kokohan on miehuuden mitta.  Arka ja herkkä alue.  Sitä rajaa ei sa missään nimessä ylittää.

Niin että tuskin saamme rehellistä vastausta ja valehtelijat älkööt vaivautuko. Tiedän nimittäin että kokoja löytyy laidasta laitaan, näin ihan luonnossakin nähtynä.  Olen sairaanhoitaja ja paljon on nähty mysö sänkyhommien ulkopuolela.

Vierailija
65/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan juuri haluakaan. Moni on hyvinkin hoikka, mutta samalla muodokas. Luulisin, että aika moni haluaisi olla sellainen

Vierailija
66/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä huvittaa kun usein lihavat naiset sanovat olevansa muodokkaita. Lihavuus ei todellakaan tarkoita muodokasta. Lihava on sellainen perunasäkki. En kyllä syttyisi mistään tikustakaan.

Vierailija
67/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuasia. Itse olen sairaalloisen lihava ja näin ollen täysin muodoton, läski tuhoaa muodot.

Mahtuiskohan laihan ja sairaalloisen lihavan välille aika paljon vaihtoehtoja?

Ap

Mitä ihmeen vaihtoehtoja? Luuletko, että ihmiset valisevat elopainonsa joka aamu vähän kuin vaatteet? "Tänään on sen verran tuhti olo että taidankin laittaa läskipuvun."

Vierailija
68/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa aloittajaa harmittaa kun on itselle kertynyt liikaa massaa. Niin, kyllähän meistä jokainen on mieluummin ylipainoinen kuin sellainen ällöttävä hoikka. Miehetkin inhoaa hoikkia naisia, se on fakta juu. 

Vierailija
69/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on tuhtia kansaa ja ihannoivat tanakkaa vartaloa (paitsi salaa). 

Vierailija
70/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan juuri haluakaan. Moni on hyvinkin hoikka, mutta samalla muodokas. Luulisin, että aika moni haluaisi olla sellainen

Niinpä, kaikki haluaisivat olla sellaisia mutta koska se ei ole realistista niin ihannoidaan pönäköitä koska se on lähempänä omaa kroppaa.

Vierailija
71/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, kaikki haluaisivat olla sellaisia mutta koska se ei ole realistista niin ihannoidaan pönäköitä koska se on lähempänä omaa kroppaa.

Kyllä se vaan niin taitaa olla, että se on kyllä pieni vähemmistö, joka noita pönäköitä ihannoi, oli sitten oma kropaa mitä tahansa.

Vierailija
72/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihana oleminen tuntuu hyvältä ja kevyeltä. Joogassa ja liikkuessa vartalo taipuu ihan eri tavalla, vaatteet istuu hyvin, ja kropassa ei ole hyllyvää ylimääräistä. En enää ikinä halua lihoa.

T. 75kg -> 59kg vuoden aikana

Vierailija
73/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

54 kg / 165 cm. En tosin tiedä mihin ne mitat liittyy kun ei ne kerro paljoakaan kehonkoostumuksesta, kehon mittasuhteista, terveydestä tai siitä tunteeko olon hyväksi omassa kehossaan.

Minkälaiset ne mittasuhteet ja kehonkoostumus sitten on?

Pikkuisen pidempi, fitti timmi slimmi, sopivan lihaksikas, hoikkavyötärö-n on myös kotona luomukehossaan. 

En ole mikään riutunut, lommoposkinen, itseäni näännyttävä kolkkonaama tai 'kuivan kesän orava', vaikka olen hoikka keski-ikäinen.

Jstn syystä joskus ihmiset hetken aikaa ajattelevat niin, jos kerron käyttäväni xs-kokoa, kunnes tapaavat minut.

Syön runsaasti, mutta laadukasta, alusta alkaen itse tehtyä kotiruokaa.

Paljon hyviä rasvoja.. ja iho kiittää.

.

Kaiken kokoisille Naisille on vientiä ja kysyntää. Go sistas!

.

Vierailija
74/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Itse olen kuitenkin mieluummin laiha ja muodoton kuin lihava ja muodoton. 

