Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset maksaa mulle 25 euroa kuussa

Vierailija
27.10.2024 |

Kalliiksi tulee

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vinkunut mitään yhteiskunnalta, kunhan totesin asian. Nyt yritän säästää lääkkeestä ja olen sen sijaan kotini vanki menkkojen ajan. Yöside täyttyy puolessa tunnissa kokonaan. Ap

Tuo vuotomäärä ei ole normaali. Oletko miettinyt kohdun poistoa?

yksi tapa säästää on tilata temusta halvalla kestositeitä.

Vierailija
22/113 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut menkkoja 7 vuoteen. Mirena maksoi noin 250 e asennuksineen, eli kuukausihinta on ollut pari euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika gynekologille, ap!

Vierailija
24/113 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun yleensä kuukautisten aikana raskaaksi. Tosi kallista. Muksuja on jo ainakin 10 + keskenmenot + abortit. Muutenkin kuukautisten aikaan tulee huolittua se feministinen mies, joka ei muulloin kelpaisi. Se on ihan vässykkä sitten, kun pitää hoitaa nuo raskausasiat. 

Vierailija
25/113 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kohdunpoistossa, pääset kertamaksulla.

Vierailija
26/113 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 135kg miehen ruokakulut lienee 2,5 kertaiset tähänkin vuotajaan verrattuna, että tasoitetaan sitten myös tämä!

ps enkä ole mikään itseni tyhmyyttään fät-fakiksi syönyt

Vierailija
27/113 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runsasta vuotoa hillitsevä lääke 14 euroa purkki, menee käytännössä yksiin menkkoihin. Yösiteet 5 euroa paketti, niitä menee pari. Kuukuppi vuotaa yli/ohi, kokeiltu on. Ap

Miksi noin kalliit yösiteet? Osta halvempia. Itse ostan kaikista halvimmat ja ne on noin euron paketti. 

Lisäksi olen ostanut kuukautispikkuhousuja 5 kpl ja ne maksoi noin 60 e. Käytän sidettä vain ensimmäisen vuotopäivän ajan ja loput päivät menee kuukautishousuilla. Näin on mennyt jo monta vuotta. Suosittelen. 

Vierailija
28/113 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta ettei yhteiskunta kustanna.

Ei lastenvaippojakaan saa ilmaiseksi. 

Lapsilisiä kuitenkin saa, että eiköhän niissä ole avustusta. Lisäksi lapsen hankkiminen on täysin vapaaehtoista. Kuukautiset pakolliset.

Vierailija
29/113 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestositeet

Pitäähän ne pestä, eikä sekään ilmaista ole.

Vierailija
30/113 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runsasta vuotoa hillitsevä lääke 14 euroa purkki, menee käytännössä yksiin menkkoihin. Yösiteet 5 euroa paketti, niitä menee pari. Kuukuppi vuotaa yli/ohi, kokeiltu on. Ap

Miksi noin kalliit yösiteet? Osta halvempia. Itse ostan kaikista halvimmat ja ne on noin euron paketti. 

Lisäksi olen ostanut kuukautispikkuhousuja 5 kpl ja ne maksoi noin 60 e. Käytän sidettä vain ensimmäisen vuotopäivän ajan ja loput päivät menee kuukautishousuilla. Näin on mennyt jo monta vuotta. Suosittelen. 

Minä en pysty käyttämään useimpia siteitä, tällä hetkellä myynnissä olevista sopii vain Änglamark ja Vuokkoset Bio. En tiedä olenko allerginen vai mitä, mutta muista tulee ihottumaa ja punoitusta ja kutinaa ja kirvelyä. Always on pahin. Ei nuo minun siteeni taida sentään ihan vitosta maksaa per paketti, mutta pointtini oli vain, että ne halpissiteet eivät sovi ihan kaikille.

-ei ap

Vierailija
31/113 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin liian runsasta vuotoa valittamaan tk-lääkrille. Tämä laittoi lähetteen sairaalaan, koska tuumasi, että pitäisi ultrata että voi varmistaa ettei siellä ole mitään muuta vuotoa selittävää, jota pitäisi hoitaa ja heillä ei ultralaitetta ole tai osaamista niiden tulkintaan tarpeeksi. Sairaalassa gyne määräsi hoidoksi hormonikierukan todettuaan, että tosiaan kärsin runsaista menkoista (toki minulta ensin kysyi haluanko kokeilla kierukkaa). Ilmaiseksi sain siellä siis kierukan, koska sen saa ilmaiseksi runsaita kuukautisia hoitamaan. Nyt ei ole vuotoja. tk-maksu oli parikymppia, polimaksu jotain neljäkymppiä. Kierukka vaihdetaan uuteen noin viiden vuoden kuluessa, tai aiemmin, jos vuodot tulee takaisin. Sekin tehdään polilla sitten.

En voi valittaa, onneksi suomessa toimii edes jossain terveydenhuolto näin hyvin.

Vierailija
32/113 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yölliset ejakulaationi maksavat minulle 83 euroa kuussa, kun petari ja yksi lakanasetti pitää aina vuoden välein vaihtaa, kun ei se vanhan sperman haju niistä millään lähde. Minä en tätä voi ennakoida, koska tapahtuma ei ole säännöllinen. Tämä ei välttämättä lopu iän myötä, on jatkunut jo 30 vuotta.

En myöskään halua yhteiskunnan kompensoivan tätä, mutta halusin vain herättää keskustelua.

Vierailija
33/113 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yölliset ejakulaationi maksavat minulle 83 euroa kuussa, kun petari ja yksi lakanasetti pitää aina vuoden välein vaihtaa, kun ei se vanhan sperman haju niistä millään lähde. Minä en tätä voi ennakoida, koska tapahtuma ei ole säännöllinen. Tämä ei välttämättä lopu iän myötä, on jatkunut jo 30 vuotta.

En myöskään halua yhteiskunnan kompensoivan tätä, mutta halusin vain herättää keskustelua.

Tiesitkö, että on olemassa petauspatjan suojia?

Vierailija
34/113 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile kuukuppia. Maksaa vain kerran.

En ole ap, mutta olen vähän kyllästynyt jatkuvaan kuukupin tuputukseen. On hienoa että se joillekin toimii, mutta yleensä kuukuppi-saarnaajilla on väheksyvä ja ylimielinen asenne kaikkia meitä kohtaan, jotka eivät syystä tai toisesta pysty tai halua sellaista käyttää. Itse olen neitsyt, ja siitä huolimatta minulle on monta kertaa tuputettu, että ihan hyvin voit kokeilla kuukuppia, kokeilisit edes. En pysty edes tamponeja käyttämään ilman kipua, joten ei, en halua!!!

Kannattaa kokeilla sitten kun olet päässyt neitsyydestäsi eroon. Saatat yllättyä kuinka paljon helpommaksi arkesi kuukautisten aikana muuttuu. 

Vierailija
35/113 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just laskeskelin eilen, että mun vaihdevuosi teurasmenkat maksaa mulle viikossa 29.19 euroa. Käytän Tenoja, kun on parempi imukyky. Inkohousut 21e ja sinne vaihtotena 7.89 euroa paketti.

Gynellä käyty, ei pysty auttamaan monen muun asian takia. Onneksi nämä ei ikuisuuksia kestä.

Funtsailin sitä, että elämänlaatu on todellakin nollissa nyt. Vaan kuinka miinuksella se olisi, jos mulla ei olisi varaa ostaa noita suojia.

Vierailija
36/113 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle vaimoni kuukautiset maksavat 200.

pakko se on baariin mennä kun muuten ei kestä. Miksei yhteiskunta maksa.

T:mies

Vierailija
37/113 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile kuukuppia. Maksaa vain kerran.

Näinkö on? Sekö ei käytössä haperru tai kulahda?

Eihän kestositeet tai vaipat ikuisia ole.

38/113 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runsasta vuotoa hillitsevä lääke 14 euroa purkki, menee käytännössä yksiin menkkoihin. Yösiteet 5 euroa paketti, niitä menee pari. AP

Mitä luxusmerkkiä käytät kun sidepaketti maksaa 5€/kpl?

Vierailija
39/113 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on sairaus tai vamma joka maksaa heille satoja euroja kuukaudessa kun yhteiskunta ei auta kaikissa  tarpeissa. Ja sinä valitat 25 eurosta. Huoh. 

Vierailija
40/113 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että on olemassa petauspatjan suojia?

Saan niistä ihottumaa, kun hiostavat. Ei se petari se kallis osa ole, vaan ne luomusilkkilakanat. Muista tulee ihottumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä