Rehellinen tunteesi äitiäsi kohtaan?
Kommentit (70)
On pilannut elämäni niinkuin on kyllä isänikin,M38.
Vierailija kirjoitti:
Kiitollisuus
Pystytkö oikeasti vain antamaan kaiken anteeksi?
Pitäiskö sun ap vieroittautua pikkuhiljaa äidistäsi.
Vierailija kirjoitti:
On yhdessä isäsi kanssa antanut sinulle elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitollisuus
Pystytkö oikeasti vain antamaan kaiken anteeksi?
Mitä kauheeta sulle on sattunut? Onko äiti murh.... varas, lepsu alapäästään, petturi, vastuuton, rikollinen....
Vierailija kirjoitti:
Viva
Oikein espanjaksi ylistät.
Viha, suru ja toisaalta en tunne yhtään mitään.
Olisin halunnut oppia tuntemaan paremmin. Äiti oli hiukan etäinen. Luulen että olen tullut äitiini.
Kaikki olemme tuon käyneet jossain iässä läpi, ei ylitä uutiskynnystä.
Asiallisen ystävälliset välit, mutta pidän koko ajan tietoisesti sopivan välimatkan häneen, koska muuten käy liian raskaaksi, jos ollaan enemmälti tekemisissä. Hän sukupolvensa edustajana olettaa, että minun pitää hänen lapsenaan olla aina valmis ja aulis auttamaan ja hoitamaan milloin mitäkin asiaa, muuten pahoitetaan mieli. Olen kuitenkin jos lähemmäs viisikymppinen työtä tekevä ja perheellinen nainen, jolla on omassakin elämässä yllin kyllin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut oppia tuntemaan paremmin. Äiti oli hiukan etäinen. Luulen että olen tullut äitiini.
Minä äitinä pidän lapseeni pienen etäisyyden hyvässä että lapseni ei joudu kokemaan samaa kipua mitä itse koen. Haluan lapselleni vaan hyvää.
Lämmin, kuten isääkin kohtaan. Se on onnekasta onnettomassa maailmassa. Kumpikin kauan sitten kuolleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On yhdessä isäsi kanssa antanut sinulle elämäsi.
Oletko elänyt alkoholistien lapsien elämää? se on oikeast ihan s###anallista kärsimystä,M38.
Äiti on jo kuollut. Kyllä jo lapsuudessa nousi ärtymys ja ärsytys ja kyllä nuo tunteet olivat ihan loppuun asti. Äiti oli vain niin avuton, yksinkertainen, itsekäs eikä osannut asettaa lapsia etusijalle.
Äiti tekee kuitenkin sen varhaiskasvatuksen jota ilman lapsi ei selviä, lopusta huolehtii muut ja lapsi itse aikuistuttuaan.
Kiitollisuus