Kelan mielestä sähkölaskuni on liian suuri (100€/kk) eikä suostu maksamaan kokonaan, ei minulla ole varaa itse maksaa
Mistä voi saada apua kun Kela ei suostu maksamaan kohtuullista sähkölaskuani?
Ei minulla ole varaa sitä itse maksaa, elän nyt jo kädestä suuhun ja minulla jää 50€/kk ruokaan ja laskuihin.
Kommentit (112)
Onko tuossa sekä sähkönsiirto että sähkönkulutus? Näillä siirtohinnoilla on hyvin kohtuullinen. Seuraava vaihe on sitten luopua sähkönkäytöstä kokonaan.
Tää jatkuva elämänhallintaongelmaisten rahaulina saa pian aikaan samanlaisen vastareaktion kuin wokeulina. Lopettakaa se ja tehkää elämänne eteen ITSE jotain!
No ei ne muullakaan enään maksa 100€ ja yli sähkölaskuja vaikka 2 lasta vuoroviikot mun luona. Ne kohtuullisti 65 euroon eli ylimenevän osan maksan itse. Pelkästään siirtomaksu on tuon 65€. Mutta minkäs sille mahtaa. Näin se vaan menee.
Sammuta ne kannabiksenkasvatuslamput.
Menet töihin sieltä valittamasta!
Toistaiseksikin voimassa olevalla sopimuksella 100 euroa riittää kolmen-neljän kuukauden sähköihin. Kela oikeassa. Maksa itse, jos kulutat liikaa.
Mulla on n. 30e/kk rivarikaksiossa.
Eihän tuo riitä.Sähkönsiirto yhtiö vaatii jo siirrosta maksuina hitosti.Siihen muu ..250€ monesti kaikki yhdes,eikä riitäkkää
Vierailija kirjoitti:
Menet töihin sieltä valittamasta!
Pitää sanoa että hae töitä ja mene sitten töihin jos sut palkataan.
Jos tuo on kaukolämmitteisen kerrostaloasunnon sähkölasku, niin jotakin jätät kertomatta, jos lasku on 100 €/kk, sis. siirto, energia, verit ja kk-maksut.
Vierailija kirjoitti:
Olisko työnteko mitään?
Se ei ole vaihtoehto. En halua töihin.
T: ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on n. 30e/kk rivarikaksiossa.
Siirtomaksu mukaanluettuna?
Mulla on kolmiossa 70€ siiroineen sähkölasku ja pidän sitä jo isona. Toki käydään saunassa 2 krt viikossa ni sekin vie osansa.
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele.
Mitä muka valehtelen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisko työnteko mitään?
Ei saa töitä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa sekä sähkönsiirto että sähkönkulutus? Näillä siirtohinnoilla on hyvin kohtuullinen. Seuraava vaihe on sitten luopua sähkönkäytöstä kokonaan.
On molemmat
Ap
Kela:han voi lähteä neuvottelemaan näiden sähköyhtiöiden kanssa sähkömaksujen kohtuullistamisesta. Esim. Caruna on varmasti reilu neuvottelukumppani.
Älä valehtele.