Kuukautiset maksaa mulle 25 euroa kuussa
Kommentit (113)
Onneksi syön pilleriä, jäi kuukautiset pois ja nyt toista vuotta ilman vuotoja. Siteitä meni kauhea määrä (kaikista paksuimpia ja imukykyisempiä käytin) kun vuoto oli erittäin runsasta, kuppi ei toiminut anatomian vuoksi, tamponit tuntuu tosi ikävältä ja mitään kierukkaa ei edes ehdotettu minulle vuotojen vuoksi.
Jos yhteiskunta kuvittelee että naiset pukkaavat uusia veronmaksajia, niin kannattaisi aloittaa siihen kannustaminen kuukautisten aiheuttamien kulujen korvaamisella. Itsellä menee myös paljon rahaa kuukautisiin (tajuttoman kalliit lääkkeet, suojat, vaate- ja lakanahuolto, ansionmenetys jne.) Niin kauan kun yhteiskunta ei kata näitä naiseuden aiheuttamia kustannuksia, niin saavat rauhassa odotella minulta synnytystalkoita. Ei kannata kylläkään henkeänsä pidättää.
N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kuukuppia. Maksaa vain kerran.
Kaikille ei anatomia mahdollista tätä. En käytä edes normaalikokoista tamponia ku tekee liian tiukkaa, lol.
-sivusta
Oletko neitsyt?
Vierailija kirjoitti:
Parranajo maksaa minulle 20€ kuussa, miksei yhteiskunta maksa?
Koska olet mies, yhteiskunta ei ole sinua varten.
Vierailija kirjoitti:
Jos yhteiskunta kuvittelee että naiset pukkaavat uusia veronmaksajia, niin kannattaisi aloittaa siihen kannustaminen kuukautisten aiheuttamien kulujen korvaamisella. Itsellä menee myös paljon rahaa kuukautisiin (tajuttoman kalliit lääkkeet, suojat, vaate- ja lakanahuolto, ansionmenetys jne.) Niin kauan kun yhteiskunta ei kata näitä naiseuden aiheuttamia kustannuksia, niin saavat rauhassa odotella minulta synnytystalkoita. Ei kannata kylläkään henkeänsä pidättää.
N24
Sovitaan näin. Jos et synnytä niin on turha odottaa sitten eläkkeitäkään yhteiskunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta ettei yhteiskunta kustanna.
Ei lastenvaippojakaan saa ilmaiseksi.
Lapsilisiä kuitenkin saa, että eiköhän niissä ole avustusta. Lisäksi lapsen hankkiminen on täysin vapaaehtoista. Kuukautiset pakolliset.
Jos yhteiskunta maksais kaikille kaiken, niin verot olis niin korkeat, ettei rahaa enää omalle tilille tulis palkkapäivänä ollenkaan.
Vai mistä luulette yhteiskunnan rahat tulevan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta olisi jos kustantaisi. Saatana osaatteko te muuta kuin vinkua kaikkea yhteiskunnalta?
Siinä vaiheessa, kun vuotoa on hillittävä lääkkein, voisi kyllä korvata osan kustannuksista.
Minulla on kuppi vuodesta -06 (ei sama yksilö tosin) ja välillä menee pari buranaa ja konjakkihörppy. Ei minulle tarvitse korvata mitään.
Vierailija kirjoitti:
En ole vinkunut mitään yhteiskunnalta, kunhan totesin asian. Nyt yritän säästää lääkkeestä ja olen sen sijaan kotini vanki menkkojen ajan. Yöside täyttyy puolessa tunnissa kokonaan. Ap
Itselläni oli nuorempana kovat vuodet,johtui osaksi endometrioosista. Sain silloin ystävältäni hyvän neuvon. Elikkä osta puuvillavanua pussi, ota reilu siivu pumpulia ja levitä se siteen päälle. Pumpuli imee hyvin nestettä,joten sinun ei tarvitse vaihtaa koko ajan sidettä, heität vaan vanut pois ja vaihdat uuden kerroksen vanua tilalle. Muista tarkistaa, onko vanu sellaista jonka voi heittää vessanpönttöön ? Jos ei,niin roskikseen. Minulla ainakin toimi hyvin ja säästi siteiden määrässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, miksi parranajoa ja menkkoja ei voi verrata keskenään? Kaikilla miehillä ei kasva parta, mutta kaikilla naisilla on menkat.
Nyt taisit sortua pahimman luokan yleistykseen. Ei kaikilla naisilla ole menkkoja, ainakin jos wokeporukkaa uskoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, miksi parranajoa ja menkkoja ei voi verrata keskenään? Kaikilla miehillä ei kasva parta, mutta kaikilla naisilla on menkat.
Kohta joku nainen/oletettu tulee väittämään, että hänellä on kuukautiset JA kasvaa parta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku nainen/oletettu tulee väittämään, että hänellä on kuukautiset JA kasvaa parta.
Mun exällä oli "aina" menkat tulossa tai menossa ja viikset kasvo. Oli muutenki hankala tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetellyt aina, miksei valtio kustanna naisille näitä.On maita, missä on ilmaiset suojat.
EI valtion kustantamat ole ILMAISIA. Veronmaksajat (nykyiset tai tulevat) ne kaikki maksavat.
Identifioidu miehenä, ei maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monilla pcos-oireyhtymästä kärsivillä juuri näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kuukuppia. Maksaa vain kerran.
Kaikille ei anatomia mahdollista tätä. En käytä edes normaalikokoista tamponia ku tekee liian tiukkaa, lol.
-sivusta
Oletko neitsyt?
No shit Sherlock, kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle se maksoi useamman satasen / kk ja puolet talosta ja auton. Eikä veiläköön loppua näy
Menit siis kuukautisten takia pettämään? Vai mistä tässä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta olisi jos kustantaisi. Saatana osaatteko te muuta kuin vinkua kaikkea yhteiskunnalta?
Niin ehkä vois ajatella niinkin, että taloudelliset menetykset korvaantuu moninkertaisesti siinä kuinka naisiin ja miehiin menee terveydenhuollon puolelle noin muuten. Eri seulonnat on ilmaisia ja niitä aletaan jo hyvissä ajoin antamaan naisille..
Puhumattakaan muista. Kyllä naiset osaa omansa ottaa tältä yhteiskunnalta
Mulle sytolyysi maksaa 50 e/kk. Menkat maksaa 6 tamponin verran/kk.
Vierailija kirjoitti:
N24
Varmaan olet ollut valtiolle pakkotyössä kuukausia naurettavalla korvauksella. Mites se aika meni?
25 eurolla saa Alkosta YHDEN halvimman pään 7 dl vodka- (n.38-% alk.) tai ginipullon. Noita menee peruskäyttäjälläkin kuukaudessa ainakin pari-kolme.