Huh, mitä Reimateceja tänä keväänä...
Olin katsonut kevään Reimatecejä netistä ja värit näytti olevan ihan ok.Nyt kuitenkin näin vaatteet livenä ja kyllä jäi meiltä kauppoihin....Tottakai makua on monia mutta itse en tykännyt lainkaan siitä, että haalarit olivat niin vaaleita, värit pastelleja ja sävyt ihan " kasareita" .Lisäksi moniin malleihin oli työnnetty montaa eri väriä ja lukuisia leikkauksia.Huh, aivan liikaa kirjavuutta minun makuun!
Casual mallisto pojille vielä menetteli mutta miksi siihenkin oli tungettu liskoja?! Moni on täällä kehunut lisko-pipoa mutta minusta se lisko näytti liskon luurangolta:( Sekin jäi siis kauppaan....
Mistähän meidänkin välikausivaatteet löytyvät, siinäpä pulma:O Isommalle pitäis kuitenkin löytää 2-osainen setti ja nuoremmalle haalari...
Kommentit (24)
Ostin sen Rovaniemen Nicky&Nellystä :)
Tytölle otin beigen (vai hiekkako se väri oli) Gazelle takin jossa vaal.pun ja valk. raita. Sekä beiget housut ja vaal.pun Octopus pipon ja vaal.pun r-tecin rukkaset.
Vielä tarvittaisi kokohaalari ja kaupunkitakki.
Kun en ihan Rovaniemelle saakka kuitenkaan taida takin perässä lähteä :D
Huomaa että ollaan oltu viikko neljän seinän sisällä influenssassa enkä ole päässyt siis katsastamaan Tampereen tarjontaa... viikko sitten ei ollut vielä mitään muuta Reimatecia kuin muutama haalari tarjolla...
Olisikohan joku niin ihana ja räpsäsis mulle kuvan tuosta Gazelle takista beigenä? Peppiina72@hotmail.com kiittää :O)
Itse ostin 1,5 v. pojallemme tuon hiekka-turkoosi-lime haalarin (ei baby-malli). Vähän arastelin sitä kaupassa, mutta oli kuitenkin mielestäni vaihtoehdoista parhain. Onneksi otin tuon, sillä pojan päällä se näyttää tosi kivalta! :) Ostin vielä samaa sarjaa olevan hatun (muistaakseni joku Hamster). Reimaan kallistun näissä välikausihaalareissa ehdottomasti. Yhdestä on kokemusta, ja se kokemus on hyvä!