Minkälaisessa geenilotossa olet voittanut?
Itse voitin hiusgeeni- ja hoikkuuslotossa.
Hiukset on kauniin väriset, tuuheat, kiiltävät, hyväkuntoiset ja kasvavat todella nopeasti.
Paino pysyy normaalipainon alarajoilla vaikka söisin mitä.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkä, lihaksikas, tuuheahiuksinen, hyvin varusteltu, älykäs, sosiaalinen, suosittu... Varjopuolena se, että olen myös patologinen valehtelija.
Hei, mutta perit hyvän huumorintajun jostakin!
Perinyt diabeteksen molemmilta vanhemmiltani
minula hirveän iso penis kuten isällänikin. t. abdullah
Isä oli iltauninen ja äiti aamu-uninen
Aina ollut hyvä iho. Ja kauniit siniset silmät. Suhteellisen älykäs (paitsi sosiaalisesti). Pari muuta juttua ei lotossa siis ole suosinut.
Vierailija kirjoitti:
Olen voittanut enemmässä kuin hävinnyt:
perusterve
älykäs
taiteellisesti lahjakas
selvästi keskimääräistä parempi ulkonäkö
urheilullinen ja hoikka ruumiinrakenne ja kyky helposti kasvattaa lihasta
melko hyvä tunneäly ja luontaisesti empaattinen persoona
asiat joissa olen hävinnyt:
keskimääräistä hieman lyhyempi pituus
huono näkö
taipumusta jonkinasteiseen masentuneisuuteen ja keskittymishäiriöihin, mutta tämäkin saattaa mennä älyn, taiteellisuuden ja muiden positiivisten ominaisuuksien kanssa käsi kädessä, joten minkäs sille voi
Lisättäköön vielä pitkäikäiset geenit ja nuorekkuus (näytän reippaasti 10 vuotta ikäistäni nuoremmalta)
Itsellä paksut hiukset, joita ihasteltiin ja kadehdettiin nuorempana (tosin miinuspuolena harmaantuminen). Hyvä iho ja nuorekas ulkonäkö, olen 56-vuotias, mitä ei juuri arvaa. Kauniit silmät ja huulet, täydellinen hampaisto. Terveyttä joltain osin, mutta toki joitain rasitteitakin geeneistä löytyy. Paljon huonomminkin olisi kyllä voinut mennä!
Vierailija kirjoitti:
Onko ÄO linkitetty geeneihin? Minusta se saattaa olla, kun katsoo kuinka afrikkalaisilla on erittäin matala ÄO. Eli korkea ÄO, 128 tai jotakin sitä luokkaa. Harrastan shakkia. M31
Rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku, mies 48. Kuulun mensaan, liityin kun sain armeijassa pällikokeesta niin hyvät pisteet että kutsuttiin komppanian päällikön puheille, sitten lomalla liityin mensaan ja sain siitä kuntoisuusloman.
Olen myös komea ja ystävällinen naisille, minulla on ollut noin 450-500 partneria, kaikkialla maailmassa. Olen tekniikan akateeminen ja edelleen ja koko työurani olen puolittain ollut yliopistolla.
Liikunnallisesti olen erittäin lahjakas. Minulla on kaksi mustaa vyötä ja am-tason saavutuksia yleisurheilussa. Sisareni on lääkäri ja veljeni menestynyt yrittäjä ja d-i. Vanhempani ovat lääkäri ja arkkitehti.
Haittapuolena nuorempana vaivannut jouppous, luulin päätyväni katuojaan, opiskelu ja romaanien lukeminen pelastivat minut; olen lukenut miljoonia sivuja, tätä pidän suurimpana rikkautenani, tykkään uppoutua kirjojen maailmaan!
Suuri seksikumppanien määrä ei todellakaan ole posiitivinen juttu. On positiivista jos miehenä kykenee tuollaiseen, jos haluaa, koska tämä kielii viehättävyydestä, mutta se, että käytännössä on kevytkenkäinen on todella dysfunktionaalinen piirre. Minäkin olen komea mies ja jos pökkisin jokaista mahdollista naista, varmaan lukuni huitelisi samoissa sfääreissä, mutta minusta on vastenmielistä olla noin monen kanssa. Se osoittaa impulsiivisuutta, itsekunnioituksen puutetta ja täydellistä valikoivuuden puutetta. Sori.
Babyface vielä viiskymppisenä. Miehenä siunaus tai kirous, tilanteen mukaan.
Ap, minkä ikäinen olet? Tuota kestää vaihdevuosiin asti.
Älykkyys ja mielikuvitus. Vastapainona pessimismi ja masennus sukurasitteena.
Vierailija kirjoitti:
Meidän suvussa ei ole kummankaan vanhemman puolelta ketään mielenterveysongelmaista. Itse olen ns. Resilienssi-ihminen. Ei myöskään ole kaljuja kummassakaan suvussa.
Olet TODELLA harvinainen nainen täällä av:ssä.
Matemaattisuus molemmilta vanhemmilta.
Pitkä, vaalea, siniset silmät. Tuuheat hiukset, ei kaljuuntumista. Kielten oppiminen helppoa. Lihaskasvu nopeaa ja helppoa. Ei taipumusta raskausarpiin eikä korkeaan kolesteroliin. Toisaalta alhoholismigeeni on.
M44
Babyface eikä ikärypyistä vielä tietoakaan 40 kynnyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Monessakin lotossa olen voittanut, mutta ei neroksi asti missään, koska en nuorena luottanut kykyihini.
Kokeilkaa nuoret kaikkea, taidemaalausta, askartelua, urheilua, kielien harrastamista tms, joskus ei vain itse tunnista kykyjään.
Jos ei itse tunnista kykyjään, ei ole kovin älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä, vaalea, siniset silmät. Tuuheat hiukset, ei kaljuuntumista. Kielten oppiminen helppoa. Lihaskasvu nopeaa ja helppoa. Ei taipumusta raskausarpiin eikä korkeaan kolesteroliin. Toisaalta alhoholismigeeni on.
M44
Naisten lihakset 🤣
Paksut hiukset, hyvä muisti ja äly, ulkonäkö vanhenee hitaasti.