Paljonko nukut yössä tunteja noin yleensä.
Kommentit (49)
Keskimäärin ehkä 11 tuntia. Lääkkeet on vahvat.
Nukun joku 11-12 tuntia. Nukkuisin kyllä enemmänkin, mutta päivä menis ihan hukkaan. Kiitos Ketiapiinin ja olantsapiini lääkityksen.
Nukun noin 3-8 tuntia, jotkut yöt menee huonosti ja valvoessa, jotkut paremmin.
Alle 5 h unilla oon väsyny kyllä koko seuraavan päivän.
7 - 8 tuntia, sitten aamupäivällä parin tunnin päiväunet, iltapäivällä toiset, n. puoli tuntia ja vielä illansuussa noin vartin unet. Olen sairauslomalla, sydänjuttuja. Normaalisti nuo yöunet riittävät, en ole koskaan aikuisiällä nukkunut päikkäreitä ennen tätä.
Noin 6,5 tuntia. Jos uni ei tule otan puolikkaan Imovanen ja nukun sillä. En pystyisi tekemään vastivaa työtäni jos en nukkuisi.
2-4, viimeksi kun pääsin lapselle yöksi, nukuin melkein vuorokauden ympäri. Olisin tahtonut jäädä vielä toiseksi yöksi, en saanut jäädä.
Faith kirjoitti:
Viimeisen parin viikon yöunieni tuntimäärien keskiarvo on 6,75, joka on hyvä. Tuntimäärät vaihtelevat välillä 4,5 - 9. Olen merkinnyt yöunien määrät ylös, joten pystyin laskemaan keskiarvon. En käytä mitään älykelloa, vaan ihan itse aamulla lasken kauanko nukuin. Lasken alakanttiin eli jos en ole varma nukuinko 7 h vai 6,5 h, merkitsen ylös 6,5.
Keskiarvo ei ole nukuttu unen määrä
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin ehkä 11 tuntia. Lääkkeet on vahvat.
Sama täällä👍
Viimeisen parin viikon yöunieni tuntimäärien keskiarvo on 6,75, joka on hyvä. Tuntimäärät vaihtelevat välillä 4,5 - 9. Olen merkinnyt yöunien määrät ylös, joten pystyin laskemaan keskiarvon. En käytä mitään älykelloa, vaan ihan itse aamulla lasken kauanko nukuin. Lasken alakanttiin eli jos en ole varma nukuinko 7 h vai 6,5 h, merkitsen ylös 6,5.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/