Juuston ja kinkun järjestys leivällä
Miehellä ja minulla on vahvasti eri näkemys siitä, kummin päin juuston ja kinkun pitää olla leivän päällä. Mikä on sinusta oikea järjestys?
Peukku ylös=kinkku päällimmäisenä, peukku alas= juusto päällimmäisenä.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjetys on seuraavanlainen ja tästä ei poiketa!
- Leipä
-margariini
- kinkku
- juusto
-tomaatti ja kurkku
Mikä tässä on vaikea ymmärtää?
Helevetin hankala syödä. Tomaatit ja kurkut varsinkin lipsuvat pois päältä ja sormet tomaattitöhnässä. Siksikin se juusto päälle, ei luulisi olevan vaikea ymmärtää.
Eieieieiei - kun vihannekset AINA päällimmäiseksi
ap
EI SITTEN IKINÄ, jos haluaa syödä siististi. Ilmeisesti sinulla on vuorossa keittiön siivous jokaisen voileivän jälkeen.
Leipä, merisuola Keijua, persiljaa, juusto, salaatinlehti, leikkele ja päälle tuorekurkkuviipaleet.
Se on siinä!
Vierailija kirjoitti:
Leipä, merisuola Keijua, persiljaa, juusto, salaatinlehti, leikkele ja päälle tuorekurkkuviipaleet.
Se on siinä!
Koriste alimmaiseksi? Jo on nyrjähtänyttä meininkiä. Ja se juusto kuuluu päälle, korkeintaan se koristepersilja päälle, jotta sen voi helposti nyppäistä pois enne leivän suuhun laittoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en suhtaudu asiaan käytännön kannalta, eli kumpi tuntuu sormiin paremmalta, vaan visuaalisuuden kannalta. Levitteen päälle juusto ja sen päälle kinkku ja sitten mahdolliset vihannekset, kurkku/paprika. Sen täytyy näyttää kauniilta. Ja olen 40 v duunarimies.
Just näin 63v puutarhuri tekee, vain lämpimiin leipiin juusto päälle
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin typerä aloitus.
Mitäs aukaisit viestin ja luit, ihan oma vikasi.
Leipä, tuorejuusto, jääsalaatti, kinkku, kurkku, juusto, tomaatti.
Vierailija kirjoitti:
Leipä, tuorejuusto, jääsalaatti, kinkku, kurkku, juusto, tomaatti.
Muistatko pestä sormesi aina leivän syönnin jälkeen kynsiharjan kanssa? Oksettaa ajatellakin tomaatinjäämä kynsien alla.
Ei osu tomaattiin sormeni / kynteni. Ihan leivän reunoista pidän kiinni syödessä.
Tunkekaa ne safkat suuhunne ja lopettakaa tämä typeryys, kiitos.
Mun leivälle se kinkku tulee juuston päälle. Tuntuu paremmalta, kun kinkku koskettaa ensiksi kitalakea.
Juusto tietenkin päällimmäiseksi ja kinkku alle sen takia ettei kädet tahmaannu.
Ensimmäiselle voileivälle juusto ja toiselle kinkku.