Kuukautiset maksaa mulle 25 euroa kuussa
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vinkunut mitään yhteiskunnalta, kunhan totesin asian. Nyt yritän säästää lääkkeestä ja olen sen sijaan kotini vanki menkkojen ajan. Yöside täyttyy puolessa tunnissa kokonaan. Ap
Tuo vuotomäärä ei ole normaali. Oletko miettinyt kohdun poistoa?
yksi tapa säästää on tilata temusta halvalla kestositeitä.
Ei sitä kohdunpoistoa noin vaan saa miettimällä. Pitää olla todella rankat perusteet ennenkuin nin suureen leikkaukseen lähdetään. Pelkät runsaat vuodot eivät riitä.
Kohdun poltto enemmän tätä päivää. Tai sitten vuotoja hillitsevä lääkitys, mutta hänellä on se jo käytössä.
ohis, joka painii vastaavien asioiden kanssa ja on gynen kanssa keskustellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runsasta vuotoa hillitsevä lääke 14 euroa purkki, menee käytännössä yksiin menkkoihin. Yösiteet 5 euroa paketti, niitä menee pari. Kuukuppi vuotaa yli/ohi, kokeiltu on. Ap
Miksi noin kalliit yösiteet? Osta halvempia. Itse ostan kaikista halvimmat ja ne on noin euron paketti.
Lisäksi olen ostanut kuukautispikkuhousuja 5 kpl ja ne maksoi noin 60 e. Käytän sidettä vain ensimmäisen vuotopäivän ajan ja loput päivät menee kuukautishousuilla. Näin on mennyt jo monta vuotta. Suosittelen.
Ystävä rakas sulla ei ole käsitystäkään runsaista menkoista. Halvimmat yösiteet vaan ei riitä. Pikkuhousun suojilla ei tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta ettei yhteiskunta kustanna.
Ei ole ennenkään kustantanut. Mutta verottaja voisi myöntää kaikille lapsia synnyttäneille naisille 5-6-kymppisenä edes kertaluonteisen naisvähennyksen palkkioksi yhteiskunnan jatkuvuuden turvaamisesta kaikkine vaivoineen.
Äitini käyttää lihapaketeista tulevia imutyynyjä. Ne voi pestä tavallisen pyykin mukana.
T: Niko Petteri
Hormonikierukka, ei mainittavia menkkoja viiteen vuoteen. Heti laiton jälkeen jäi menkat pois, eikä mitään ongelmia ole ollut. Pillerit aiheuttivat järkyttäviä migreenikohtauksia, kun hormonitaso vaihteli. Kierukan sai kaupungilta ilmaiseksi. Nyt se menee vielä pari vuotta ja sitten saavatkin lapset jo tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta ettei yhteiskunta kustanna.
Ei ole ennenkään kustantanut. Mutta verottaja voisi myöntää kaikille lapsia synnyttäneille naisille 5-6-kymppisenä edes kertaluonteisen naisvähennyksen palkkioksi yhteiskunnan jatkuvuuden turvaamisesta kaikkine vaivoineen.
Mulle tuo käy hyvin, kunhan sen palkkion maksavat ne naiset, jotka eivät ole synnyttäneet.
Kaikesta päätellen lääke on turha, kun siteitäkin menee silti noin paljon. Säästät siis yli puolet tuosta summasta kun jätät lääkkeen pois.
Kierukka (paitsi jos taipumus akneen), kuukautisalushousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kuukuppia. Maksaa vain kerran.
En ole ap, mutta olen vähän kyllästynyt jatkuvaan kuukupin tuputukseen. On hienoa että se joillekin toimii, mutta yleensä kuukuppi-saarnaajilla on väheksyvä ja ylimielinen asenne kaikkia meitä kohtaan, jotka eivät syystä tai toisesta pysty tai halua sellaista käyttää. Itse olen neitsyt, ja siitä huolimatta minulle on monta kertaa tuputettu, että ihan hyvin voit kokeilla kuukuppia, kokeilisit edes. En pysty edes tamponeja käyttämään ilman kipua, joten ei, en halua!!!
Osta dildo ja hoitele neitsyys pois päiväjärjestyksestä.
Ai miksi? Senkö takia, että voin sen jälkeen kokea pyhän kuukupin autuuden?
No se. Tai valita vielä vuosikaudet, ettet voi käyttää tamponejakaan.
Kohdunpoisto julkisella 150 euroa. Kannattaa harkita, jos ei ole lisääntymishaluja. Runsaat menkat/jatkuvat vuodot/lääkitys alkoivat mullakin olla merkittävä menoerä.
Poista kohtu niin vaivatkin häviävät.
Vierailija kirjoitti:
Parranajo maksaa minulle 20€ kuussa, miksei yhteiskunta maksa?
Tiedätkö, miksi parranajoa ja menkkoja ei voi verrata keskenään? Kaikilla miehillä ei kasva parta, mutta kaikilla naisilla on menkat.
Ihmetellyt aina, miksei valtio kustanna naisille näitä.On maita, missä on ilmaiset suojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kuukuppia. Maksaa vain kerran.
Näinkö on? Sekö ei käytössä haperru tai kulahda?
Eihän kestositeet tai vaipat ikuisia ole.
ensimmäinen kuukuppini kesti 10 vuotta, sitten ns. ilmareiät menivät rikki eikä kuppi enää pitänyt alipainetta. Sitä vielä steriloidaan keittämällä kuukatisten välissä, on lääketieteellistä silikonia, joten kestää. On se hintaansa nähden kyllä kannattava hankinta. Toki tulee enemmän säätämistä sen kanssa, mutta ihana tunne, kun jalkoväi on kuiva eikä siellä ole siteitä rapisemassa tai muutenkaan vuotamista ei huomaa.
olen eri jolta kysyit.
ei kuppi kuitenkaan kaikille sovi, mutta jos tuntee halua kokeilla, niin ehdottomasti suosittelen
Vierailija kirjoitti:
Runsasta vuotoa hillitsevä lääke 14 euroa purkki, menee käytännössä yksiin menkkoihin. Yösiteet 5 euroa paketti, niitä menee pari. Kuukuppi vuotaa yli/ohi, kokeiltu on. Ap
Onko tutkittu syy tuohon? Itellä löytyi myoomat kun oli tollasta. Loppui kierukalla.
Vierailija kirjoitti:
En ole vinkunut mitään yhteiskunnalta, kunhan totesin asian. Nyt yritän säästää lääkkeestä ja olen sen sijaan kotini vanki menkkojen ajan. Yöside täyttyy puolessa tunnissa kokonaan. Ap
Käytä yöllä lasten vaippoja.
Minipillerit maksais vähän yli kympin kuussa, mutta ihan miten itse tykkäät.
Jaa. Minullekin maksaa ahdistuslääkkeet liki 30 euroa kuussa, että pystyn käymään paskatyössäni ja maksamaan veroja.
Enemmän se meille miehille tulee maksamaan kun joutuu joka kuukausi hieronnoissa käymään teidän ongelmien vuoksi.
Yösiteet ei auta. Ostan ihan kunnon tenoja.