Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HARTAN SKATEREISTA X TAI S KOKEMUKSIA?

17.02.2007 |

HEI!

KOVASTI OLEN PÄHKÄILLYT HARTAN SKATER X TAI S OSTOA KUN OLEN KOVA LENKKEILEMÄÄN. OVATKOHAN NE HYVÄT (MINULLA EI OLE YHTÄÄN KOKEMUSTA HARTANEISTA)

KERTOKAAHAN MINULLE MIELELLÄÄN KOKEMUKSIANNE KYSEISISTÄ RATTAISTA MIKÄLI MAHDOLLISTA.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kokemusta ko. malleista, mutta Hartaneista muuten. Meillä oli Toplinet ja olin niihin ihan älyttömän tyytyväinen. Kaverini on käyttänyt Racereitaan jo kahdella lapsella ja ei löydä niistä mitään huomautettavaa. Tosi hyvä ja laadukas merkki.

Vierailija
2/3 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyviä kokemuksia Skater X:sta. Voisin kuvitella, että S olisi jopa kätevämpi =) Kärryihin sai kaikkia ihania lisäosia, esim. fleecepussi, ja olivat meillä yli kaksi vuotta päivittäisessä käytössä ennen kuin tarvittiin tuplarattaat. Ei mitään ongelmia ollut.

Loistavat olivat myös lenkkeillessä ja hyvin menivät eteenpäin lumessa, sohjossa ja pururadalla talvellakin. Meillä esikoinen nukkui myös parivuotiaaksi päiväunet niissä ulkona ennen kuin siirryttiin nukkumaan muista syistä sisälle. Suosittelen siis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri vuoden täyttäneellä tytöllä ja tykkään kyllä kovasti. Tuota x malliahan ei taida kauaa enää saada, vaan vain tuota s mallia, jossa se kääntyvä pyörä. Itse harkitsin kauan kumman otan, lopulta päädyin " varmempaan" vaihtoehtoon, kun parilta asiakkaalta kuulin negaa tuosta kääntyvästä pyörästä. Olen siis myynyt vaunuja useamman vuoden.