Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi kukaan haluaa olla laiha ja muodoton

Vierailija
28.10.2024 |

Vaatteet roikkuvat päällä ja naisen kroppa ei ole kovin esteettinen ihan suoralinjaisena.

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää trollailua nämä homojutut. Väsyttävää että palstalla haukutaan lihavat naiset ja haukutaan laihemmat naiset, mitenkään ei ole hyvää. Tai no, nämä haukkujat halunnevat "muodokkaan" mutta hoikan naisen, barbie-tyypin. 

Minä olen keijukaistyyppiä ja jotkut kokevat vetoa, jotkyt eivät - ei voi miellyttää kaikkia. Tähän tuo haukkujatrolli sanoo, että näytät pikkupojalta ja sinusta tykkäävät ovat h omo p edofiileja.

Hän haluaa pilata kaikilta naisilta sen, mikä juuri heissä on kaunista ja kivaa. Hän ei halua että kukaan nainen olisi iloinen itsessään  - hänestä on kiva alentaa jatkuvasti naisia ja aiheuttaa heille huonouden tunnetta. 

Että kannattaa vaan olla mielissään siitä millainen kroppa on, kunhan se voi hyvin. Vaikka joku muu ei sitä arvosta, se ei määritä sen arvoa. Omakohtelu on tärkeää, kroppasi on temppeli, kuten sanotaan.

Vierailija
82/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 168cm ja jos paino nousee yli 60 kilon, rinnat muuttuvat ketunnokiksi, vyötärö häviää ja maha pömpöttää. Olen muodokkaampi hoikkana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

54 kg / 165 cm. En tosin tiedä mihin ne mitat liittyy kun ei ne kerro paljoakaan kehonkoostumuksesta, kehon mittasuhteista, terveydestä tai siitä tunteeko olon hyväksi omassa kehossaan.

Tämäpä. Itsellä sama pituus, mutta paino 65 kiloa. Ja vyötärönympärys silti vain 65 cm. Liikun paljon. Painoindeksi varmaan sanoo ylipainoiseksi.

Vierailija
84/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tällainen typer ä ketju. Provo.

Ja tänne yhtä typerät kertoo omia "muotojaan".

Huoh.

Vierailija
85/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää trollailua nämä homojutut.

Siinäpä se tiivistyy suomalaisten asenne homoseksuaalisuuteen. Homoja ei ole olemassakaan, kaikki siitä puhuvat ovat vain trolleja. Mukamas maailman lgbt-positiivisin kansa, hah!

Vierailija
86/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

54 kg / 165 cm. En tosin tiedä mihin ne mitat liittyy kun ei ne kerro paljoakaan kehonkoostumuksesta, kehon mittasuhteista, terveydestä tai siitä tunteeko olon hyväksi omassa kehossaan.

Ihan normaalipainoinen olet.

On hoikemman sorttinen. Normaalipaino on aika laaja. Ja nimenomaan yksistään noista mitoista ei voi päätellä mitään muodoista, tai kuinka terve ihminen on tms. 

Vierailija
87/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

Taidat olla viettänyt liikaa aikaa tällä sivulla jossei sulla oo muuta sanottavaa kuin ilmaista tympääntymistäs

Vierailija
88/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olenkin hoikka mutta muodokas

Vierailija
89/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sun tarviikkaan sitä asiaa ymmärtää.

Vierailija
90/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

Taidat olla viettänyt liikaa aikaa tällä sivulla jossei sulla oo muuta sanottavaa kuin ilmaista tympääntymistäs

Kyllä. Olen kyllästynyt tämän palstan I Di ootti juttuihin. 

Ja ketä kiinnostaa millainen kroppa jollain anonyymille palstalaisella on.

Oikeasti. Ja aloitus on selvä provotrolli

Vierailija
91/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulos tus vir a nn o mm ai sten syyt ä

a m pu kk ee ne

Vierailija
92/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

Kyllä. Olen kyllästynyt tämän palstan I Di ootti juttuihin. 

Ja ketä kiinnostaa millainen kroppa jollain anonyymille palstalaisella on.

Oikeasti. Ja aloitus on selvä provotrolli

No kannattaa sit varmaan tehdä jotain muuta. Itsekin käytän tätä sivua ihan vaan harvoin, sen verran ankeaa porukkaa tämä on täynnä

Vierailija
93/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä miksi sitä miksi tätä? Yks tykkää olla laiha, toinen ei. Joku tykkää muodoista, toinen ei. Ei ole mitään kaikkia miellyttävää, itseä tai toisia, miehiä tai naisia. Jonkun mielestä roikkuu vaate, toisen mielestä kinnaa päällä. Eikö vaan oltaisi armollisia itselle ja muille. Itse olen aika sinut itseni kanssa, vaikka olen ehkä 5kg ylipainoinen. Ihan terve kuitenkin ja kivannäköinen. Mutta en mä kaikkia tietenkään miellytä eikä kaikki vaatteet sovi, mutta onneksi on erilaisia vaatteita saatavilla.

Vierailija
94/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ollut mitään asennetta homoseksuaalisuutta kohtaan vaan vain asian toteaminen. Trolli käyttää homojuttuja haukkumiseen joten hänellä luultavasti onkin huono suhtautuminen homouteen. Minun mielestä homous on ok.

Mutta tämähän oli selvää, halusit vaan vähän saada lisää jutunjuurta pintaan ja mä olin tylsistynyt, niin lähdin vastaamaan.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää trollailua nämä homojutut.

Siinäpä se tiivistyy suomalaisten asenne homoseksuaalisuuteen. Homoja ei ole olemassakaan, kaikki siitä puhuvat ovat vain trolleja. Mukamas maailman lgbt-positiivisin kansa, hah!

Vierailija
95/101 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ollut mitään asennetta homoseksuaalisuutta kohtaan vaan vain asian toteaminen. Trolli käyttää homojuttuja haukkumiseen joten hänellä luultavasti onkin huono suhtautuminen homouteen. Minun mielestä homous on ok.

Varmaan suomessa ollaan niin totuttu siihen, että homoksi kutsuminen on loukkaus, ettei mitään muuta voida nähdäkään. Juu itse biseksuaalina muistan kyllä kuinka minut 90- ja 00-luvuilla hakattiin kaappiin. Nälkä lähtee syömällä, muija juomalla, ja homous lyömällä jne

Vierailija
96/101 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia sitten 80 kg ja olen 180cm pitkä. Ei mikään merkittävä ylipaino tässä rungossa mutta olin juurikin isompi pötkylä vailla muotoja. Aloin urheilemaan ja lopetin syöpöttelyn ja nykyään painan 60kiloa ja monet kehuvat vartaloani vaikka olen pieni rintainen ja peppuinen. 

Itsevarmuus on kaunista

Vierailija
97/101 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihana olo on kevyt, liikkuminen helppoa ja nopeaa, haluan laihaksi källeen. 

Olen sairauden vuoksi lihonut, enkä viihdy lainkaan näissä mitoissa. Vaikea saada sukat jalkaan, liikkuminen raskasta, portaita ei jaksa nousta ym.

Eilen olin ekalla lenkillä vuoteen, yritän jaksaa joka päivä edes lyhyen lenkin, niin pääsisin edes lähelle vanhaa painoani.

Vierailija
98/101 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Itse olen kuitenkin mieluummin laiha ja muodoton kuin lihava ja muodoton. 

Laihakaan kun ei useinkaan saa muotoja lihoessaan vaan tulee ainoastaan iso maha. Raskausmahaa muistuttava pömppä ei hivele omaa muotokieliestetiikkaani. Harva kun lihoo sillai kivasti perseestä ja rinnoista säilyttäen ampiaisvyötärön. 

Mutta toki laihan paras ratkaisu on lihakset ja niitä nyt itse olen täyttä häkää kasvattamassa. Läskiä parempi mielestäni. 

Sama. Olen itse ollut sekä laiha ja muodoton että 20kg painavampi (lihavampi) ja yhä muodoton, ellei pallomahaa sitten lasketa muodoksi. Ainoa etu lievässä ylipainossa oli, että sai olla rauhassa ja aika lailla näkymätön. Minulle paras ratkaisu oli sellaiseen BMI 21 painoon itseni laihduttaminen pelkällä ruokavaliolla ja sitten aloittaa koko kropan painonnostotreenaus personal trainerin kanssa (ja proteiinin määrän kasvattaminen ruokavaliossa). Leveillä hartioilla ja reisi- ja peppulihaksilla saa edes jotakin muotoa, vaikka vyötärölinjaa en tule koskaan saamaan.

Vierailija
99/101 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihana olo on kevyt, liikkuminen helppoa ja nopeaa, haluan laihaksi källeen. 

Olen sairauden vuoksi lihonut, enkä viihdy lainkaan näissä mitoissa. Vaikea saada sukat jalkaan, liikkuminen raskasta, portaita ei jaksa nousta ym.

Eilen olin ekalla lenkillä vuoteen, yritän jaksaa joka päivä edes lyhyen lenkin, niin pääsisin edes lähelle vanhaa painoani.

Ei siihen tarvita laihuutta, että liikkuminen on helppoa.

Vierailija
100/101 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä- ole sinäkin niinkuin ap, plösö ja muodoton. laardipallona olet kehopositiivinen. ja poistut vuosia meitä hoikkia aiemmin muonavahvuudesta. sinua jää kaipaamaan makeisteollisuus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä