Asumistukeni laski 70e !!!! 450 eurosta 380 euroon...EI OLE VARAA OTTAA TÄLLAISTA TAKKIIN. Mitä tässä oikein voi tehdä? Nähdä nälkää?
Mikä taho auttaa, kun köyhimmiltä viedää leipä suusta?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Pihtiputaalta löytyy edullisia asuntoja.
Kuka maksaa tuhansia euroja maksavan muuton?!
Ap
Meillä vuokra on noussut kolmessa viime vuokrankorutuksessa yhteensä 250€, ja asumistuki on minun työttömänä ollessa 90€/kk. Hurraa. Talvet olen työttömänä, mies pienipalkkainen duunari.
Muuta Savoon: siellä on Suomen eniten eläkeläisiä, joten siellä on paljon halvemmat vuokratkin, koska tulot ovat siellä niin aihaiset.
Sit pitää muuttaa sinne missä rahat riittää.
Tukien saajilla menee jo tuo 70e viikossa tupakkaan (monilla enemmänkin) niin aloittaa vaikka vähentämällä siitä.
Et joudu sinnittelemään enää kauan, Armageddon menossa jos ette ole sattuneet huomaamaan, johtuen siitä että eletään lopun aikoja, CV -kähmäinjektio oli ja on pedon merkki 666. Jos et sitä hävityksen kauhistusta ottanut, joka taannoin vei maallisen isäni, antoi naapurille leukemian, anopilleni ja tämän miehelle syövät yms. asiat on sinulla kohta hyvin mikäli kiireesti kadut syntejäsi, kutsut Jeesuksen sydämeesi, annat anteeksi kaikille jotka ovat sinua vastaan rikkoneet, otat ristisi ja seuraat Jeesusta tästä lähtien päivittäin rukoilemalla ja lukemalla Raamattua, niin pelastutte ellet enää syntiä tee. Näin meille on luvattu ikuiset asuinsijat joista ei vuokraa maksella.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole töissä tai opiskele olet vapaa muuttamaan mihin tahansa Suomessa. Edullisia kämppiä löytyy kyllä. Ja saattaa löytyä töitäkin paremmin kun ei ole 400 muuta hakijaa.
Kuka maksaa tuhansia euroja maksavat muutto kustannukset?!
Ap
Miten olisi vaikka: OMA VASTUU OMASTA ELATUKSESTASI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten työn teko tai muutto halvempaan asuntoon?
Sitä mun työkaveri tuskailee. Tukileikkaukset ja vuokrankorotus iski ja mistä halvempi kämppä. Lapsellisena ei kuitenkaan ihan pikkuasuntoon kannattaisi muuttaa. Täällä vuokrataso ylipäätään on kova. Ei se työkään välttämättä kata riittävästi kustannuksia.
jos palkka ei riitä asumiseen, niin vika on aivoissa
Vierailija kirjoitti:
Sit pitää muuttaa sinne missä rahat riittää.
Mut kun ne mummon perintömööpelit painaa niin saatanasti, ei ole rahaa muuttaa, ei kavereita, ajokorttia eikä pakua eikä ne mööpelitkään mahdu kuin rekkaan eikä niitä jaksa kantaa ja ja ja ja ja...
Vi**u mitä paskaa nämä Konalan spämmit oikeasti ovat.
Lopeta nyt jo saamari vie ja ota se lusikka kauniiseen kätees ja ala itse tehdä elämäs eteen jotain mikä saattaisi onnistuessaan parantaa elämänlaatuas ! Työpisteen kautta eteenpäin, ruokaa saa ruokajakeluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole töissä tai opiskele olet vapaa muuttamaan mihin tahansa Suomessa. Edullisia kämppiä löytyy kyllä. Ja saattaa löytyä töitäkin paremmin kun ei ole 400 muuta hakijaa.
Ap
Tuhansia euroja? Suksi nyt jo vit tuun jankuttajahullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos oot niin idiootti että käytät tuhansia euroja muuttoon niin SINÄ MAKSAT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihtiputaalta löytyy edullisia asuntoja.
Kuka maksaa tuhansia euroja maksavan muuton?!
Ap
Mä oon ainakin monta kertaa muutanut ihan itse ja ihan yksin kantanut kaiken ja ihan nolla kustannuksilla, suurimmat esineet vain auton kattotelineelle, niin ei ole tarvinnut edes vuokrata mitään pakuja tai muita.
T töissä käyvä, joka osaa käyttää omaa päätään (aloittajan vastakohta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Fatta kyllä ennen sponsoroi muuttokustannuksia, joten selvitä asiaa Kelalta, mikä nykyinen käytäntö on.
Jos et 70 euroa pysty kuukaudessa säästämään niin joudat kadulle. Kaikenlaisia vähä-älyisiä olentoja sitä Suomenkin itsemurhakuutioissa elelee.