Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni rakentaa yksinään työkseen kokonaisia taloja mutta...

Vierailija
26.10.2024 |

ei kotona tee käytännössä yhtään mitään (edes niitä "miesten töitä" ilman, että keskeyttää minun työni ja kyselee missä mikäkin on, mutisee, kiroilee ja valittaa, vaatien jatkuvaa huomiota minulta.

Ennenkuin väität, että se johtuu siitä että olisin tarkka ja aina valittamassa että jokin on vääriin, ei. Minua ei kiinnosta, haluan vain tehdä omat hommani rauhassa tai joskus, god forbid, vaikka lukea kokonaisen artikkelin putkeen teekupposen ääressä. Onko muilla tällaista?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun Vaimoni on Lähihoitaja mutta ei suostu hoitamaan minua kun on kotona !

Tämäkään ei liity tähän mitenkään. Ihmettelen, et miten mies osaa töissä itsenäisesti rakentaa taloa, muttei kotona hakea puita tai ripustaa taulua ilman minun apuani?

Ap

Jos mies tekee nuo omin päin, niin kuulee jatkuvaa nalkutusta siitä miten taulu on väärässä huoneessa, väärällä seinällä, väärällä korkeudella ja vieläpä ihan vinossa. Puutkin toi vääränlaiset.

Vierailija
22/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on esihenkilönä ja hänellä on noin 200 alaista. Luulisi, että hän hanskaisi järjestyksen ja metatyöt myös kotona, mutta ei. Kun hän tulee kotiin, niin hanskat tippuu ovella ja sisään astuu mies joka on aivan älyttömän epäjärjestelmällinen ja toiminnan ohjaus on todella heikkoa. Tavallaan ymmärrän, että työpäivä vie kaikki hänen voimat, mutta kun tuntuu, ettei hän osaa edes ajatella kotona. Rakastan häntä, mutta kyllä välillä korpeaa ja lujasti, kun tuntuu, että minä vedän isoa kivirekeä perässä. Välillä ihmettelen mielessäni, että miten tuollainen ihminen noilla taidoilla voi olla töissä arvostettu pomo. Mutta niin vaan on. Lähtee töihin sliipattuna puku päällä ja kotona on rötväke. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on hint tari ja saan itse muunsukupuolisena vehtailla naisten kanssa. Kukaan ei rakenna mitään

Vierailija
24/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies haluaa olla sun kanssa yhteydessä! Kun ei muuta keksi, niin kyselee tyhmiä saadakseen huomiosi. Vastausten perusteella olet varsinainen riivinrauta, annatko yhtään lämpöä ja hellyyttä? Onko tuo ainoa tapa saada sut puhumaan tai katsomaan päin?

Miehen kanssa yhdessätekeminen on ja on aina ollut yhtä metelöintiä ja elottomille esineille kiroamista ja muuta mesoamista. Miksi osallistuisin täysin ilottomaan toimintaan? Olisi tässä vuosien varrella opetellut muunlaista kommunikaatiota eikä opettanut minulle, ettei hänen kanssaan ole kivaa tehdä arkisia asioita yhdessä, jos edelleen hakee minuun jotain "yhteyttä" niiden kautta. Yleensä teen kaiken yksin, mutta joskus kun mies päättää tehdä jotain, saisi tehdä sen vaivaamatta minua.

Ap

Vierailija
25/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on esihenkilönä ja hänellä on noin 200 alaista. Luulisi, että hän hanskaisi järjestyksen ja metatyöt myös kotona, mutta ei. Kun hän tulee kotiin, niin hanskat tippuu ovella ja sisään astuu mies joka on aivan älyttömän epäjärjestelmällinen ja toiminnan ohjaus on todella heikkoa. Tavallaan ymmärrän, että työpäivä vie kaikki hänen voimat, mutta kun tuntuu, ettei hän osaa edes ajatella kotona. Rakastan häntä, mutta kyllä välillä korpeaa ja lujasti, kun tuntuu, että minä vedän isoa kivirekeä perässä. Välillä ihmettelen mielessäni, että miten tuollainen ihminen noilla taidoilla voi olla töissä arvostettu pomo. Mutta niin vaan on. Lähtee töihin sliipattuna puku päällä ja kotona on rötväke. 

Sinä olet hänelle yksi alainen lisää. Ainut ero on, että suoran käskytyksen sijaan hän kaataa hommat niskoillesi epäsuorasti. 

Vierailija
26/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkään ei liity tähän mitenkään. Ihmettelen, et miten mies osaa töissä itsenäisesti rakentaa taloa, muttei kotona hakea puita tai ripustaa taulua ilman minun apuani?

Ap

Jos mies tekee nuo omin päin, niin kuulee jatkuvaa nalkutusta siitä miten taulu on väärässä huoneessa, väärällä seinällä, väärällä korkeudella ja vieläpä ihan vinossa. Puutkin toi vääränlaiset.

Väärin. Meillä mies on se nalkuttaja. Minua ei kiinnosta pätkääkään.

Ap

Vierailija
27/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on metsä "mies" tuo minulle läs kipunkerolle jurrissa metsältä koppakuoriaisen ja huudan "PANNULLE"

Näin meidän rakkaus kukoistaa.

Vierailija
28/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies on metsä "mies" tuo minulle läs kipunkerolle jurrissa metsältä koppakuoriaisen ja huudan "PANNULLE"

Maaseudulla on kyllä komeita, mutta tyhmiä miehiä, jotka seukkaavat punkeroiden kanssa, koska paremmat naiset ovat hävinneet.

Vierailija
29/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaseudulla on kyllä komeita, mutta tyhmiä miehiä, jotka seukkaavat punkeroiden kanssa, koska paremmat naiset ovat hävinneet.

Aiheen vierestä, mutta totta! Maaseudulla pönäkkä typy voi hyvinkin saada komistuksen itselleen. Ei miehet kyllä tyhmiä ole, päinvastoin. Jos maalla haluaa menestyä pitää olla taitoja ja tarmoa. No toki luuserit on luusereita maalla ja etenkin kaupungissa, ne on sitten erikseen.

Vierailija
30/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Miksi se taulu on sitten saatava seinälle, joka on ihan hyvä seinä ilmankin sitä?

Vierailija
31/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyhmyys. Miesten tyhmyys.

Vierailija
32/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheen vierestä, mutta totta! Maaseudulla pönäkkä typy voi hyvinkin saada komistuksen itselleen. Ei miehet kyllä tyhmiä ole, päinvastoin. Jos maalla haluaa menestyä pitää olla taitoja ja tarmoa. No toki luuserit on luusereita maalla ja etenkin kaupungissa, ne on sitten erikseen.

Jep, tyhmiähän ihmiset ovat kaikkialla. Mutta punkeroilla maalaismammoilla on näitä puhumattomia "komistuksia", joista ei tiedä milloin kivääri laulaa kotioloissa.

Vierailija
33/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä punkeronaisiahan on maaseudut pullollaan, jotka saavat huomiota paikallisbaareissa, kun ei parempaakan ole. Sitten on nämä pohjois-savon junttikouluista tulleet tyhmyrit, joita kaikki inhoavat ja kuvittelevat olevansa staroja Helsingissä, kuten esim. Tuija pehkonen

Vierailija
34/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Miksi se taulu on sitten saatava seinälle, joka on ihan hyvä seinä ilmankin sitä?

Koska mies halusi vanhan kotitalonsa ilmakuvan siihen.

Ap

Vierailija
35/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloittaja istuu palstatätinä.

Boooriiing!

Vierailija
36/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies on fyysisessä ja vielä ulkona tapahtuvassa työssä. Mä istun päivät konttorilla. Olen huomannut että olemme työpäivän jälkeen hyvin eritavalla väsyneitä. Mies fyysisesti ja minä käyn aivojeni kanssa vähän hitaalla, kun töissä joudun miettimään paljon. Mulle vapaa-aikaan kuuluukin ulkoilua ja kropan liikuttelua, mies ihan vaan lepää. Ja kumpikin siis toivumme työpäivästä hyvin eri tavalla. Olisi toki kiva, että olisi mies, joka illallakin viettäisi aikaa mun jutuissa mukana, mutta ymmärrän täysin, ettei hän yksinkertaisesti jaksa. Ja tiedän tämän omasta kokemuksesta, ennen konttorihommia olin sähkärinä rakennustyömailla ja niiden työpäivien jälkeen se väsymys oli aivan toisenlaista!

Meillä vähän samaa. Mies on täynnä jutteluenergiaa ja makaa sohvalla. Mä taas olen suorastaan mutistinen erittäin sosiaalisesti kuormittavan päivän jäljiltä. Olen siis peruskoulussa opettajana ja se työ vaatii sen ajan, että saa vaan olla itsensä kanssa työpäivän jälkeen.

Vierailija
37/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaat sille? Itse en noteeraisi, jos multa kyseltäisiin tyhmiä. Miten vaikea voi olla muka hakea puita sisään? Ei saakeli.

Vierailija
38/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarat kiinni kunnes oppii 

Vierailija
39/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haarat kiinni kunnes oppii 

Ihan ku miehiä kiinnostais punkerovaimot