Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies harrastanut seksiä 2500 naisen kanssa.

Vierailija
27.10.2024 |

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010783848.html

Pistäkää paremmaksi. Tuollaisen kokeneen panomiehen naiset haluaa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on seksiä on keskimäärin kaksi kertaa viikossa, niin tuo tekee n. 24-25 vuotta. Aika moni pitkissä parisuhteissa elävä on varmasti tarkastellut enemmän kuin 2 500 kertaa. Kumpi sitten on parempi se, että on yksi kumppani vai 2 500 eri kumppania, on tietysti mielipidekysymys...

Arvioin, että exän kanssa meillä oli seksiä n. 3000 kertaa. Ja nyt uuden naisen kanssa ollut 3 kertaa. Lisäksi kerran teininä sormetin yhtä tyttöä ja kerran sain toiselta suikkarin autossa.

T. Kokemusasiantuntija

Vierailija
22/35 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua, yöks. Eikä ihme ettei olekaan kellekään kelvannut yhtä yötä pidemmälle kun käytös on muutenkin kyseenalaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin analiassa turkissa monille miehille anaalia.

N.32v

Vierailija
24/35 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti uskoo sanakaan, mitä näissä hörhösarjoissa satuillaan?? Tarkkaan käsikirjoitettuja keksittyjä tositarinoita! Samaa tasoa kuin Aavedata, tai joku Isojalan jäljillä!

Vierailija
25/35 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa voimaantunut mies. Mahtaako olla eettisesti polyamorinen?

Vierailija
26/35 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja vilkas pippeli mahdollistaa tuon. 

Vierailija
27/35 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on koukussa seksiin ja on supliikkimies niin miksei. Hänellä ollut omien sanojen mukaan 4,5 naista päivässä. Mikä lienee se 0,5 nainen? Pelkkä suikkari?

Joillekin poppareille tuo on ihan normi luku jos kiertueella on joka päivä uusi nainen tai pari. Tosin saa silloinkin kiertää aika paljon.

Veikkaan vaan ettei ole erityisen hyvä sängyssä sillä jos olisi, niin ei monikaan nainen päästäisi irti.

Vierailija
28/35 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla melkoinen tautipesä. 

Vierailija
29/35 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy varmaan itseään vanhemmille turistirouville. 

Vierailija
30/35 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä Suomesta löytyy varmasti samaa luokkaa olevia sankareita. Kiitos Somen.

Kertoo hyvin kun eräs ulkomaalaistaustainen vartija.. 

Samaan aikaan hän viestteli 3 mun kaverin kanssa. Ja ollaan kaikki täysin erilaisia naisia. Asutaan vielä 300km säteellä

Olin kuulemma uskomattoman kaunis ja harvinaista että hän kiinnostuu pelkästään kuvasta..

Vierailija
31/35 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toi mikään mahdottomuus ole. Mä olen sairastanut seksiriippuvuutta, aikana jolloin elämänhallinta petti täysin.  En tiedä paljon noita panoja on mutta jos varovasti arvioidaan lähemmäs 500 ja nämä on tulleen 3.5v aikana. 

Vierailija
32/35 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei toi mikään mahdottomuus ole. Mä olen sairastanut seksiriippuvuutta, aikana jolloin elämänhallinta petti täysin.  En tiedä paljon noita panoja on mutta jos varovasti arvioidaan lähemmäs 500 ja nämä on tulleen 3.5v aikana. 

Varmasti. Keskiverto suomalainen panee 5-10 eri ihmistä.

Vierailija
33/35 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti. Keskiverto suomalainen panee 5-10 eri ihmistä.

Mulle on ihan sama uskotko vai et.  Mut kokeile jos olet suht komea mies.

Vietä 3.5v Helsingin baareissa ja polta n200k€ rahaa naisille viinan tarjoamiseen. Samaan aikaan pidä Tinderit ym aktiivisena. Saatat yllättyy

Vierailija
34/35 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja pane jokaista kuka antaa 

Vierailija
35/35 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen ja vahva mies joka tietää mitä haluaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan