Paljonko nukut yössä tunteja noin yleensä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 6,5-7 t. Nukun yleensä 22.30-5. Niin arkena, että vapaalla.
Mitä ihmettä teet täällä?
Kello on vasta kymmenen. Olen siis edelleen hereillä. Kohta nukkumaan.
Yleensä 6 tai 7. Univelattomana normaalisti tarve oli 8 tuntia. Nyt nukkuisin vaikka kuinka paljon jos saisin.
Olen jo ihan lapsesta asti nukkunut keskimääräistä enemmän. Nyt ikää 45v. ja tarvitsen unta 9 tuntia. Viikonloppuisin nukun 23-8. Arkena 21.30-6.30. Univaje muutaman yön jatkuessaan aiheuttaa voimakkaan migreenikohtauksen.
365 vrk x24 päkki olutta nukuttaa mukavasti,tietäis vaan koska olen viimeksi nukkunut.
Mun älykellon mukaan vuoden keskiarvo 7 h 29 minuuttia. Koen että nukun riittävästi
Vierailija kirjoitti:
Mun älykellon mukaan vuoden keskiarvo 7 h 29 minuuttia. Koen että nukun riittävästi
Hyvä sulle,mulla menee jo huonommin ehkä 5-6h maksimi,siihenkin kuuluu 2-3 wc käyntiä yössä,kyllä se ikä tekee näitä oireita.
Nukun yleensä aamuneljästä puolillepäivin tai vähän yli. 8-10 tuntia sikeää unta.
Noin 7h. Aivan liian vähän ku työpäivät on 12-13h/päivä matkoineen.
Aika sopivasti siinä 7,5h on passeli mutta jos liikun paljon nin menee monet päikyt lisäksi.
Olen vähän kateellinen kun te nukutte noin hyvin. Itse kärsin unettomuudesta vaikka koitan olla pimeässä ja maata sängyssä. Joskus luen kirjaa tai olen netissä ja keittelen teetä.Monta yötä menee kokonan ilman unta. Olen kutenkin sängyssä ja nousen ylös 5 aikaan. Eikä ole mitään pahoja oireita tullut. Unilääkkeet eivät auta.
7-9. 7 on hyvä, silloin unta riittää seuraavaksikin yöksi. Jos nukun enemmän, niin siihen liittyy sairautta, stressiä tai jotain poikkeavaa, unetkin on sekaisin.
En ole 50 vuoden aikana pärjännyt alle 8h yöunilla, vanhemmiten vielä noussut 9-9,5 tuntiin.Tai se aika mitä sänkyyn menosta herätykseen pitää olla on tuo, aina en nuku vaan pyörin hereillä jos edes nukahdan, mutta keholle tuon tarvitsen, muuten en pärjää fyysisissä töissä.
Viikolla noin 2h-5h. Viime viikolla nukuin kahtena ekana työpäivän yönä yhteensä 3.5h. Ei vaan uni tullut.
Viikonloppuisin nukun varmaan noin 10h.
Näin on menty 10v. Saa nähdä, millon fysiikka (tai psyyke pettää). Terve olen kyllä ollut, ei flunssiakaan tänä aikana kuin yksi.
Ikää yli 50.
Yö on viisaiden mukaan maksimissaan 8 h joten puhut paskaa.Ja kuka helvatan hullu tuhlaa melkein puolet elämästä nukkumiseen.