Laihakaan kun ei useinkaan saa muotoja lihoessaan vaan tulee ainoastaan iso maha. Raskausmahaa muistuttava pömppä ei hivele omaa muotokieliestetiikkaani. Harva kun lihoo sillai kivasti perseestä ja rinnoista säilyttäen ampiaisvyötärön. 

Mutta toki laihan paras ratkaisu on lihakset ja niitä nyt itse olen täyttä häkää kasvattamassa. Läskiä parempi mielestäni. 

Varmaan jos haluaa näyttää mieheltä. Sehän on nykyisin kai muodissa, tosin

Vierailija
75/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä huvittaa kun usein lihavat naiset sanovat olevansa muodokkaita. Lihavuus ei todellakaan tarkoita muodokasta. Lihava on sellainen perunasäkki. En kyllä syttyisi mistään tikustakaan.

Muodokas on varmaan jotain BMI23-27, riippuen yksilöstä

Vierailija
76/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen muodoton ja suora. Saan olla miehiltä rauhassa ja muutenkin naisellisuus on perseestä.

Aseksuaali 

Monet miehet tykkää tuollaisesta vartalosta, miksiköhän?

Kaappihomous on suomessa todella yleistä. Kuka on kehä kolmosen ulkopuolella ulkona, ninipä

Vierailija
77/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen muodoton ja suora. Saan olla miehiltä rauhassa ja muutenkin naisellisuus on perseestä.

Aseksuaali 

Monet miehet tykkää tuollaisesta vartalosta, miksiköhän?

Kaappihomous on suomessa todella yleistä. Kuka on kehä kolmosen ulkopuolella ulkona, ninipä

Joidenkin arvioiden mukaan jopa 10% väestöstä on homoseksuaaleja, tai vähintään bi-seksuaaleja. Montako homoseksuaalia itse tunnette. Niinpä

Vierailija
78/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n motiivi aloitukselleen jää epäselväksi, mutta väärässä hän on siinä, etteikö vaate näyttäisi hoikan päällä paremmalta kuin edes normaalipainon ylärajaa hipovan saati ylipainoisen/lihavan päällä.

Suora ja hoikka on vartalotyyppi, jota suurin osa vaatteista imartelee, ei tarvitse miettiä, minkä mallisia ostaa, kun kaikki käy. 

Vierailija
79/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n motiivi aloitukselleen jää epäselväksi, mutta väärässä hän on siinä, etteikö vaate näyttäisi hoikan päällä paremmalta kuin edes normaalipainon ylärajaa hipovan saati ylipainoisen/lihavan päällä.

Suora ja hoikka on vartalotyyppi, jota suurin osa vaatteista imartelee, ei tarvitse miettiä, minkä mallisia ostaa, kun kaikki käy. 

Vähän kyllä herää kysymys mistä oot tolasta saanut päähän. Oma kokemus on niin päinvastainen

Vierailija
80/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun se vaihtoehto on todennäköisesti paksu ja muodoton. Ei suorakroppaisesta tule mitään kurvikasta tiimalasia, jos tulee enemmän painoa, vaan yleensä omenakroppainen. 

Minusta kyllä yleensäkään omaa kropan muotoa ei kannata niin murehtia. Vaatteita löytyy, ja muotineuvoja, joiden avulla minkä tahansa kropan muodon voi saada näyttämään kivalta. Sitä paitsi, huippumallitkin on "laihoja ja muodottomia", ja heidän päälläänhän vaatteita esitellään kun näyttää hyvältä.

Kyse ei ole pelkästään muodista.

Muodokas ei tarkoita lihavaa eikä kurvikastakaan tai isorintaista, vaan että muodokkaalla naisella on leveä lantio. Päärynänmallisen vartalon omaavan naisen on aina sanottu olevan hyvä synnyttäjä.

Itseasiassa edestä päin leveä lantio voi olla litteä lantio, joka ei ole paras synnyttämiseen. Edestä päin kapea lantio voi olla ovaali lantio, mikä on hyvä synnyttämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi