Millaisia joululahjoja ostatte?
Ja minkä ikäisille? Onko teillä tapana ostaa myös aikuisille lahjoja? Oletteko te ostaneet jo jotain?
Itse ostan pääsääntöisesti vaan omalle lapselle (12v tyttö) ja miehelleni. Vanhemmilleni ja siskolleni, JOS löydän jotain oikeasti kivaa heille. Tänä vuonna olen vähän hukassa tytön lahjojen kanssa, kun ei edes oikein toivo mitään. Miehelle ostan muutaman vaatteen ja varusteen mitä tarvitsee harrastukseensa.
Millaisia lahjoja teillä ostetaan?
Kommentit (106)
En osta mitään kenellekkään, olen jo 20-vuotta pistänyt valot pois ja ovet säppiin ja syödä mussuttanut rosolit ja muut herkut itsekseni ja aion jatkaa samalla linjalla tästä eteenpäinkin..god jul alli huuppa...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään kenelle ostaa. Eipä olisi millä ostaakaan. Onneksi on Hursti, vielä. PersKokkare-hallitus varmaan lakkauttaa sen "kilpailua vääristävänä".
Kukaan fassari älköön käniskö, että "MEE TÖIHIN". En voi kun ei ole jalkoja.
Kaikkiin töihin ei tarvita jalkoja. Aika moni työ hoituu istuen(vaikka siinä pyörätuolissa) . Tiedän useamman ihmisen, jotka käy töissä, vaikka jalat ei toimi. Jos pää toimii, sillä pärjää. Toki, jos molemmat jalat on katkaistu polvien yläpuolelta, voi olla hankalaa.
Tänä jouluna oikeastaan vaan lapsenlapsille. Jotain tarpeeseen (tylsä lahja) ja jotain pikkuisten itse toivomaa, lelu tai kirja. Nyt on suu säkkiä myöten.
Siis lahjoja lahjattomille???MIKSI? Ai niin ku aikuisten satukirjan mukaan vietiin Jeesus lapselle kultaa ja mirhamia...siinäpä meille oiva syy asiaan?
Meillä on neljä lasta. Molemmat vanhemmat työelämässä. Perheessämme on ostettu aina aika paljon joululahjoja lapsille ja lisäksi miehen kanssa lahjat toisillemme.
Koska lahjottavia on paljon, olen yrittänyt hyödyntää alet. Ns. hittilahjat ostin normaaliin hintaan, koska ne yleensä loppuu kaupoista nopeasti. 11 lahjaa olen jo ostanut, mutta paljon puuttuu vielä.
Tämä onnistuu, jos kaiki on aikuisia. Lapselle voi olla kurjaa, kun eivät saa jouluna lahjoja, koska heille ne on vielä tärkeitä.