Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni heitti sormuksen pois ja käski tekemään abortin :``(

Vierailija
17.02.2007 |

Kun olemme riidelleet miehen baarissa käymisestä ja rahan käytöstä. Raskaus ei ollut suunniteltu, mutta silti ajatus abortista tuntuu ihan kamalalta, vaikka raskauden jatkaminenkin on vaikeaa sillä olin ihan asennoitunut siihen että minun lapsilukuni on täynnä. Ja kun mies ei tosiaan tee tätä yhtään helpommaksi.

Itse olin ottanut sormuksen pari viikkoa sitten pois, sanoin miehelle että laitan sen takaisin kun oikeasti haluat osoittaa että rakastat.

Miehen mielestä hän edes yrittää, mutta se että juoksee jatkuvasti baareissa ja rikkoo lupauksiaan, missä kohti se yrittäminen on?

Olen monta vuotta soitellut ympäri kaupungin baareja ja etsinyt monena iltana pikkupubit läpi, ja aina antanut rikotut lupaukset anteeksi.

Eikö siinä ole muka yrittämistä???

Se siitä vissiin sitten, en tiedä mitä teen, olen ihan umpikujassa!!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä lapsi ja aloita alusta, ilman sikaa!

Vierailija
2/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä pärjäät.

T: itse samankaltaisen miehenkuvatuksen rv 14 lempannut, nykyään 2 alle 2v lapsen onnellinen yh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhteinen velka pitää yhdessä :(

Vierailija
4/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heivaat sen h*lvettiin pilaamasta sinun & vauvan elämää.

Vierailija
5/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta yhteinen velka pitää yhdessä :(

Vierailija
6/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa oleminen on toinen ja raskaus on toinen. Tässä maailmassa on paljon onnellisia yksinhuoltajia.

Vierailija
7/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan, mutta yhteinen velka eron esteenä = surkea tekosyy.

Uskon, että toivot miehesi muuttuvan. Ei se muutu, miksi muuttuisikaan, kun olet ennenkin uhkaillut, itkenyt ja rukoillut, ja silti antanut kaiken anteeksi.

Olet paljon onnellisempi ilman tuollaista kakkiläjää, vaikka itse eroprosessi ja pois muuttaminen/miehen tavaroiden pakkaaminen ja pihalle heittäminen tuntuukin vaikealta.

Vierailija
8/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja pidä lapsi. Se ansaitsee elämän vaikka isä olisikin paska.

Vierailija
9/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmyydestä pitää maksaa niinhän sitä sanotaan, mutta nyt se pitää tosissaan paikkansa.

Olen rakastanut miestäni ja rakastan ehkä edelleen, mutta juomistaan vihaan. Olen uskonut miehen jutut siitä että hän lopettaa (sitten kun muutetaan yhteen, sitten kun vauva syntyy, sitten kun ostetaan oma talo)

Eli meillä on nyt kaikki noista mutta mies ei ole lopettanut. Sitä kun rakastaa niin sitä myös uskoo ja toivoo...

Nyt meillä siis oma talo ollut n. puoli vuotta ja siitä lähtien kaikki mennyt persiilleen, kun olen tajunut että ei se mitään lopeta. Emme voi myydä taloa kun kolmasosa meni verottajalle, ja puolitoista vuotta tuntuu tosi pitkältä ajalta olla saman katon alla ihmisen kanssa joka on pakottanut aborttiin...

Vierailija
10/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se dorka. Sillä tavoin voit kääntää uuden sivun elämässäsi ja todennäköisesti löytää jonkun joka oikeasti sua KUNNIOITTAA ja rakastaa. Mutta se sunkin kunnioittaminen pitää lähteä sinusta itsestäsi. Jos edes sä et kunnioita itseäsi, sitä ei taatusti kukaan muukaan tee!

Mutta jos sä jäät tuohon tilanteeseen niin tuskin mikään tulee muuttumaan. Vai onko jotain radikaalia muka muuttunut teidän yhdessä ollessa?

Sitäpaitsi tuollainen baarissa ramppaaminen kertoo kyllä hyvin paljon siitä miten mies viihtyy kotona.

Parisuhdeterapiaan (jos MOLEMMAT oikeasti haluavat muutosta mutta vaikka en edes tunne miestäsi veikkaisin hänen kieltäytyvän) tai ero. Ekaksi vaikka vain pelkkä asumusero..

Vierailija
11/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teistä vain muuttaisi pois, tuleeko silti verottaja kimppuun?

Vierailija
12/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi on sairaus ja se on miehessäsi. Mies ja alkoholismi ovat kaksi eri asiaa, mutta valitettvasti miehesi on nyt sairauden vallassa. Koko perhe sairastaaa. Alkoholismista ei parannu, eikä mies muutu, jos ei itse halua. Turha haukkua, itkeä, kiristää tms. Jätä mies, jollei mies itse tahdo parantua. Minäkin olen seurustellut ja oppinut kantapään kautta alkoholistin kanssa. Olen onnellinen, että jätin hänet. Voi mikä helpotus.

Vierailija
13/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako verottaja kolmanneksen talon myyntivoitoista, jos toinen asukkaista muuttaa pois?

Ainakin jos talo laitetaan vuokralle, silloin menettää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän