Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osallistuin valtion leikkaustalkoisiin, mutta velka ei pienentynytkään, vaan kasvoi Euroopan suurimmaksi

Vierailija
27.10.2024 |

Minulta leikattiin työpaikka ja minkä vuoksi!

Nyt kun olen osallistunut säästötalkoisiin ja siirryin hallituksen leikkaamana työelämästä te-toimiston asiakkaaksi, odottaisin että edes Suomi olisi hyötynyt. Mutta ei, talous entistä enemmän laskusuuntainen. 

Tuleeko näistä leikkauksista oikeita hyötyjä? Mitä luulette?

Kommentit (320)

Vierailija
301/320 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansiosidonnaista leikattiin. Leikkaan hiukset itse ja laitetaan nutturalle tai ponnarille tai letille. Vessapaperilla voi tehdä kiharoita. 

Kun saan määräaikaisia töitä niin eväät töihin ja hiukset leikataan edelleen itse ja palkkarahat säästetään työttömyysajan ruokaan ja vuokraan. 

Vierailija
302/320 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtisanotut ei saa toimeentulotukea lasten ruokiin, jos omistaa kesämökin, asuntovaunun, veneen tai moottoripyörän, ne pitää myydä. 

Eikä ole ketään ostamassa niitä koska kaikilla menee joko huonosti tai ovat minimoineet kulutuksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/320 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ansiosidonnaista leikattiin. Leikkaan hiukset itse ja laitetaan nutturalle tai ponnarille tai letille. Vessapaperilla voi tehdä kiharoita. 

Kun saan määräaikaisia töitä niin eväät töihin ja hiukset leikataan edelleen itse ja palkkarahat säästetään työttömyysajan ruokaan ja vuokraan. 

Suomessa kuolee noin 60000 ihmistä vuodessa ja asiakkaat senkun vähenevät partureissa ja kahviloissa ja ravintoloissa ja vaatekaupoissa. 

Vierailija
304/320 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen valtio pyörittää verovaroilla massiivista m. muutto bisnestä. 

Yksi vuorokausi Helsinkiläisessä vastaan otto pisteessä maksaa 130 euroa vuorokausi. Sitten jos sen kertoo vaikkapa 1000 henkilöllä vuodessa. Näkee aikamoisen summan. 

Vierailija
305/320 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtisanotut ei saa toimeentulotukea lasten ruokiin, jos omistaa kesämökin, asuntovaunun, veneen tai moottoripyörän, ne pitää myydä. 

Eikä ole ketään ostamassa niitä koska kaikilla menee joko huonosti tai ovat minimoineet kulutuksen. 

Jos rahat ei riitä laskuihin niin ulosottovirasto myy kesämökkisi ja asuntosi jne

Tässä on ulosottoviraston myyntisivut missä on myynnissä ihmisiltä ulosmitattuja asuntoja jne https://www.ulosottolaitos.fi/myynti-ilmoitukset/fi/index.html

Vierailija
306/320 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S D P kun tulee paukutamaan henkseleitä niin SUOMI LÄHTEE NOUSUUN ja nämä kaksi joutavaa puoluetta persu(purra)t ja kok(orpo) jäävät HISTORIAAN...

SDP viimeisimmän julkistetun tilinpäätöksen tuotto- ja kulujäämä: -8 742 209,11 €.

Miten miljoonia tappiollinen puolue pystyy perustamaan yhtäkään uutta tehdasta Suomeen tai edes yhtä uutta työpaikkaa kun puolueen oma talouskin on raskaasti Kuralla?

Vierailija
307/320 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntovelkainen lapsiperhe ei saa toimeentulotukea lasten ruokiin. 

Mutta ulosottovirasto myy asuntosi. 

Irtisanomiseen riittää asiallinen syy tammikuusta alkaen myös julkisella. 

Vierailija
308/320 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kuolee noin 60000 ihmistä vuodessa ja asiakkaat senkun vähenevät partureissa ja kahviloissa ja ravintoloissa ja vaatekaupoissa. 

10 000 suomalaista kuoli Koronaan kun Marin kävi baareissa juhlimassa.

Vierailija
309/320 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntovelkainen lapsiperhe ei saa toimeentulotukea lasten ruokiin, koska lainat ei ole menoja toimeentulotuessa. 

Vierailija
310/320 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutus ei korvaa vanhoja putkia eikä kattoa, jos tulee vesivahinko. Vakuutuksissa on ikäpoistot. 

Katselin, että kattoremontti maksaa noin 16000 - 23000. 

Vierailija
311/320 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen valtio pyörittää verovaroilla massiivista m. muutto bisnestä. 

Yksi vuorokausi Helsinkiläisessä vastaan otto pisteessä maksaa 130 euroa vuorokausi. Sitten jos sen kertoo vaikkapa 1000 henkilöllä vuodessa. Näkee aikamoisen summan. 

Kotouttaminen on vieläkin parempaa bisnetä kuin Sote.

Vierailija
312/320 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljylämmitys loppuu kaikissa taloissa 2030 mennessä. Eli pitää tehdä lämmitys remontti tai lämmittää kalliilla bioöljyllä. 

Vierailija
313/320 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öljylämmitys loppuu kaikissa taloissa 2030 mennessä. Eli pitää tehdä lämmitys remontti tai lämmittää kalliilla bioöljyllä. 

Maalämpö maksaa noin 20000 - 40000 euroa. 

Vierailija
314/320 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalämpö maksaa noin 20000 - 40000 euroa. 

Muistakaa kysyä toimenpide lupa rakennusvalvonnasta, jos vaihdatte öljylämmityksen maalämpöön. 

Vierailija
315/320 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S D P kun tulee paukutamaan henkseleitä niin SUOMI LÄHTEE NOUSUUN ja nämä kaksi joutavaa puoluetta persu(purra)t ja kok(orpo) jäävät HISTORIAAN...

SDP viimeisimmän julkistetun tilinpäätöksen tuotto- ja kulujäämä: -8 742 209,11 €.

Miten miljoonia tappiollinen puolue pystyy perustamaan yhtäkään uutta tehdasta Suomeen tai edes yhtä uutta työpaikkaa kun puolueen oma talouskin on raskaasti Kuralla?

Kaikki Itä-Euroopan sosialistiset maat kaatuivat valtaviin ulkomaanvelkoihin kun eivät enää pystyneet maksamaan edes niiden korkoja.

SDP tekee saman Suomelle.

Vierailija
316/320 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky Hallitus : "Suomi velkaantui yhä lisää."

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011184190.html

Vierailija
317/320 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus on ajaa suomalaiset naiset spesifisesti ahdinkoon.

Persu myi koko suomen porvarille sillä ajatuksella että sitten on helpompi kiristää ihmisiä seksiin, kokoomuslaiset ovat myös innoissaan orjista raha mielessä.

Persut aina kitisee muslimeista, se on kateutta, he kokevat epäreiluksi miksi musta mies saa alistaa ja hakata naista mut he ei.

Mitä pitemmälle tää sekoilu menee, sitä vähemmän te pystytte sulkeen silmiänne siltä, menkää lukemaan heidän omia juttuja.

Ano veti julkisia rahoja omaan taskuun ja pakeni venäjälle kun olisi pitänyt maksaa takaisin. Ei enää persu, mutta samaan ideologiaan sen jutut perustuu. 

Venäjälle muuttaneella Ano Turtiaisella isot velat - Ilta-Sanomat https://share.google/bOiGlXe4FR9dk1UVR

Vierailija
318/320 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm itse olen kyllä sitä mieltä että nuoret ihmiset kuluttavat paljon enemmän mainitsemiasi palveluita kuin 80-vuotiaat. Moniko tuntemasi 80v ramppaa ravintolassa/wolttaa useita kertoja viikossa? Mummu leipoo itse pullat ja juo kultakatriinaa, kun nuoret menevät ostamaan smoothien viidakkomehubaarista.

Vanhoilla on toki ehkä enemmän rahaa mutta ovat säästäväisiä eivätkä muutenkaan jaksa kulkea kaupungilla syömässä ja shoppailemassa.

Ensin valitetaan että on pienet eläkkeet ja sitten selitetään että eläkeläiset ovat tärkeitä kuluttajia. Pikku ristiriita. Apteekeille ovat kyllä suurasiakkaita.

Vierailija
319/320 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 000 suomalaista kuoli Koronaan kun Marin kävi baareissa juhlimassa.

Marin ja Kiuru sotkivat Suomen taloutta koronasulkusekoilullaan. Kuka muistaa vielä Uudenmaan sulun? Jälkikäteen näyttää todella törkeältä ihmisoikeuksien rajoittamiselta.

Vierailija
320/320 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ansiosidonnaista leikattiin ja soviteltua päivärahaa. 

Naiset ei halua enää lapsia köyhyyteen. 

Opettajat äänestävät kokoomusta ja nyt puolet opettajista irtisanotaan. 

Ei SDP, vihreät ja vasemmisto aja sen enempää opettajan etua. Espoossa nämä puolueet halusivat poistaa kokonaan muiden vieraiden kielten opiskelun paitsi englannin opiskelun. Taiteen opetukseen varhaiskasvatuksessa löytyi kyllä rahaa. Ovatko opetuksen prioriteetit kohdallaan vasemmistossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi