Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät enää osaa ja jaksa seurustella

Vierailija
26.10.2024 |

Olen kolmen teinin yksi huoltaja ja ollut siitä asti kun lapset olivat ihan pieniä. Olen myös kokoaikaisessa asiantuntijatyössä ja minulla on erillistalo lasten kanssa. Niinpä aikaa ei yksinkertaisesti jäänyt seurusteluun, kun lapset olivat pienempiä. Nyt olisi aikaa ja teoriassa olisi kiva saada aikuinen parisuhde. Mutta Huomaan, että vaikka olen tavannut erittäin hyvän ja mukavan koulutetun miehen, niin en enää osaa ilmeisesti olla parisuhteessa. Huomaan vältteleväni miestä ja kehittelemäni milloin flunssaa ja milloin mitäkin, jotta saan esim. viikonloppuna viettää rauhassa aikaa kotona, lenkillä, saunoa jne. En vain millään jaksa enää ns.treffailua, että pitäisi valvoa myöhään, lähteä keskustaan, ravintolaan jne. Muita? Taidan olla siis yksin loppuelämän.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en miehenä ole koskaan juuri sen takia seurustellut kun en käytä alkoholia, en halua käydä ravintoloissa enkä ole kiinnostunut naisen sukulaisista (en ole omistakaan). Noita asioita on nimittäin vähän pakko tehdä.

Olen raitis ja käyn ravintoloissa viihteen vuoksi. T. Nainen, n. 52v. 

Mitä viihdettä siellä saat? Laulatko karaokessa?

-eri (en ole koskaan osannut käydä baareissa, joskus ravintolassa syömässä vain)

Ystävien kanssa voi mennä ensin syömään, ja sitten mukavaan tanssi ravintolaan, jossa käy aikuista väkeä.  Se on viihdettä, kun kuulee hyvää tanssimusikkia, ja miehet hakevat tanssimaan.

On erittäin rentoutnut olo, kun keskiviikko- / l

Jaa, mä en ole tanssija.  Sitä paitsi, kauhea ajatus, että kun joku random mies ehkä hakisi tanssiin, pitäisi lähteäkin, ettei loukkaannu.

Vähintään haluaisin itse valita, kenen kanssa tanssin ja millaisen musiikin tahtiin. Olen introvertti, eikä tuommoiset lähikontaktit(!) tuntemattomien kanssa kiinnosta.

Vierailija
82/83 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut muutaman vuoden lähes 60v miestä, joka on alusta asti tuntunut toiselta puoliskolta. Tapaamme lähinnä  koti iltojen merkeissä, emme sukuloi. Tapaamme silloin, kun molemmille sopii, eikä yhteen muuttaminen ole koskaan ollut puheissa. Viestejä vaihdetaan tapaamisten välissä vain jos on asiaa eli ei mitään kontrolliintia, kyttäämistä tai lässytystä. Aika kiva ihmissuhde ja sopii molemmille.

N58

Ai mies tulee silloin tällöin panemaan sua. Muuten ei pidetä yhteyttä.

Onpas kiva ihmissuhde. 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en miehenä ole koskaan juuri sen takia seurustellut kun en käytä alkoholia, en halua käydä ravintoloissa enkä ole kiinnostunut naisen sukulaisista (en ole omistakaan). Noita asioita on nimittäin vähän pakko tehdä.

Olen raitis ja käyn ravintoloissa viihteen vuoksi. T. Nainen, n. 52v. 

Mitä viihdettä siellä saat? Laulatko karaokessa?

-eri (en ole koskaan osannut käydä baareissa, joskus ravintolassa syömässä vain)

Ystävien kanssa voi mennä ensin syömään, ja sitten mukavaan tanssi ravintolaan, jossa käy aikuista väkeä.  Se on viihdettä, kun kuulee hyvää tanssimusikkia, ja miehet hakevat tanssimaan.

On erittäin rentoutnut olo, kun keskiviikko- / l

"Se on viihdettä, kun kuulee hyvää tanssimusikkia, ja miehet hakevat tanssimaan."

Siis onko edelleen normi, että MIES valitsee, kenen kanssa haluaa tanssia? Luulin, ettei tällaista enää ole.

Vai oletko itse niin perinteinen nainen, että odotat miehen aloitetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi