Mahdollisuuteni yöelämässä? Mies kysyy
Vuosien vuosien jälkeen olen lähdössä ensi viikonloppuna yöelämään ja tarkoituksenani olisi löytää sieltä naiskumppani. Ymmärrän, että tässä yhteydessä asiaan liittyy usein seksiä, mikä hieman jännittää minua. Kondomejakin ostin jo valmiiksi. Olen kuitenkin sitä sukupolvea, joka on tottunut että seuraa yritetään etsiä ravintola- tai yöelämästä, kenties tarjotaan naiselle jotain jne. Netti tai sovellukset eivät houkuta.
Olen pitkä, hyvässä kunnossa, hyväpalkkaisessa ammatissa oleva vakavarainen ja itsenäinen mies, minulla on velaton omistusasunto kaupungin keskustassa sekä kesäasunto. Harrastan voimailua, shakkia, ruuanlaittoa ja matkailua. Olen luotettava ja ystävällinen ja pidän myös lemmikkieläimistä ja lapsista.
Viimeisestä tällaisesta tilanteesta/parisuhteesta on jo vuosia, ja olen välissä mm. viimeistellyt opintojani. Siksi ajatus intiimistä kohtaamisesta naisen kanssa tuntuu todella jännittävältä ja epävarmalta. Ravintolatilanteet ja keskustelut kyllä osaan. Ja yksi asia mitä jännitän, kuulostaa ehkä typerältä, on se että onko minulla tarpeeksi iso "se", siis naisen mielestä. Entä jos homma kaatuu siihen...
Kysynkin, mitenkähän tällaiset tilanteet yleensä lopulta menevät sitten? Viimeisestä kokemuksesta tosiaan on aikaa.
Kommentit (27)
Varaudu pettymyksiin. Naisena tilanne olisi toinen.
Parempi mennä sinne mökille mököttämään ihan yksin, jos kikkelin koko jännittää noin kovasti! Joku ei nyt tässä tarinassa täsmää!
Vierailija kirjoitti:
Olen siis 35 vuotta
AP
Okei. Itse olen 32 (nainen). Sun teksti vaikutti niin raikkaan järkevältä, että en usko sulla olevan kovin suuria vaikeuksia seuran löytämiseen. Jännä kun mainitsit tuosta, että sinun ikäluokka on tottunut hakemaan seuraa baareista. No, itse en ole vaikkei meillä suurta ikäeroa ole :D En tosin pelkkiä seksisuhteita ole hakemassakaan. Joka tapauksessa, tsemppiä, ole oma itsesi. Jos ei ekalla kerralla jostain syystä natsaa, ni toisella kertaa sitten :)
N32
Ihan ok tsäänssit. Lähinnä kyse on siitä millaiseen ravintolaan menet ja mille tasolle asetat oman rimasi.
Tuo kikkelin koko olì minuakin jännittävä asia kun 25 vuoden jälkeen vaihtui nainen. Exän kanssa ei ollut ongelmia 13-senttisen kanssa, mutta uudella naisella on selvästi väjemmät paikat ja orgasmin saaminen minulle vaikeampaa, vaikka hän kyllä tuntuu nauttivan täysin rinnoin kun meikäläinen jaksaa ja jaksaa...
Vierailija kirjoitti:
Pettymyksiin saa varmasti varautua, mutta tämä koskee naista yhtälailla. Ei sen sopivan vastakappaleen löytyminen aikuisella iällä ole kenellekään itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettymyksiin saa varmasti varautua, mutta tämä koskee naista yhtälailla. Ei sen sopivan vastakappaleen löytyminen aikuisella iällä ole kenellekään itsestäänselvyys.
No ei se ole itsestäänselvää nuorempanakaan. Eikä 35v oo vielä vanhaa nähnytkään :)
No tuskin sinulla on ongelmia, jos et kuitenkaan ole etsimässä pelkkää seksiseuraa. Mutta ymmärrän epävarmuuden tunteesi, kun tuohon seuranhankintamalliin tavallaan kuuluu mukaan myös yksi yhteinen yö.
Ei yöelämästä ole seuraa saanut ap enää 15-20 vuoteen.
Joudut päivittämään tyylisi nyt perusteellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se ole itsestäänselvää nuorempanakaan. Eikä 35v oo vielä vanhaa nähnytkään :)
Ei 35v tietenkään vanha ole, mutta suunnilleen aikuinen kyllä pitäisi olla, ja toivottavasti vähän elämääkin jo koettuna.
Olet vuosien jälkeen lähdössä yöelämään tarkoituksena löytää kumppani. Mahdollisuutesi ovat äärimmäisen huonot. Suurin osa ihmisistä ei sovi toisilleen ja sinä olet käyttämässä tähän löytämiseen muutaman tunnin elämästäsi.
Aivan sama kuin laittaisit lottokupongin vetämään.
Ihan sama mikä sun tulo- tai koulutustaso on, jos olet pelkkää baaripanoa hakemassa.
Onko se nyt ihan pakko heti harrastaa yhdyntää, jos olet kuitenkin pitkäaikaista suhdetta etsimässä. Vie nainen vaikka saunomaan, voitte siinä vähän katsella mittailla toisianne. Viettäkää rento ilta, siitä se sitten selviää että kehkeytyykö yhdyntää, tai myöhemmin sitten vielä jotain suurempaa.
Ei se niin hankalaa ole.
https://www.facebook.com/share/v/FDfXDJAzmDMg8v1J/?mibextid=KsPBc6
Jos seksi meinaa jännittää, hae sinisiä pillereitä ja ota vaikka puolikas. Kyllä se siitä sitten, kun pääsee vauhtiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä painin vähän samojen ajatusten kanssa giime kesänä kun olin eronnut 25 vuotta kestäneestä avioliitosta. Ajatus "metsästysreissusta" kaupungilla ei kuitenkaan houkutellut, joten päädyin sitten Tinderiin, josta sain tykkäyksiä ja yhteydenottoja. Nyt on menty syksy uudessa parisuhteessa ja olen oikein tyytyväinen, ettei tarvinnut koluta Mummotunnelia ilta toisensa jälkeen.
M51
Väkisinkin tulee enempi kuluja muualta etsiessä verrattuna ilmaiseen tinderin käyttöön jonka teho parempi tyyliin jos yksi ei innostu niin seuraavaa jo pukkaa tyrkylle puhelimen ruudulle ja suurimmalla osalla vain seksin saaminen tavoitteena.
Suurin yllätys itselle oli, että miehenä sain tykkäyksiä ja viestejä naisilta, vaikka oma profiilini oli kuvaton. Eivätkä ne kaikki naiset olleet lainkaan pahan näköisiä. Eli verbaali-Veikkokin voi saada tykkäyksiä ja viestejä, ei vain sali-Make. Tosin siihen profiilitekstiin täytyy sitten myös panostaa.
Minä painin vähän samojen ajatusten kanssa giime kesänä kun olin eronnut 25 vuotta kestäneestä avioliitosta. Ajatus "metsästysreissusta" kaupungilla ei kuitenkaan houkutellut, joten päädyin sitten Tinderiin, josta sain tykkäyksiä ja yhteydenottoja. Nyt on menty syksy uudessa parisuhteessa ja olen oikein tyytyväinen, ettei tarvinnut koluta Mummotunnelia ilta toisensa jälkeen.
M51