Minkälaisessa geenilotossa olet voittanut?
Itse voitin hiusgeeni- ja hoikkuuslotossa.
Hiukset on kauniin väriset, tuuheat, kiiltävät, hyväkuntoiset ja kasvavat todella nopeasti.
Paino pysyy normaalipainon alarajoilla vaikka söisin mitä.
Kommentit (154)
Pitkä, komea, älykäs, täydellinen näkö ja kuulo, hiukset edelleen paksut ja tuuheat, iho nuorekas, ei mitään perussairauksia ja näytän naisten mukaan yli 5 vuotta ikäistäni nuoremmalta. Testo-tasot ja erektio edelleen samaa luokkaa kuin nuorena. Lapset tuli heti kertalaakeista, kun ruvettiin kokeileen. Miinuspuolia lievät mielenterveysongelmat, suvussa vahvasti kulkeva päihdeongelma, joka kuitenkin pysynyt kontrollissa.
Kurvikas vartalo, erittäin hoikka vyötärö.
En tosiaankaan osaa sanoa, missä määrin parhaat ominaisuuteni ovat geenieni, missä määrin ympäristön ja persoonani ansiota. Pelkästään geneettisille ominaisuuksille en osaa antaa niin paljon arvoa.
Eipä sillä niin kauheasti ole elämässä väliä onko siniset vai ruskeat silmät vai lyhyt vai pitkä nenä. Elämä on ollut hyvä minulle ja minä olen tehnyt aina parhaani.
En ole voittanut pahemmin geenilotossa, pikemminkin hävinnyt. Sairastuin psykoosisairauteen joka on osittain perinnöllinen. Lisäksi korkea kolesteroli, kilpirauhasen vajaatoiminta ja PCOS. Yritän välttää katkeruutta vaikka vaikeaa se on.
Olen sekä älykäs, taiteellisesti lahjakas että pärjään myös käytännön hommissa. Ihan kiva kombo. Mutta silti luen kateellisena täällä näistä hoikkuusgeeneistä ja hammaspeikottomuusgeeneistä.
Äo on normaalia korkeampi, hiukset ei harmaannu vaikka ikää on, muuten on huonot geenit ja olen sanonutkin ettei vanhempieni olisi kannattanut lisääntyä. Kyllä sairauksia löytyy
Vierailija kirjoitti:
Pitkä, komea, älykäs, täydellinen näkö ja kuulo, hiukset edelleen paksut ja tuuheat, iho nuorekas, ei mitään perussairauksia ja näytän naisten mukaan yli 5 vuotta ikäistäni nuoremmalta. Testo-tasot ja erektio edelleen samaa luokkaa kuin nuorena. Lapset tuli heti kertalaakeista, kun ruvettiin kokeileen. Miinuspuolia lievät mielenterveysongelmat, suvussa vahvasti kulkeva päihdeongelma, joka kuitenkin pysynyt kontrollissa.
Miksi ihmeessä mittailet testo-tasoja, jos kerran olet niin viriili? Meilläkin lapset tuli kertalaakista, eikä tosiaan ole ikinä ukkoni mieheyttä tarvinnut tutkia millään mittarilla.
Olen hienomotorisesti lahjakas ja älykäs. Testattu on. Muita puutteita on runsaasti.
Olen sinkku, mies 48. Kuulun mensaan, liityin kun sain armeijassa pällikokeesta niin hyvät pisteet että kutsuttiin komppanian päällikön puheille, sitten lomalla liityin mensaan ja sain siitä kuntoisuusloman.
Olen myös komea ja ystävällinen naisille, minulla on ollut noin 450-500 partneria, kaikkialla maailmassa. Olen tekniikan akateeminen ja edelleen ja koko työurani olen puolittain ollut yliopistolla.
Liikunnallisesti olen erittäin lahjakas. Minulla on kaksi mustaa vyötä ja am-tason saavutuksia yleisurheilussa. Sisareni on lääkäri ja veljeni menestynyt yrittäjä ja d-i. Vanhempani ovat lääkäri ja arkkitehti.
Haittapuolena nuorempana vaivannut jouppous, luulin päätyväni katuojaan, opiskelu ja romaanien lukeminen pelastivat minut; olen lukenut miljoonia sivuja, tätä pidän suurimpana rikkautenani, tykkään uppoutua kirjojen maailmaan!
