Saatko kehuja ulkonäöstäsi?
Mua kehutaan usein. Nuoremmat naiset yrittää iskeä.
Mies53
Kommentit (33)
en. kukaan ei ole koskaan kehunut ulkonäköäni
N33
Mulla on 22 vuotias tyttöystävä.
t. m 51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä silloin, kun yrittävät saada seksiä. Naiset eivät kehu koskaan.
Tiiätkös kun vaikea kehua jos ei ole mitään kehuttavaa.
Oikeasti kauniita naisia muut naiset eivät kehu.
Höpö höpö. Tämä on niin taas tätä. Kyllä kehuu, kaikki tuntemani naiset kehuvat oikeasti kauniita naisia. Ja kauniit naiset saavat kehuja naisilta. Tämä on tullut hyvinkin tutuksi elämässäni. Omasta mielestään kauniita ei tietenkään kukaan kehu. Usein aika halvasti pukeutuvia tai tyrkkyjä. Tämä on ihan fakta.
T: se jonka suvussa on useita malleja ja missejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä silloin, kun yrittävät saada seksiä. Naiset eivät kehu koskaan.
Tiiätkös kun vaikea kehua jos ei ole mitään kehuttavaa.
Oikeasti kauniita naisia muut naiset eivät kehu.
No todellakin kehuu. Ystäväni on 25-vuotias aivan kuvankaunis nainen, ja joka kerta kun hänen kanssaan liikkuu, ihan tuntemattomatkin naiset tulee sanomaan että herranjestas kun olet kaunis. Kyselevät miten ystäväni hoitaa ihoaan ja kehuvat hiuksia. Mäkin kehun totta kai, nykyään harvemmin, koska hän kyllä jo tietää että pidän häntä ihan todellisena kaunottarena. Kusi hänellä ei ole noussut päähän yhtään vaan on tosi avoin ja ystävällinen luonne.
Saan kyllä. Nuorena tosi paljonkin. Nyt 47-vuotiaana en yhtä paljon sellaista spontaania oletpas kaunis -kommenttia mutta kyllä joka ikinen kerta kun menen ravintolaan tai vaikka johonkin kulttuuririentoihin, joku mies tulee juttelemaan ja jos pidempään jutellaan niin saattaa kehua ulkonäköä. Humalaiset toki myös kehuu :D Naisetkin kehuu aika paljon. Sellaisia flirttailevia katseita ja hymyjä miehiltä tulee jopa enemmän kuin nuorena, tai sitten vaan kuljen nykyään avoimemmin silmin.
Itsellä tosin tässä iässä alkaa muut asiat merkitä enemmän ja ulkonäön kehumisesta tulee vähän pinnallinen fiilis miehestä. Oma mies on siitä jännä että ei ole oikein koskaan kehunut mun ulkonäköä ja se oli varmaan yksi syy miksi hänen kanssa tunsi jotain syvempää heti alkuun.
Saan. Tosin kyse on mielestäni enemmänkin valovoimasta kuin ulkonäöstä. Juuri äsken sain kuulla olevan jumalatar.
N54
En saa, en saanut nuorempanakaan saati sitten nyt yli 50 vuotiaana.
N50+
Sanon suoraan mielipiteeni kun olen näin iäkäs ja saanut elämänkokemusta ja minulla taitaa olla silmääkin ja tämän lisäksi sellaista taustaa, että olen nähnyt 'moniakin' alastomia miehiä, jotka pitävät itseään ihan jonain malleina ja tykkäävät esiintyä alasti. Tietysti ne todella kaikista parhaamman näköiset yli 190 senttiset ovat voineet mennä minulta jotenkin ohi ja kuuluvat eri piireihin tai minulla on ihan eri maku.
Ensinkin. Miehet jotka ovat yli 185 cm eivät välttämättä ole ollenkaan niin hyvännäköisiä. Mikä on kengän koko? Jos ollaan rehellisiä, niin monelle naiselle tämmöiset miehet ovat loppupeleissä suoraan sanoen nounou liian pitkinä. Tommonen pituus ei ole mikään itseisarvo!
Paras pituus nykymiehelle on jotain 170-182 (max 185) cm ja hyvät lihakset ja siis miehen muotoinen kroppa, ei liian suuret jalat ja kivat ja miehekkäät kädet, miehen hyvännäköiset kasvot. Miehekäs kroppa ei ole sama kuin treenaamalla sun muulla sellaisella hankittu kroppa. Nk kauniit miehet, joista heti meikeillä saa naisiakin kauniimpia, ovat oma lukunsa. Olisi kiva kuulla joskus mitä he ajattelevat tilanteestaan niin kauniina. Suurikokoiset miehet saatavat olla jotenkin kömpölöitäkin. Harvemmin ovat 'tanssijoita' vai nämäkö valtaavat tanssilattiat?
