Miten toimit, jos juoruajat kertovat aina sinulle kaikenlaista?
Haluaisin olla ystävällinen, mutta en haluaisi sekaantua.
Kommentit (11)
Ehdottomasti en itse kertoisi mitään eteenpäin juoruttavaksi.
Sanoin hänelle etten toivo hänen levittävän tietoa diagnoosistani eteenpäin ja lisäsin että ei varmaan sinun sukulaisetkaan toivo että levität heidän diagnoosejaan ympäriinsä. ( kuten hän oli jo tehnyt monta kertaa).
Kuuntelen mielelläni juoruja, mutta suhtaudun niihin vähän epäillen. En levitä niitä eteenpäin.
Ei kiinnosta juoruilu. Ne, jotka juoruilee muiden asiat sulle, juoruilee myös sun asiat muille.
Yleensä jos joku alkaa juoruta minulle, en reagoi niihin ja vaihdan vaan puheenaihetta. Eivät yleensä uudelleen ala. En halua sekaantua muiden asioihin, vaan elää rauhassa turhalta draamalta.
Sanon ahah vai niin ja annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Joskus jos on ihan tuulesta temmattua asiaa, saatan sanoa että mahtaako olla noin.
Vierailija kirjoitti:
Sanon ahah vai niin ja annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Joskus jos on ihan tuulesta temmattua asiaa, saatan sanoa että mahtaako olla noin.
Sama.
Mutta vaikka teeskentelen epäkiinnostunutta ja vaihdan mielelläni puheenaihetta niin en voi välttää ettei kiinnostaisi.
Viimeksi kuulin että firman bodatuin kaveri olisi pikkujoulujen jälkeen duunannut johtokunnan tyylikkäintä rouvaa. En kertonut eteenpäin ja epäilen asian todenperäisyyttä mutta vähän jäi kiinnostamaan 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Mutta vaikka teeskentelen epäkiinnostunutta ja vaihdan mielelläni puheenaihetta niin en voi välttää ettei kiinnostaisi.
Viimeksi kuulin että firman bodatuin kaveri olisi pikkujoulujen jälkeen duunannut johtokunnan tyylikkäintä rouvaa. En kertonut eteenpäin ja epäilen asian todenperäisyyttä mutta vähän jäi kiinnostamaan 😀
Naurahdin.
Höristän aina korvia kun kuulen hevosmiesten juttuja. Ei sauhukaan ilman tulta nouse. Kun joku kysyy, olenko kuullut, niin en ole kuullut. Näin saan kuulla hevosmiehen juttuja 2.0.
Kuuntelen mielenkiintoisena. Tosin en kerro juttuja eteenpäin.
mä vaa myötäilen mutta en ota kantaa mihinkään. Ja en siis tarkoita että olen juoruajan puolella vaan sanon vain tyyliin että "aa okei"