Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihonut Ketipinorilla muodottomaksi möykyksi eikä paino tipu

Vierailija
27.10.2024 |

Olen hoitoalalla ja 20 vuoden vuorotyö sekoittanut vuorokausirytmin lopullisesti. Ainoa mikä auttaa on Ketipinor. Samalla se on lisännyt ruokahalua niin, että herään kesken unien mukamas hirveään nälkään. Puolihorteisessa tilassa ahmin vaikka vehnäjauhoja jos ei muuta ole. Koitan laihduttaa mutta ei tästä tule mitään Ketipinorin kanssa. Samalla tullut verenpainetauti lihavuuden myötä. Inhoan itseäni.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että herra Ketipinorko sitä ruokaa suuhun lappaa, eikä oma käsi?

Vierailija
2/40 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut muiltakin että Ketipinor "syöpötyttää". Mt-ongelmainen veljeni nautti ko. lääkettä ja lihoi aivan järkyttävästi. Lopulta kunto tippui nollaan ja sydän pysähtyi, nelikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään nukahtamiseenko sinä ketipinoria olet käyttänyt? Minäkin kärsin unettomuudesta, mutta olen systemaattisesti kieltäytynyt ketipinorista ja mirtazapiinista lihoamisen pelossa. Lääkärit eivät kertakaikkiaan usko, minkälaisen helvetin nämä lääkkeet voivat aiheuttaa. Onneksi saan nykyään muita lääkkeitä, mutta helppoa tivaaminen ei ollut. 

Vierailija
4/40 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor vaikuttaa insuliiniaineenvaihduntaan, mikä aiheuttaa nopeaa lihomista ja vaikeuttaa painonpudotusta. Se kuitenkin onnistuu niillä samoilla ohjeilla, millä insuliiniresistentit laihtuvat muutenkin: ketoosi ja pätkäpaasto. Jotkut lääkärit määräävät metformiinia ketipinorin kanssa helpottamaan insuliiniresistenssiä 

Vierailija
5/40 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tulee melkoinen ruokahalu Ketipinorista, mutta säännöllisen liikunnan ja järkevän ruokasuunnittelun avulla sitä saa ehkäistyä. Minulla on aina illaksi vähäkalorista, täyttävää purtavaa.

Vierailija
6/40 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen liikunta ja sopiva ruokamäärä ja oikea ravinto ja ketipinor unen tueksi ei lihota. Terv. 8 v kokemus.

Vierailija
7/40 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroleptien ilot. Lihoo muodottomaksi, ja lääke syö pysyvästi kognitioita. Tällä sitten osa jengistä _nukkuu_!

Vierailija
8/40 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sen ketipinorin eteen pitää itsekin tehdä.

Vierailija
9/40 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on järkyttävää myrkkyä. Älä ota sitä.

Vierailija
10/40 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metformin auttaa ahmimiseen...käytetään psyykelääkkeiden rinnalla juurikin estämään lihomista, eli vähentää ruokahalua.

Vierailija
11/40 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin Ketipinorista aluksi kymmenisen kiloa, mutta kun elämänlaatu alkoi parantua ja jonkinasteiseen päiväväsymykseen tottui, oli paljon helpompi tehdä muutoksia elintapoihin. Olen tiputtanut 35kg. Mieluusti lähtisi vielä 10-15, mutta ne ovat osoittautuneet vaikeiksi, ja vaikka Ketipinoria on vähennetty unettomuus ottaa todella helposti vallan ilman sitä. Loppupeleissä olen kyllä tyytyväinen lääkkeeseen. Mutta joillekin se ei toimi ollenkaan, miehelleni se aiheutti totaalista uupumusta päivisin pieninäkin määrinä.

Vierailija
12/40 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että herra Ketipinorko sitä ruokaa suuhun lappaa, eikä oma käsi?

Outoa, että tää saa pelkkiä alapeukkuja. Eikö potilaankin itsekin kuulu ottaa joku vastuu?

Vierailija
13/40 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole _psykoottisuutta_, ei kannata syödä _psykoosilääkettä_! 😳

Vierailija
14/40 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään nukahtamiseenko sinä ketipinoria olet käyttänyt? Minäkin kärsin unettomuudesta, mutta olen systemaattisesti kieltäytynyt ketipinorista ja mirtazapiinista lihoamisen pelossa. Lääkärit eivät kertakaikkiaan usko, minkälaisen helvetin nämä lääkkeet voivat aiheuttaa. Onneksi saan nykyään muita lääkkeitä, mutta helppoa tivaaminen ei ollut. 

Eri lääkkeet aiheuttavat eri ihmisille erilaisia tuntemuksia. Minulle kokeiltiin varmaan viittä eri lääkettä unettomuuteen, ennen kuin sain avun Ketipinorista ilman sivuvaikutuksia. Esimerkiksi tuo mainitsemasi Mirtazapiini ei nukuttanut yhtään. Sitten oli joku toinen lääke, mikä lisäsi syljeneritystä. Se aiheutti näkäntunnetta, ylensyömistä ja lihomista.

Vaan Ketipinorilla ei minulle ole ollut mitään sivuvaikutuksia 20 vuoden käytön aikana. Nukuttaa vain paremmin.

Vierailija
15/40 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuroleptien ilot. Lihoo muodottomaksi, ja lääke syö pysyvästi kognitioita. Tällä sitten osa jengistä _nukkuu_!

Krooninen unettomuuskin syö pysyvästi kognitiota muiden vakavien oireiden lomassa, ja joillakin harva lääke toimii. Minusta Ketipinoria pitäisi määrätä vasta viimeisten vaihtoehtojen joukossa, mutta jos on puun ja kuoren välissä, ketiapiini voi olla se pienempi paha.

Vierailija
16/40 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako sitä Ketipinoria unettomuuteen!!! Vaikuttaa ihan kokonaisvaltaisesti, lihot ja ajatus ei kulje!

Vierailija
17/40 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei lihottanut mut aamuisin sekava, huimaava olo eikä yhtään levännyt. Nukahtamiseen oli määrätty.

M 40

Vierailija
18/40 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketiapiini on myös pumpulle huonoksi. 

Juurisyynä näkisin että olet tehnyt vuorotyötä noin kauan. Mielestäni olet jo tehnyt oman osasi siitä. Voitko lopettaa vuorotyön? Sillä tuhoaa hitaasti oman terveytensä. Eikä terveyttä mitata rahassa.

Vierailija
19/40 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin lihoin tuolla ketipinorin ja mirtazapiinin yhdistelmällä. Tuli hirveitä nälkäkohtauksia lääkkeitten ottamisen jälkeen. Onneksi sain lääkärin vaihtamaan pois noi lääkkeet. Kilotkin lähti sitten pois ihan laihduttamatta, koska palasin ns normaaliin.

Siispä ap, kerro lääkärille tilanteesta. On niitä muitakin lääkkeitä.

Tai sitten valmistaudu ahmimiskohtaukseen. Itsellä esimerkiksi rasvassa paistetut kananmunat vei yli pahimmasta, eikä niistä tule kuin muutama sata kalori. Tuo ei tietenkään sovi joka iltaan.

Vierailija
20/40 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säännöllinen liikunta ja sopiva ruokamäärä ja oikea ravinto ja ketipinor unen tueksi ei lihota. Terv. 8 v kokemus.

Ei lihota sinua.

Ymmärräthän, etteivät kaikki ole kuin sinä. Edes syöty lääkemäärä ei ole sama kaikilla.

Oman kokemukseni sekä kaverien kokemuksen mukaan ketipinor todellakin saa monet lihomaan. Ja kun lääkkeen lopettaa, laihtuu helposti.