Huh, mitä Reimateceja tänä keväänä...
Olin katsonut kevään Reimatecejä netistä ja värit näytti olevan ihan ok.Nyt kuitenkin näin vaatteet livenä ja kyllä jäi meiltä kauppoihin....Tottakai makua on monia mutta itse en tykännyt lainkaan siitä, että haalarit olivat niin vaaleita, värit pastelleja ja sävyt ihan " kasareita" .Lisäksi moniin malleihin oli työnnetty montaa eri väriä ja lukuisia leikkauksia.Huh, aivan liikaa kirjavuutta minun makuun!
Casual mallisto pojille vielä menetteli mutta miksi siihenkin oli tungettu liskoja?! Moni on täällä kehunut lisko-pipoa mutta minusta se lisko näytti liskon luurangolta:( Sekin jäi siis kauppaan....
Mistähän meidänkin välikausivaatteet löytyvät, siinäpä pulma:O Isommalle pitäis kuitenkin löytää 2-osainen setti ja nuoremmalle haalari...
Kommentit (24)
Oletko nähnyt Ticketin kevät haalareita? Ne ovat yksivärisiä ja selkeälinjasia ja niitä löytyy ainakin tummansininen,turkoosi,lime,punainen
siellä on kaksiosaisia " pop" -värisiä (peruspunainen, sininen, ruskea, sellainen turkoosi) takkeja ja housuja joissa henkselit. ovat kestäviä vaatteita. itse ajattelin pojallemme 3,5 v hommata sieltä kirkkaanpunaisen takin. ne on käteviä koska niihin saa kiinnitettyä erillisen fleecevuoren-. ostan usein PoPista joissa aina tarjolla noita perussettejä. onneksi meillä on vielä kevääksi menevät viime vuoden malliston reimatecit sekä myös lennen haalari...
Ticketinkin haalarit tuli katsottua. Ihan samanlaisia kuin yleensäkin. Kirkkaanvärisiä.
Meillä kaksiosaiset taitaa mennä PoPille, kun Reimatecin takit, mitä olen nähnyt, ei innosta.
Pipoissa sama juttu.
Kaikista kamalin oli mielestäni poikien babymallin värit ja leikkaukset,juu kiitos ei.Remun babymalli oli ihan kiva,samoin Ticketin haalari on harkinnassa jos malli on pojalle ok.Ticketin mitoitus on vaan aika kummallinen.
Minusta tyttöjen Caribou-haalari oli oikein kiva. Siis se " savenharmaanvihreän" värinen (mikä lie sen oikea nimi sitten), jossa on vähän vaaleanpunaista. Babymallit olivat minustakin aivan kamalia ja kangaskin niin ohkaisen tuntuista, ettei varmaan kauan kestäisi ehjänä.
mieleeni nuo tämän vuoden Reimatec haalarit. Olisin niin halunnut Reiman pojalle, mutta täytyy varmaan odotella, jos Lenneltä tulisi jotain kivoja. Onko missään vielä Lennen keväthaalareiden kuvia. Kotisivuilla ei ollut eilen vielä.
Olen ihan ensikertalainen näissä Pop:n vaatekuvioissa. Ostin sieltä sellaisen yksivärisen, kosteussuojatun puhtaan keskivihreän kevättakin pojalleni (kun meillekään ei oikein löydy mieleistä tämän kevään Reimateceistä). Onko tämäkin meidän takki nyt siis sellainen, johon saa kiinnitettyä fleece-vuorin? Samaa takkia sai ainakin kirkkaanpunaisena, tummanruskeana, beigeruutuisena ja tummansinisenä. Turkoosia ei mielestäni ollut.
Mä hankin nuoremmalle valko-turkoosi-pääväri hiekka haalarin Reimateciltä, raikas
Tämä meilläkin hankittuna, ainut joista poikien haalareista pidin. Minunkin mielestä kevään raikas puku, jossa nätit värit.
Ihmettelen miksi tuon väriyhdistelmän kuvaa ei ole esim kuvastossa, oli minusta ehdottomasti raikkain ja kaunein poikien puku reimalta ja esim remun tummiin pukuihin verrattuna todella keväinen.
Mutta kun näin nuo haalarit Stockalla, niin tykkäsin ja ostin. Nimenomaan tuossa värissä. Mintunvihreät, ym. ei sykäytä, eikä babymallit. Tuo oli siis Ocelot, jossa diskasin mallin nettisivun perusteella " liian suikaleiseksi" . Noi kaistaleet ei luonnossa olleet yhtä silmille hyppääviä. =)
Minä hieman valitan siitä, että verkon kuvastossa ei ole takki-housu-yhdistelmää sellaisena sinisenä, joka kävisi myös tytölle. Se yksi vaaleanpunaisen ja pinkin yhdistelmä oli nätti, mutta haluaisin molemmille sopivan värin. Niitä pahuksen mutia en halua, mutta ilmeisesti on pakko ostaa. Haalaripuolella oli yksi tumma haalari, jossa oli vaaleaa sinistä ja se oli ihan kaunis. Saman tyylinen kuin tuo mainitsemani vaaleanpunaisen ja pinkin yhdistelmä.
Sama ocelot puku täälläkin ;)
Itsekin tykkäsin livenä leikkauksesta, ehkä ne värit vaan sopii niin hyvin yhteen, että ei näytä suikalemaiselta ja juuri noiden väreihin sopii tuo epäsymmetrinen leikkauskin tosi hyvin.
Minä otin tytölle Gazelle takin, jossa " muta" päävärinä ja rinnassa ja hihoissa vain vähän valkoista ja vaaleanpunaista. Samaa oli pojalle/unisex siten, että vaaleanpunainen oli vaaleansininen. Housut otin samaa " mutaa" .
Puhuitte aiemmin, että hiekka-valkea-turkoosi Ocelot-reimatec on raikkaan keväinen, niin millainenhan tuo kuvailemani väriyhdistelmä lienee...? :)
Mietin kallistuako ostamaan pojalle Reimatecin Ocelot-haalari vai Remun haalari, jossa olisi vihreätä...
Mutta tarkoitin siis juuri tuota tämän kevään beigen sävyä, kun puhuin hiekka-väristä.
Meillä juuri hankittu Reimatecin tummansininen-turkoosi-valkonen-lime babymallinen ja niiiiiiiin ihana mielestäni. Pelkäsin enste minkälainen se on kun nuo saanut aika paljon kritiikkiä, kaikkilla erilainen maku :-)
tämän kevään leikkaukset ovat niin outoja minun makuuni, että käväisin Travallen sivuilla. Sieltä löytyi minun makuuni mieluisammat tällä kertaa!
Ja ei säväyttäneet yhtään, ihan liian levottomia minun makuuni. Onneksi on mielekäs haalari ostettu jo viime vuoden alesta.
Eilen kävin katselemassa uudelleen kevätvaatteita ja nyt paremmalla menestyksellä. Ensinnäkin on sanottava, että jo useampana vuonna olen kauhistellut Reimateceja kun mallistot ovat saapuneet mutta kummasti silmä on tottunut ajan myötä ja lopulta olen kuitenkin ostanut Reimatecin....Sinällään merkki ole pääasia mutta mielestäni meillä varsinkin välikausivaatteissa Reimatec on ollut toimivin.
No mutta asiaan...eli PO.Pilta ostin isommalle 3v pojalle kaksiosaisen.Vaihtoehtoja oli monia mutta päädyin yhdistelmään punainen takki+tummansiniset housut + " farkku-ulkoiluhousut" toisiksi housuiksi.Hauska setti!Kierreltyäni tulin siihen tulokseen että juuri se hiekka/turkoosi saattaa ehkä sopia Reimateciltä tai sitten jokin muu kunhan mallistot ovat kunnolla tulleet kauppoihin.PO.Pilta kyllä harkitsen myös soft shell takkia toiseksi tai sitten ihan kunnon kuoritakkia.Saa nähdä mihin päädyn.Luultavasti hankin kuitenkin toisen 2-osaisen enkä haalaria laisinkaan.
Nuoremmalle ostan todennäköisesti haalarin Remulta niitä en vielä nähnyt livenä.2-osaiseksi ostin hänellekin setin PO.Pilta.Harmi että PO.Pin haalarit olivat jotenkin niin " ei-keväisiä" .
Sitten taas Pikkuväkeen oli tullut paljon kivoja sisävaatteita esim. Timberlandilta ja minä kahjona ostin jo lippalakkeja kesäksi :) ( ja pakkasta onkin vaivaiset -15C .....)
Tässä viestissä ei siis tainnut olla päätä eikä häntää mutta kaiken tämän kevätvaatevarustelun keskellä on kiva listata missä vaiheessa hankinnat on;)
Mistä ostit tuon Gazelle-setin?! Juuri tuosta minäkin haaveilen meidän tytöille mikäli on luonnossa niin kiva kuin miltä kuulostaa... malli ainakin takissa näyttää tosi kivalta.
Minäkin rohkein mielin kauppaan menin nettikuvien perusteella, mutta onnekseni olin ostanut esikoiselle viime vuoden alesta jo tamineet! Haalari pitäisi vielä hommata, mutta luulempa siirtyväni Lenneen tai Jonathaniin...
Aika kasarivärejäkin oli osa, esim. se keltainen-vihreä hirvitys.