Vierailija kirjoitti:
Osaan soittaa rumpuja monipuolisesti, hyvä rytmitaju.
Jos se on geeneissä, lienet afrikkalainen. Me muut joudumme opettelemaan.
Sain bisnesälyn mummolta joka oli kauppias. Olen jo kerännyt oman varallisuuteni. Taloudellinen riippumattomuus tai ennenaikainen eläke ei ole mikään tavoitteeni vaan aion olla töissä niin kauan kuin pystyn.
Olen pitkä, lihaksikas, tuuheahiuksinen, hyvin varusteltu, älykäs, sosiaalinen, suosittu... Varjopuolena se, että olen myös patologinen valehtelija.
Äly, hyväntuulusuus, resilienssi, liikunnallisuus, hedelmällisyys, ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Meidän suvussa ei ole kummankaan vanhemman puolelta ketään mielenterveysongelmaista. Itse olen ns. Resilienssi-ihminen. Ei myöskään ole kaljuja kummassakaan suvussa.
Nojoo, ei mullakaan oo mitään mielenterveysongelmia. Putoan aina kuin kissa jaloilleni, vaikka kuinka joku yrittäisi kiusata ja kiduttaa. Terve pää ja itsetunto. Toisaalta jos olisin ollut hullumpi, minusta olisi voinut tulla näillä taiteellisilla lahjoilla parempi taiteilija, joku Vincent Van Gogh.
Vierailija kirjoitti:
En ole voittanut pahemmin geenilotossa, pikemminkin hävinnyt. Sairastuin psykoosisairauteen joka on osittain perinnöllinen. Lisäksi korkea kolesteroli, kilpirauhasen vajaatoiminta ja PCOS. Yritän välttää katkeruutta vaikka vaikeaa se on.
Hei, täällä kohtalotoveri! Minäkin sairastuin psykoosisairauteen mikä perinnöllinen, minullakin on kilpirauhasen vajaatoiminta ja korkea kolesteroli, pco :ta ei ole mutta sen tilalla autoimmuunisairaus.
Mulla on särkenyt päätä vain pari kertaa tässä melkein 50 vuoden aikana. Isäni oli samanlainen. Äidiltä olisi ollut tarjolla migreeni.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku, mies 48. Kuulun mensaan, liityin kun sain armeijassa pällikokeesta niin hyvät pisteet että kutsuttiin komppanian päällikön puheille, sitten lomalla liityin mensaan ja sain siitä kuntoisuusloman.
Olen myös komea ja ystävällinen naisille, minulla on ollut noin 450-500 partneria, kaikkialla maailmassa. Olen tekniikan akateeminen ja edelleen ja koko työurani olen puolittain ollut yliopistolla.
Liikunnallisesti olen erittäin lahjakas. Minulla on kaksi mustaa vyötä ja am-tason saavutuksia yleisurheilussa. Sisareni on lääkäri ja veljeni menestynyt yrittäjä ja d-i. Vanhempani ovat lääkäri ja arkkitehti.
Haittapuolena nuorempana vaivannut jouppous, luulin päätyväni katuojaan, opiskelu ja romaanien lukeminen pelastivat minut; olen lukenut miljoonia sivuja, tätä pidän suurimpana rikkautenani, tykkään uppoutua kirjojen maailmaan!
Erityisen mielenkiintoinen on tuo geenien ja mustan vyön yhteys. Joko mustavyögeenin alleeli on löydetty?
Olen voittanut enemmässä kuin hävinnyt:
perusterve
älykäs
taiteellisesti lahjakas
selvästi keskimääräistä parempi ulkonäkö
urheilullinen ja hoikka ruumiinrakenne ja kyky helposti kasvattaa lihasta
melko hyvä tunneäly ja luontaisesti empaattinen persoona
asiat joissa olen hävinnyt:
keskimääräistä hieman lyhyempi pituus
huono näkö
taipumusta jonkinasteiseen masentuneisuuteen ja keskittymishäiriöihin, mutta tämäkin saattaa mennä älyn, taiteellisuuden ja muiden positiivisten ominaisuuksien kanssa käsi kädessä, joten minkäs sille voi
Huippulahjakkuus useammalla taiteellisella alalla.
Ap:n ikä?