Suomen miss Universum -asut. Mitä mieltä?
Minusta muutama on ok, joskaan eivät mitään ihmeellistä, ja loput ovatkin sitten ihan kauheita.
Iltsikassa juttua.
Kommentit (900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti preliminäärin näkee vielä huomennakin, jos ei pysty valvomaan yöllä. Haluisin todella nähdä sen.
Totta kai näet, kun et lue mitään somea/iltapäivälehtiä kun heräät. Heität vaan guugleen hakusanat tai meet YouTubeen, ihan Miss Universe 2024 Preliminaries pitäsi antaa suorat linkit. Itse aion aamulla jättää nettilehdet lukematta, samoin kaiken somen ja vaan etsiä sen linkin ja jännittää :-)
Toki täytyy olla tarkka hakusanojen kanssa. Ei saa klikata sellaisia joissa "results" tai sinne päin. Ja katsoa klipin/videon tekoaikaa.
Mut eikös se mene silleen, että vaikka tuomaristo ens yönä päättääkin ne finalistit, ne 30 parasta selviää vasta silloin sunnuntaiyönä aika aluksi.
ainakin ennen on selvinnyt vasta finaalin alussa, ketkä pääsevät jatkoon. Preleissä ei yleensä selviä vielä finalistit. Sehän olisi todella epämotivoivaa niille 100 naiselle, jotka eivät pääse jatkoon, mennä edes näyttäytymään finaaliin. Finaalissa usein kaikki ovat siinä lavalla, ja juontaja sanoo yksitellen jatkoon päässeiden nimet.
Tänä vuonna fantasia-asukierros on ilmeisesti prelien alussa. Toivottavasti sillä ei ole vaikutusta tuomaripisteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna fantasia-asukierros on ilmeisesti prelien alussa. Toivottavasti sillä ei ole vaikutusta tuomaripisteisiin.
Mistä olet kuullut näin? Minun mielestäni Matilda sanoi, että prelissä asut on uimapuku ja iltapuku.
Oletko jo äänestänyt Matildaa semifinaaliin?
Finland-haulla löytää Suomen
Vierailija kirjoitti:
https://missuniverse.choicely.com/?fbclid=PAZXh0bgNhZW0CMTEAAaYzYDusX_k…
Tässäkin ilmeisesti saa kerran äänestettyä?
Äänestin eilen. Tsemppiä Matildalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet kuullut näin? Minun mielestäni Matilda sanoi, että prelissä asut on uimapuku ja iltapuku.
En tarkalleen muista, mistä luin tämän ekaa kertaa, mutta löytyy kyllä useammasta lähteestä tämä tieto. Joten kai se pitää sitten paikkansa.
https://www.marca.com/en/lifestyle/celebrities/2024/11/13/67352d68e2704…
Yleensä national costume on ollut erillinen show, mutta jostain syystä tänä vuonna se ilmeisesti on samana iltana prelien kanssa/prelin yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkalleen muista, mistä luin tämän ekaa kertaa, mutta löytyy kyllä useammasta lähteestä tämä tieto. Joten kai se pitää sitten paikkansa.
Yleensä national costume on ollut erillinen show, mutta jostain syystä tänä vuonna se ilmeisesti on samana iltana prelien kanssa/prelin yhteydessä.
Okei, onpas harmi jos näin tänä vuonna! Kuitenkin vielä mietin, onkohan linkin uutinen ihan vakavasti otettava, kun sanotaan myös, että finaaliin valitaan 25, vaikka se on 30.
Kyllä se on uskottava. Tarkistin niin Miss Universe virallisella sivullakin lukee, että myös kansallispuvut nyt! Voi hitsiläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä national costume on ollut erillinen show, mutta jostain syystä tänä vuonna se ilmeisesti on samana iltana prelien kanssa/prelin yhteydessä.Okei, onpas harmi jos näin tänä vuonna! Kuitenkin vielä
Niin ja vähän ihmettelen, ettei MU somessa ole ollenkaan mainostettu national costume showta tai kerrottu sille mitään päivämäärää. Aikaisempina vuosina sinne voinut ostaa lippuja, ja nyt ei ole mitenkään kunnolla kerrottu ajankohtaa. Preliminääristä tulee todella pitkä, jos national costume on siinä samassa. No, kohtahan se selviää.
Hmmm. Eikö se ole vähän epäreilua, jos ne fantasia-asut arvioidaan tänä vuonna, jos aikaisempina vuosina niitä ei ole arvioitu. Eihän kilpailijat ole osanneet valmistautua siihen, että ne arvioidaan.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm. Eikö se ole vähän epäreilua, jos ne fantasia-asut arvioidaan tänä vuonna, jos aikaisempina vuosina niitä ei ole arvioitu. Eihän kilpailijat ole osanneet valmistautua siihen, että ne arvioidaan.
Todellakin! Ja vaikkei virallisesti arvioida, luulis silti vaikuttavan tuomarin henk.koht. arvioon.
Mun mielestä on myös ihan käsittämätöntä, että suomalaisessa mediassa ei oo huomioitu tätä preliminääriä mitenkään! Ei oo tietoa sitä kautta meille, mitä siellä nyt sitten tapahtuu. Kuitenkin tilanne on se, että pitkästä aikaa on ihan oikeesti mahkuja ainakin sinne finaaliin.
Matildalle tsemppiä fantasiakierrokseen! Ei hänen auta kuin kantaa se asu ylpeydellä. Toivottavasti huomio menee upeaan malliin! Upea malli näyttää upealta vaikka juuttisäkissä. Tärkeintä on se, miten kantaa sen asun ja itsensä. Kukaan ei muista niitä asuja, paitsi ne kaikista hienoimmat muistetaan. Suurin osa hukkuu massaan.
Totta, kantajasta kiinni!
Joo, hassua kyllä tää suomimedia. Ties mitä TIS-Seppo juorua ja kaikkea muuta turhaa, ja sitten Matildasta ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin! Ja vaikkei virallisesti arvioida, luulis silti vaikuttavan tuomarin henk.koht. arvioon.
Mun mielestä on myös ihan käsittämätöntä, että suomalaisessa mediassa ei oo huomioitu tätä preliminääriä mitenkään! Ei oo tietoa sitä kautta meille, mitä siellä nyt sitten tapahtuu. Kuitenkin tilanne on se, että pitkästä aikaa on ihan oikeesti mahkuja ainakin sinne finaaliin.
Ei kyllä ole ollut mitään uutisissa. Ei varmaan ole nykyisen median edustajien mielestä sellainen aihe, jota tulee nostaa esille.
Hei, mä kattelin muuten videoita, niin tää Tanskan puhuttu tyttö ei näyttäisi osaavan kävellä yhtä hyvin kuin Matilda!
Vierailija kirjoitti:
Hei, mä kattelin muuten videoita, niin tää Tanskan puhuttu tyttö ei näyttäisi osaavan kävellä yhtä hyvin kuin Matilda!
No ei osaa, mutta tyylin, sekä fanien ja lehdistön edessä esiintymisen perusteella noussut suosioon.
Matilda onnistuiko pääsemään jatkoon?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/463c9c41-991d-4d8a-a7ee-df7acd…
Mikäs mikäs asu tossa on!?
Joo, taitaa mennä niin. Finaalin alussa osa tippuu.