On se ihan outoa, jos miehen tarttee olla joku jättiläinen ja naisen taas pieni, muodokas ja silti siro. Tässä on joku todella outo ristiriita! Eivät nämä ole paras potentiaalinen pariskunta. Ihan hyvä jos mies ja nainen ovat samanpituisia, vaikka 170-senttisiä, mutta mies näyttää mieheltä ja nainen naiselta. Sitten on näitä pitkä ja pätkiä: usein kovin naiselliselle naiselle on ilmestynyt kovin maskuliininen mies. Pituuseroa voi olla 20 senttiä, jopa paljonkin enemmän. Hienoa! Mutta sitten on näitä joissa nainen on vaan lyhyt ja mies pitkä?
1/2 jatkuu...
2/2 jatkuu...
Entä voisitteko määritellä minkälainen on nk kaunis pari? Sellaisia näkee nykyään aika harvoin vaikka ollaan niin ulkonäkökeskeisiä. Sellaisilla on kaikki eli koko suhde - toivottasti ei vain fyysisesti vaan myös henkisesti - tasapainossa.
Entäpä jos alettaisiin pitää nuorille ihmisille 'Suomen kaunein pari' kilpailua missikilpailujen tyyliin ei kuitenkaan vähissä pukeissa? Vastaavaa kilpailua voisi alkaa pitää myös eri ikäisille ihmisille. Monet tosiaan kaunistuvat saadessaan ikää! Tämmöinen kilpailu voisi kannustaa ihmisiä pukeutumaan kivasti ja käyttäytymäänkin hyvin ja kuin 'kunnon pariskunta'. Kilpailuun voisi hyvinkin yhdistää, että tekevät jotain yhdessä - tanssivat jonkun jutun tai yrittävät vaikka laulaa jonkun dueton, tai jotain ihan keksittyä ja hassua... ei nyt sentään ihan eukon kantoa tässä.
Kun määritellään 'kaunis ihminen' niin harvoin tulemme ajatelleeksi, että minkälaiset kädet ja sääret hänellä on. Olen alkanut katsoa nimenomaan tämmöisiä asioita ja havainnut että se onkin harvinaista. Nainen voi olla pitkä ja hoikka ja heti sanotaan, että pitkällä on hyvät sääret, mutta ei ole. Jos niihin hoikkiin sääriin tulisi vähän lihaa päälle niin eivät enää olisikaan niin hienot. Parhaat sääret olen nähnyt noin 162 senttisellä naisella eikä sellaisten säärien tarvitse olla langanlaihoja ollakseen maailman parhaat. Jos aletaan etsiä kanista paria niin entäpä jos pannaan myös tämmöset ominaisuudet peliin eikä vaadita jotain määräkiloja tai määräpituutta, mikä on aivan hullua.
Etsikää miehiä, jotka ovat herkkiä ja joilla on sellaisiakin 'harrastuksia' eikä vain jotain, jotka ovat fyysisesti suurikokoisia. Tämmönen fikseeraus johonkin ihmisen pituuteen on aivan outo juttu! Ihmiskunta on täynnä todella kauniita ihmisiä, jotka eivät todellakaan ole pituudella pilattuja. Jos tulisi sota tai hirveä ruokakriisi niin mistä ruokaa isokokoisille ihmisille? Isokokoiset naiset saattaisivat jäädä liian laihoiksi eivät sen vuoksi raskautuisi ja jos ruoka ei riitä niin lasten imettäminen vaikeutuu - lapsi imee naisen tyhjäksi. Mutta jos naiselle riittää ruokaa niin hän voi imettää aika suurikokoistakin lasta jos kriisitilanne sitä vaatiin. Pitkät ja pätkät ihmiset sopivat erilaisiin luonnontilanteisiin, mutta nykyihminen on vieraantunut kaikesta tämmöisestä kriiseihin liittyvistä kauhutilanteista. Kaikenkokoisia ihmisiä tarvitaan - älkää syrjikö kehon mittojen perusteella toisia!
En saa enää. Tai saisin, jos räpyttelisin silmiä miehille. Mutta en jaksa.