Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät enää osaa ja jaksa seurustella

Vierailija
26.10.2024 |

Olen kolmen teinin yksi huoltaja ja ollut siitä asti kun lapset olivat ihan pieniä. Olen myös kokoaikaisessa asiantuntijatyössä ja minulla on erillistalo lasten kanssa. Niinpä aikaa ei yksinkertaisesti jäänyt seurusteluun, kun lapset olivat pienempiä. Nyt olisi aikaa ja teoriassa olisi kiva saada aikuinen parisuhde. Mutta Huomaan, että vaikka olen tavannut erittäin hyvän ja mukavan koulutetun miehen, niin en enää osaa ilmeisesti olla parisuhteessa. Huomaan vältteleväni miestä ja kehittelemäni milloin flunssaa ja milloin mitäkin, jotta saan esim. viikonloppuna viettää rauhassa aikaa kotona, lenkillä, saunoa jne. En vain millään jaksa enää ns.treffailua, että pitäisi valvoa myöhään, lähteä keskustaan, ravintolaan jne. Muita? Taidan olla siis yksin loppuelämän.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne. M35 ja kaksi lasta edellisestä suhteesta. Vielä viisi vuotta sitten jaksoin deittailla ja miettiä että vieläkö sitä lähtisi toiselle kiekalle mutta enää ei huvita deittaillakkaan. Kevyt suhde kelpaisi mutta naiset tuntuu haluavan jatkuvasti jotain enemmän. En osaa valehdellakaan niin sitten jää seksit saamatta.

Minkä ikäistä etsit? Vanhemmat naiset eivät halua yhteistä perhettä tms. Välttämättä. 

En tällä hetkellä etsi mitään. Silloin kun deittailin, suunnilleen 30-vuotiaana niin silloin naisia oli laidasta laitaan, vanhin taisi silloin olla 37 ja hänellä ne perhehaaveet vasta olivat. Se juttu tosin kariutui aika nopeasti kun minusta ei ollut siihen lähtijäksi niin nopeasti. Nykyisellään olen jo tottunut tähän ja teen niin paljon töitä ettei energiaakaan vapaaviikoilla ole millekään tinderin selaamiselle.

Vierailija
62/83 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä seksisuhde riittäisi. En minäkään jaksa treffailua tai missään käymistä. 

Terveisin vanha vähän yli viiskymppinen mies.

täällä 53 v nainen ja saman suuntaisia aatoksia. Missä päin asut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en miehenä ole koskaan juuri sen takia seurustellut kun en käytä alkoholia, en halua käydä ravintoloissa enkä ole kiinnostunut naisen sukulaisista (en ole omistakaan). Noita asioita on nimittäin vähän pakko tehdä.

Nämä ovat näitä perinteisiä juttuja. Sinulle voisi sopia nainen, jolle sopii sukuloida itsekseen. 

Vierailija
64/83 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla todella puoleensavetävä mies, että viitsisin tuohonkaan lähteä.

t. Vähän alle viisikymppisenä nainen

Mun rakastajalla on isivatsa, hän harmaantuu ja pukeutuu verkkareihin. Silti hän on silmissäni ja mielessäni ihana, oikein suloinen mies. 

Niin, noin voi ajatella jos on ihastunut. Mutta ihastunut tuskin tyytyy pelkkään fyysiseen suhteeseen. 

Meillä svengaa yhteen myös henkisesti kahtena yksilönä. 

Ei pelkkä seksisuhde kestä kauan ilman sielujen sympatiaa. Totta kai sitä tarvitaan. Me olemmekin kai enemmän friends with benefits. 

Vierailija
65/83 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä lannistuu, kun koko nuoruus jaellaan kusilörtsyä niille komeimmille ja pisimmille miehille ja vanhemmiten ei olekkaan niin laadukasta enään tarjolla.

Kusilörtsy :D Palsta on nykyään melkolailla täysin pilalla, mutta tänään olen nauranut jo kaksi, eikun sori kolme kertaa makeasti ja vielä ilmaisuille, joista ilmeisen moni ottaa nokkiinsa. Ainakin siis alapeukuista päätellen.

(jos kiinnostaa niin ne kaksi muuta oli vaihdevuosihirviö ja katujen kaskelotti)

Toisaalta tunnistin itseni myös tuosta sohvalla makoilevasta, harvahampaisesta haarovälinsä rapsuttelijasta jonka kirjoittajaa epäiltiin oitis ikääntyväksi mieheksi. Samalla saatan ymmärtää senkin miksi flaksi ei käy nyt eikä käynyt ihmeemmin nuorempanakaan, mutta enää se ei haittaa vaikka nuorempana harmittikin.

Vierailija
66/83 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut muutaman vuoden lähes 60v miestä, joka on alusta asti tuntunut toiselta puoliskolta. Tapaamme lähinnä  koti iltojen merkeissä, emme sukuloi. Tapaamme silloin, kun molemmille sopii, eikä yhteen muuttaminen ole koskaan ollut puheissa. Viestejä vaihdetaan tapaamisten välissä vain jos on asiaa eli ei mitään kontrolliintia, kyttäämistä tai lässytystä. Aika kiva ihmissuhde ja sopii molemmille.

N58

Vierailija
67/83 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Viittaan täällä.

Vierailija
68/83 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun rakastajalla on isivatsa, hän harmaantuu ja pukeutuu verkkareihin. Silti hän on silmissäni ja mielessäni ihana, oikein suloinen mies. 

Kuvailit just mut. M40

Sitten säkin lienet ihanahko. 

Tuutko kokeileen? Oon ainakin herrasmies. Keksin kivoja juttuja treffeille, haen naisen autolla, ja a

Kysymys kuuluukin, miksi olet sinkku?

Vierailija
69/83 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko pohjoisessa meren rannikolla. En nyt ihan usko että tätä kautta natsaa. Sama silti vastata mulla on aikaa. Ei ole ainakaan ikäeroa.

Vierailija
70/83 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joka toinen viikko lapsivapaata, niin seurustelu on vähän helpompaa. Mutta löysin miehen, jonka kanssa lähinnä lojutaan sohvalla. Ollaan yhdessä mun kaikki lapsivapaat. Viihdytään hyvin yhdessä, välillä toki myös nahistellaan ja tylsistytään yhdessä. Muutetaan yhteen kun minun lapset muuttaa pois kotoa, jos vaan yhdessä ollaan vielä silloin. Toivottavasti, koska itselläni ei ole minkäänlaista mielenkiintoa enää uusiin suhteisiin, jos tämä kariutuu ja miehestä on tullut jo minulle rakas.  

Kun tulee ikää ja kilometrejä ja kariutuneita ihmissuhteita, niin kyllähän siinä väsyy ja kyynistyy. Se on ihan totta, että monella tapaa on vaan helpompaa olla yksin. Ellei satu löytymään sitä, joka tykkää olla sun kanssa just sillai miten sä itse kaipaat, että suhteessa ollaan. 

Vierailija
71/83 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko pohjoisessa meren rannikolla. En nyt ihan usko että tätä kautta natsaa. Sama silti vastata mulla on aikaa. Ei ole ainakaan ikäeroa.

Minä asun Pirkanmaalla. Meren rannikolla asuminen kuulostaa kivalta. Onhan mullakin täällä järviä. Joo, pienet ikäerot on ollut se mun juttu koko elämän.

Vierailija
72/83 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen ollut yksin liki koko elämäni paria lyhyttä suhdetta lukuunottamatta enkä kaipaa muuta enempää kuin omaa rakasta kumppania.

- nelikymppinen

Vierailija
73/83 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä asun Pirkanmaalla. Meren rannikolla asuminen kuulostaa kivalta. Onhan mullakin täällä järviä. Joo, pienet ikäerot on ollut se mun juttu koko elämän.

Houkuttelevaa kun saattaisin käydä tampereella sukulaisen luona. Muistutan itseäni että netissä ei kannata uskoa ihan kaikkea. Kiva silti vaikka vain huvikseen ajatella mahdollisuutta.

Vierailija
74/83 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju, nostan.

Vierailija
75/83 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap. Ihanaa kuulla, että on muitakin samoin kokevia. Joku kyseli, niin Helsingissä asun.

Ja tapailen siis lapsetonta miestä, jolla ei muuta kuin aikaa ja juoksee siis vapaa aika ties missä. Minulla ei myöskään ole mitään tarvetta seksille tai seksisuhteelle. Jos saisi suoraan suhteen, jossa eletään yhdessä normaalia arkea ja elämää, niin se voisi mennä. Mutta en tosiaan jaksa töiden, teinien, kotitöiden, talon hoidon jälkeen josta vapaa-aikaani kokemassa jotain, syömässä ulkona, leffassa jne. Haluan olla kotona ja tehdä omia juttuja. 

ap

Vierailija
76/83 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä lannistuu, kun koko nuoruus jaellaan kusilörtsyä niille komeimmille ja pisimmille miehille ja vanhemmiten ei olekkaan niin laadukasta enään tarjolla.

mitäs laadukasta kusiputkea sulla on tarjolla, ruma ja lyhyt mies?

Vierailija
77/83 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en miehenä ole koskaan juuri sen takia seurustellut kun en käytä alkoholia, en halua käydä ravintoloissa enkä ole kiinnostunut naisen sukulaisista (en ole omistakaan). Noita asioita on nimittäin vähän pakko tehdä.

Olen raitis ja käyn ravintoloissa viihteen vuoksi. T. Nainen, n. 52v. 

Mitä viihdettä siellä saat? Laulatko karaokessa?

-eri (en ole koskaan osannut käydä baareissa, joskus ravintolassa syömässä vain)

Ystävien kanssa voi mennä ensin syömään, ja sitten mukavaan tanssi ravintolaan, jossa käy aikuista väkeä.  Se on viihdettä, kun kuulee hyvää tanssimusikkia, ja miehet hakevat tanssimaan.

On erittäin rentoutnut olo, kun keskiviikko- / lauantai-iltana yömyöhällä tulee.

Se viihtymistä, elämän pieniä nautintoja.

Olen innokas tanssija, käymme kesäisin myös lavatansseissa.

Vierailija
78/83 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään hyvin stressaantunut ja väsynyt. Vaativa asiantuntijatyö vie kaiken ajan ja voimat. Joskus olisi kuitenkin mukava yhdyntä kokea.

Vierailija
79/83 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, noin voi ajatella jos on ihastunut. Mutta ihastunut tuskin tyytyy pelkkään fyysiseen suhteeseen. 

Meillä svengaa yhteen

Pelkän seksisuhteen ei tarvitsekaan kestää kauan.   Sehän perustuukin pelkkään seksiin. Seksuaaliseen vetovoimaan.

Tunnesuhteet ovat sitten erikseen.

Vierailija
80/83 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa seurustella ja kamala ajatellakin että pitäisi vielä miestä jaksaa. Mieluummin olen yksin. Mulla 11v lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän