Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö anopille tarjota jotain?

Vierailija
26.10.2024 |

Tulee iltapäivällä pistäytymään kun tulee tänne teatteriin, asuu 150 kilometrin päässä. Ajaa sitten teatterin jälkeen kotiin.

Jos pari tuntia on, näkee lapset, tuo kuulemma heidän synttärilahjansa, ei tule kuukauden päästä ei kai hän nyt mitään ruokaa tarvitse , kahvit juo kuitenkin väliajalla.  Mitä tekisitte?

Kommentit (206)

Vierailija
61/206 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä itse ajattelet, kun olet itse joskus anoppi ja miniä miettii, tarjoaako sinulle jotain vai ei mitään?

- Mitä sinä anoppi siellä pakkasessa seisot, mene kotiisi!

Vierailija
62/206 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee välipala aikaan niin pitäisin ihan voileipä tarvikkeet, kahvia, teetä, tuoremehua tarjolle.

pelkkä kahvi ja mustana. ei ole vierasvaroja. noi tietynalueen suomalaiset ihan hulluina laittavat karjalanpiirakat, karjalanpaisti, kaakkuja puuroja, sakeet lihapadat, super vieraanvaraisia. tulkoon vieras vaikka yöllä jo pannaan padat pöytään kotikaljoineen. kahvipöytä vertaansa vailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/206 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
64/206 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö teillä vieraita? Mietitkö heidän kohdalla tarvitseeko heille tarjota mitään.? Miten se anoppi poikkeaa muista vieraista ?

Olen vähän huomannut kun menee kylään,siis ihan kutsuttuna, niin hyvä jos kahvia keittävät,saati että olisi edes keksiä siinä tykönä. Ja nyt en puhu juhlista tai syntymäpäivistä vaan ihan tavallisista arjen tapaamisista.  Minusta tietysti aina tarjotaan vieraille jotain, vaikka voileipiä jos ei muuta ole. Todella outoa ja epäkohteliasta ap:n anoppia kohtaan jos mitään ei ole tarjota. Se kertonee jo miniästa ja perheestä jotain ei niin mairitteleva.

Miksi miniästä???? Miksei anopin oma lapI huolehdi?

Tuossa luki

Mistä syystä kaikki päättelevät, että AP on miniä? Mistään ei mielestäni käy ilmi, kumman anopista on kysymys.

Vierailija
65/206 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi sukulainen. Miehesi päänsärky.

Tähän törmää toisinaan palstalla. Aivan vierasajatus, ettei miehen vanhemmat olisi munkin sukua. Jopa perhettä!  Yhteisiä lapsia kuitenkin tulossa moikkaamaan. Tietenkin tarjotaan edes kahvit ja joku salaatti tai piirakkaa.

Vierailija
66/206 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee välipala aikaan niin pitäisin ihan voileipä tarvikkeet, kahvia, teetä, tuoremehua tarjolle.

mikä välipala-aika, taaperoilla on. vieraskahvipöytä notkuu, on suolaista,makeaa,kotikaljaa, täytekakku, tai kunnon vahva ruoka olkoon mikä aika vaan. maine-olrtko vieraanvarainen. lahjat kelpaa, saat kupin kahvia jos sitäkään.

Vierailija
67/206 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen miniän pitäisi olla mitenkään osallinen kun miehensä sukulainen käy???? Eikö oma lapsi ja lapsenlapset kiinnosta?

Itsekin hommaan aina itselleni muuta tekemistä ja lähden kotoa, kun anoppi tulee, eihän hän ole minulle mitään sukua, kuten ei lapsensakaan. Kyllä jotkut rajat pitää olla.

Vierailija
68/206 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika käy näköjään töissä ja hänen tuloillaan vaimo on kotona kahden yli kolmivuotiaan kanssa. Eikö kolmivuotiaaksi saa kotihoidontukea?

Mutta nykyäänhän miehet tekevät 3/4 kotitöistä vaikka vaimo olisi kotona. Se tasa-arvo.

Se että mies huolehtii suhteidta omiin sukulaisiinsa ei ole kotityö. 

Kyllä on ja se vaatii sitä kuuluisaa metatyötä.

Vierailija
69/206 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö teillä vieraita? Mietitkö heidän kohdalla tarvitseeko heille tarjota mitään.? Miten se anoppi poikkeaa muista vieraista ?

käytkö itse kyläsä missään. onko tarjottu mitäään. Entä oikein  kunnon reilusti ruokaa, notkunu kahvipöytä. Tarjooko se  akka teille mitään kun te menette sen tykö ja toivon, että ette kehtaa vetelehtiä yötä myöten ja vanhalla passuuttaa, Vietttekö runsaat tuliaiset, siis kunnon tuliaiset  Viet sää minnekään mitään. Oletko pihi pimu.

Vierailija
70/206 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tulee kutsumatta ja reissunsa pääasia se teatteri.

mee hoitoon ja pikaisesti. 

Vierailija
71/206 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika käy näköjään töissä ja hänen tuloillaan vaimo on kotona kahden yli kolmivuotiaan kanssa. Eikö kolmivuotiaaksi saa kotihoidontukea?

Mutta nykyäänhän miehet tekevät 3/4 kotitöistä vaikka vaimo olisi kotona. Se tasa-arvo.

Paitsi, jos huolehtiva on nainen.

Vierailija
72/206 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin leskeksi. Rupesin vähän kursailemaan, voinko olla face-ryhmässä, voinko tulla sukujuhliin lasten kanssa jne kun en ole mitään sukua. Lapsethan tietysti on. Kaikki mieheni sukulaiset vakuuttivat, tottakai olet sukua edelleen kuten edellisetkibän 45 vuotta. Mukaan vain.

Vierailija
73/206 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikilla miehillä kodissaan sen vertaa oikeuksia että uskaltaisivat äidilleen kahvit keittää ja tehdä voileivän?

Ehkä ei mutta tämä taitaa kuitenkin olla enimmäkseen tekosyy joidenkin miesten perseilylle ja todellisuus olla muuta. 

Aika tavallista että ero ei monesti ole näille "tossun alla" eläville mikään vaihtoehto, vaan ennemmin passitetaan vaimo taivaaseen jotta oltais yhdessä niin kauan kunnes kuolema erottaa. 

Vierailija
74/206 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa anopille viinaa. Iso lasi tai tuoppi niin ei tarvitse jatkuvasti täyttää lasia. Juota anoppi oikein helikopteri känniin. Siitä on iloa koko perheelle ja mahdollisesti naapureille myös.

rikos ja mee taukki hoitoon, miten nolo  oot, 

Vierailija
75/206 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, jos huolehtiva on nainen.

Kynnysmatto palvelija. Kyllä sen miehen pitää nyt herrajumala edes äitinsä kanssa väleissä plla ilman orjaa.

Vierailija
76/206 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi sukulainen. Miehesi päänsärky.

Tähän törmää toisinaan palstalla. Aivan vierasajatus, ettei miehen vanhemmat olisi munkin sukua. Jopa perhettä!  Yhteisiä lapsia kuitenkin tulossa moikkaamaan. Tietenkin tarjotaan edes kahvit ja joku salaatti tai piirakkaa.

Ei ne ole sinun sukulaisiasi ja miksi juuri sen naisen pitää huolehtia suhteet joka puolelle.

naitko jonkun vajaaälyisen sosiopaatin?

Vierailija
77/206 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä itse ajattelet, kun olet itse joskus anoppi ja miniä miettii, tarjoaako sinulle jotain vai ei mitään?

MIKSI se olisi miniän ongelma? Eikö se anopin oma lapsi osaa?

Minulla on tähän ratkaisu, jota jo erittäin monet ovat kokeilleet. Vuoroviikko-systeemi, miniän ex-anoppi voisi käydä tapaamassa poikansa lapsia isäviikolla, ei ex-miniä häiriintyisi.

Vierailija
78/206 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotini ei ole mikään teatterin tai minkään odotushuone ja ajantappopaikka.  Vapaapäivä sen pitäisi meille olla 

edestäs löydät ,,ties miten elämä sua kohtelee vielä. suosittelen ole pois asunnolta sitten kun noin vaikeaa olla normaali. upee kahvipöytä tai joku vie viraan ulos syömään tai konditorioon. muta sä möllinkäinen -mee pois

Vierailija
79/206 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi se sun poika ei osaa edes tarjottavia hankkia????

Taidat olla sellanen pullahiiti, mies tuo rahat, tekee kotityöt ja sinä nälvit somessa ja nalkutat kun pitäis saada 300 euron käsilaukku jotta kehtaa mennä yttöjen kanssa viinille.

onnea avioliitollesi! Sitä tarvitset.

Miehen sukulaiset ovat miehen vastuulla. Yhteydenpito ja tarjoilut.

Eikä se ole mikään kotityö. 

Käsittämätöntä että tällaista joutuu jollekulle ääliölle edes selittämään.

No jos olette avioliitossa niin ne miehenkin sukulaiset on myös sinun sukulaisia,ja toisinpäin. En ymmärrä ollenkaan tätä sinun ja minun sukulaisia ja sitä että mies laittaa tarjottavat omille sukulaisilleen,tai päinvastoin. Kun on perhe ja pariskunta,niin eikö ne sukulaiset ole meidän sukulaisia. 

Vierailija
80/206 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi se sun poika ei osaa edes tarjottavia hankkia????

Taidat olla sellanen pullahiiti, mies tuo rahat, tekee kotityöt ja sinä nälvit somessa ja nalkutat kun pitäis saada 300 euron käsilaukku jotta kehtaa mennä yttöjen kanssa viinille.

onnea avioliitollesi! Sitä tarvitset.

Miehen sukulaiset ovat miehen vastuulla. Yhteydenpito ja tarjoilut.

Eikä se ole mikään kotityö. 

Käsittämätöntä että tällaista joutuu jollekulle ääliölle edes selittämään.

No jos olette avioliitossa niin ne miehenkin sukulaiset on myös sinun sukulaisia,ja toisinpäin. En ymmärrä ollenkaan tätä sinun ja minun sukulaisia ja sitä että mies laittaa tarjottav

Eivät ole.

Ja minun mieheni on aikuinen joka osaa ihan itse pitää huolta sukulaissuhteistaan.

Minä taas en ole palvelija, sihteerikkö taikka mieheni mami.