Kuukautiset maksaa mulle 25 euroa kuussa
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kuukuppia. Maksaa vain kerran.
Näinkö on? Sekö ei käytössä haperru tai kulahda?
Eihän kestositeet tai vaipat ikuisia ole.
Kuukuppi kestää ainakin 10 v, ja itse uskon että paljon pitempäänkin. Oma kuppini on jo tuon ikäinen mutta toimittaa yhä hyvin tehtävänsä. Väri saattaa kulahtaa, mutta se ei vaikuta käyttöön mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Poista kohtu niin vaivatkin häviävät.
Tiedän tapauksen jossa kohdunpoistoleikkauksessa tuli komplikaationa halvaus ja nyt on täysin autettava.
Kuukautiset mitään maksa. Kuukautisista johtuvan sotkun estäminen maksaa.
Minulle kuukautiset tulevat ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta ettei yhteiskunta kustanna.
Aina pitäisi elää kädestä suuhun?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän se meille miehille tulee maksamaan kun joutuu joka kuukausi hieronnoissa käymään teidän ongelmien vuoksi.
Eli siis pitäisi jatkuvasti olla antamassa? Käytä päätäsi ja ennen kaikkea käsiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän se meille miehille tulee maksamaan kun joutuu joka kuukausi hieronnoissa käymään teidän ongelmien vuoksi.
Ainoat jotka tällasta sössöttää on ikisinkut neitsyet.
25 € on korkea hinta. Varmasti löytyy halvemmalla kunhan kyselet ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis pitäisi jatkuvasti olla antamassa? Käytä päätäsi ja ennen kaikkea käsiäsi.
Vaimon se pitäisi päätä antaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kuukuppia. Maksaa vain kerran.
Kaikille ei anatomia mahdollista tätä. En käytä edes normaalikokoista tamponia ku tekee liian tiukkaa, lol.
-sivusta
Niitä voi tilata verkosta ihan kilpailukykyiseen hintaan.
Osta joskus Ässäarpa.
Käy diakoniassa pyytämässä apuva.
Pärjäile kurap.rse.
Naisellinen oot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parranajo maksaa minulle 20€ kuussa, miksei yhteiskunta maksa?
Tiedätkö, miksi parranajoa ja menkkoja ei voi verrata keskenään? Kaikilla miehillä ei kasva parta, mutta kaikilla naisilla on menkat.
6-kymppisillä naisilla ei ole yleensä menkkoja, ei monilla 5-kymppisilläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runsasta vuotoa hillitsevä lääke 14 euroa purkki, menee käytännössä yksiin menkkoihin. Yösiteet 5 euroa paketti, niitä menee pari. Kuukuppi vuotaa yli/ohi, kokeiltu on. Ap
Miksi noin kalliit yösiteet? Osta halvempia. Itse ostan kaikista halvimmat ja ne on noin euron paketti.
Lisäksi olen ostanut kuukautispikkuhousuja 5 kpl ja ne maksoi noin 60 e. Käytän sidettä vain ensimmäisen vuotopäivän ajan ja loput päivät menee kuukautishousuilla. Näin on mennyt jo monta vuotta. Suosittelen.
Voi kulta pieni sun suosituksia pikku tiputteluillasi. Jollain sitä tulee ämpärillinen ja hyytymien kera. Niin, että suihkussa menee viemäri tukkoon kun siellä käy. Seisot siellä kaiken keskellä kuin härän teurastuksen jäljiltä. Kuukautishousut, voi hellanlettas
Mene lääkäriin tutkituttamaan molempikin pää.
Mikä lääke? Ei ilmeisesti kovin tehokas kuitenkaan, jos tarvitaan silti kaksi pakettia yösiteitä.
Eilen tuli kuukautiset postissa. Ei ollut edes kallis satsi ja oli kuvia purkituksesta. Tilaan toistekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta ettei yhteiskunta kustanna.
Aina pitäisi elää kädestä suuhun?
Kuukautiset kädestä suuhun? No se tulee halvaksi.
Minulla maksoi noin viisi euroa silloin kun vielä oli
E-pillereillä pääset eroon niistä.