Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parturi-kampaajilla joka ikisessä paikassa hiuksia repivä kampa millä raadellaan asiakkaan pää ja hiukset?

Vierailija
28.10.2024 |

Miksi aina on semmonen metallikampa tai muu litteä kampa jolla revitään hiuksia. En ole ikinä tavannut parturista joka kampaisi ensin latvat jolloin parempi harjata koko mitta selväksi. Miksei kukaan parturi käytä esim.tangle teezeriä?

Tänään tää mm.oli vain osa kamalaa hiusten leikkuukokemusta uudessa paikassa jota testasin. Tyypillisenä suomalaisena olin vaan hiljaa suu auki ja rukoilin ettei mun hiuslaatu kärsi siitä helkkarin repimisestä. Kamalaa kun on tää ominaisuus ettei kehtaa kunnolla sanoa että älä tee noin.

Jos täällä on parturikampaajia niin mikä tää kamalalta kammalla kampaaminen on kun tuntuu että joka paikassa käytetään sitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
2/8 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis parturi aloitti juurista asti vetää litteällä kammalla hiuksia silleen että päänahassa tuntui, ja se aiheutti sitten takkuja mitä se repi ylhäältä alas auki. Eli vaikeimman kautta hiukset selvitti kun latvoista alkaen on hellästivaraisempi.

Tää asia ihmetyttää miksi tälleen tehdään, en ole elämäni aikana tavannut ketään parturia joka kampaa hellävaraisesti hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä harjata se takkutukka auki kotona ja vasta sitten mennä kampaajalle.

Vierailija
4/8 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt tämä 40 vuotta. Ilmeisesti koulutuksessa ei opeteta tätä asiaa tai tarkoitus on kiduttaa pitkähiuksisia asiakkaita.

Vierailija
5/8 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis parturi aloitti juurista asti vetää litteällä kammalla hiuksia silleen että päänahassa tuntui, ja se aiheutti sitten takkuja mitä se repi ylhäältä alas auki. Eli vaikeimman kautta hiukset selvitti kun latvoista alkaen on hellästivaraisempi.

Tää asia ihmetyttää miksi tälleen tehdään, en ole elämäni aikana tavannut ketään parturia joka kampaa hellävaraisesti hiukset.

Juuri sanasta sanaan tämä. Olen lopettanut asiakassuhteen kerrasta tämän vuoksi enkä olekaan enää käynyt kampaajalla viiteen vuoteen.

Vierailija
6/8 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehkä harjata se takkutukka auki kotona ja vasta sitten mennä kampaajalle.

Olin tehnyt sen!!!!! Parturikampaaja pesi hiukset koska kuuluisi leikkaukseen ja näin. Ei ollut minun vika että hiukset meni hieman  sekaisin hänen pesustaan.

-ap

Vierailija
7/8 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ollaan Suomessa niin miten hitossa alkaisi kehtaamaan siihen että kampaisi itse hiukset omalla hyvällä harjalla... 

-ap

Vierailija
8/8 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ollaan Suomessa niin miten hitossa alkaisi kehtaamaan siihen että kampaisi itse hiukset omalla hyvällä harjalla... 

-ap

Siis siellä parturissa 😅😅😅😅 että sen osion tekee itse eikä anna sen parturikampaaja tehdä sitä.

Mulla sit on hiukset lähes alaselkään niin kampaaminen repivällä harjalla juurista alkaen huonolla kammalla on jäätävää..

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä