Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahdollisuuteni yöelämässä? Mies kysyy

Vierailija
27.10.2024 |

Vuosien vuosien jälkeen olen lähdössä ensi viikonloppuna yöelämään ja tarkoituksenani olisi löytää sieltä naiskumppani. Ymmärrän, että tässä yhteydessä asiaan liittyy usein seksiä, mikä hieman jännittää minua. Kondomejakin ostin jo valmiiksi. Olen kuitenkin sitä sukupolvea, joka on tottunut että seuraa yritetään etsiä ravintola- tai yöelämästä, kenties tarjotaan naiselle jotain jne. Netti tai sovellukset eivät houkuta.

Olen pitkä, hyvässä kunnossa, hyväpalkkaisessa ammatissa oleva vakavarainen ja itsenäinen mies, minulla on velaton omistusasunto kaupungin keskustassa sekä kesäasunto. Harrastan voimailua, shakkia, ruuanlaittoa ja matkailua. Olen luotettava ja ystävällinen ja pidän myös lemmikkieläimistä ja lapsista.

Viimeisestä tällaisesta tilanteesta/parisuhteesta on jo vuosia, ja olen välissä mm. viimeistellyt opintojani. Siksi ajatus intiimistä kohtaamisesta naisen kanssa tuntuu todella jännittävältä ja epävarmalta. Ravintolatilanteet ja keskustelut kyllä osaan. Ja yksi asia mitä jännitän, kuulostaa ehkä typerältä, on se että onko minulla tarpeeksi iso "se", siis naisen mielestä. Entä jos homma kaatuu siihen...

Kysynkin, mitenkähän tällaiset tilanteet yleensä lopulta menevät sitten? Viimeisestä kokemuksesta tosiaan on aikaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis oli surkuhupaisa Tïnder mainos.

Vierailija
22/27 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peeniksen koko ei ole koskaan ollut mikään kriteeri ainakaan itselleni. Baarista en kyllä toisaalta mitään vakavampaa etsisi. Mutta kokeile, saattaahan se olla, että kohtaatkin jonkun. Vaikutat ihan hyvältä mieheltä, ehkä kannattaa miettiä Tinderiäkin, jos baari ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kikkelin koko olì minuakin jännittävä asia kun 25 vuoden jälkeen vaihtui nainen. Exän kanssa ei ollut ongelmia 13-senttisen kanssa, mutta uudella naisella on selvästi väjemmät paikat ja orgasmin saaminen minulle vaikeampaa, vaikka hän kyllä tuntuu nauttivan täysin rinnoin kun meikäläinen jaksaa ja jaksaa...

Ihan järkevän tuntuinen aloitus meni taas kerran kikkelinkoko arvailuksi ja meni mielenkiinto koko aiheeseen! Olkaa saatana ilman, jos ette osaa edes järkevästi keskustella! Maailmassa ei syntyisi oikeasti yhtään lasta, jos se koko olisi ratkaiseva asia! Tarinat koosta on yhtä ala-arvoisia, kuin tarinat siitä millainen esinahan pitää olla! Sekin on jokaisella omanlaisensa ei sitä valita syntyessä, samoin kuin koko sekin on mitä sattuu sinne jalkoväliin geeneissä saamaan!

Vierailija
24/27 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kikkelin koko olì minuakin jännittävä asia kun 25 vuoden jälkeen vaihtui nainen. Exän kanssa ei ollut ongelmia 13-senttisen kanssa, mutta uudella naisella on selvästi väjemmät paikat ja orgasmin saaminen minulle vaikeampaa, vaikka hän kyllä tuntuu nauttivan täysin rinnoin kun meikäläinen jaksaa ja jaksaa...

Kuinka tämä uusi nainen nauttii täysin rinnoin, jos hän ei jaksamisestasi huolimatta edes huomaa, tapahtuuko siellä pimperossa jotakin vai onko vasta suunnittelu vaiheessa.

Vierailija
25/27 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole vuosiin harrastanut seksiä eikä se sun kalusikaan- sanojesi/ epäilysi mukaan- kovin kummoinen ole; en ainakaan heti kättelyssä menisi mulkkuani tuntemattomalle tarjoamaan.

Vierailija
26/27 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän menneen maailman hommia noi yökerhossa pariutumiset.

Vierailija
27/27 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkevän tuntuinen aloitus meni taas kerran kikkelinkoko arvailuksi ja meni mielenkiinto koko aiheeseen! Olkaa saatana ilman, jos ette osaa edes järkevästi keskustella! Maailmassa ei syntyisi oikeasti yhtään lasta, jos se koko olisi ratkaiseva asia! Tarinat koosta on yhtä ala-arvoisia, kuin tarinat siitä millainen esinahan pitää olla! Sekin on jokaisella omanlaisensa ei sitä valita syntyessä, samoin kuin koko sekin on mitä sattuu sinne jalkoväliin geeneissä saamaan!

Kyllä koko on merkittävä asia. Valitettavan moni nainen synnyttää lapsia, joita ei olisi halunnut, ainakana sen miehen kanssa.