Poika pahoinpideltiin koulun jälkeen
Mitään apua ei koulusta olla saatu vaikka tuo on jatkunut koko syksyn. Jotain palavereita kaikkien osapuolten kesken ja niiden piti ratkaista ongelmat. Jep jep jep. Tänään hän tuli koulusta peukalo murtuneena eikä "osannut" mulle kertoa heti mitä oli käynyt. Sittemmin sanoi että oli taas ollut tappelu. Enää mä en lastani tuonne p@ska kouluun päästä.
Kommentit (138)
Ei kerkiä ilmastonmuutos tuhoamaan ihmiskuntaa, koska nuoriso kerkiää tuhoamaan sen ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesivätkö koulun opettajat tämän päivän välivallasta?
Totta helvetissä tietävät. Opettajat tiesivät väkivallasta jo silloin kun minä olin koulussa. Se kuitattiin silloinkin että "pojat on poikia". Nykyään meno on raaistunut tuhatkertaiseksi ja silti nykyopettajat ajattelevat samoin. Meidän aikanamme sentään selvisi pienellä mustelmalla sillointällöin mutta nykyään potkitaan päähän ja varastetaan vaatteetkin päältä. Ja jos sanot että tämä kulttuuri on tuotu paljolti afrikan ja lähi-idän suunnilta niin olet rasisti. Tämä maailma on saatanan sairas!
Menin itse kouluun 1989 ja tappelin melkein joka päivä koulussa. Minua on heitetty täysillä kivellä naamaan, hampaista on lähtenyt palasia, olen itse hakannut toisia poikia siihen kuntoon etteiv
Ei ollut erityiskoulu, ajat olivat toiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta helvetissä tietävät. Opettajat tiesivät väkivallasta jo silloin kun minä olin koulussa. Se kuitattiin silloinkin että "pojat on poikia". Nykyään meno on raaistunut tuhatkertaiseksi ja silti nykyopettajat ajattelevat samoin. Meidän aikanamme sentään selvisi pienellä mustelmalla sillointällöin mutta nykyään potkitaan päähän ja varastetaan vaatteetkin päältä. Ja jos sanot että tämä kulttuuri on tuotu paljolti afrikan ja lähi-idän suunnilta niin olet rasisti. Tämä maailma on saatanan sairas!
Menin itse kouluun 1989 ja tappelin melkein joka päivä koulussa. Minua on heitetty täysillä kivellä naamaan, hampaista on lähtenyt palasia, olen itse hakannut toisia poikia siihen kuntoon etteivät pääse enää ylös omin voimin yms. Opettajat
Tämä on totta. Tätä katselin itse 80-luvulla. Tappelin joskus itsekkin. Koulussa reagoitiin, jos joku kävi miesopeen kiinni. Naisopettajia jotkut ohimennen lapsi takapuolelle tai kourasi rinnasta. Ihan tavallinen pikkukaupungin koulu. Eikä ulkomaalaisia ollut koko kaupungissa.
Vaihtakaa kouluun, missä kaikkien oppilaiden äidinkieli on suomi, niin loppuu kiusaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin itse kouluun 1989 ja tappelin melkein joka päivä koulussa. Minua on heitetty täysillä kivellä naamaan, hampaista on lähtenyt palasia, olen itse hakannut toisia poikia siihen kuntoon etteivät pääse enää ylös omin voimin yms. Opettajat
Taisit käydä koulusi itä-helsingissä tai myyrmäessä!
Minä etsisin paikallisen liivijengin yhteystiedot ja pyytäisin herroja pitämään pikku puhuttelun kyseisille koulupahoinpitelijöille.
Ei ne kakarat muuten usko, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko ap vantaalla tai itä-helsingissä?
Puotilassa, vähän on levotonta seutua ja luokassa puhutaan kahdeksaa eri kieltä. Onneksi kantaväestöä on yli kolmannes luokan oppilaista.
-AP-
Tää en ole minä. Asuinpaikkaa en uskalla kertoa. Olen muutenkin päättänyt nyt laittaa puhelimen kokonaan pois ja olla 100% mun lapsen kanssa tän loppuillan. Luen kyllä tänne tulleita viestejä huomenna jos tämä ketju on täällä vielä silloin. Kiitos ihanista viesteistä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Kakaralle vitsaa kintuille! Teette selväksi, että ette kasvattaneet mitään turpaanottajaa.
Ime keilaas
Onko käsi kuvattu ja kipsattu? Kouluun ilmoitusta niin koulu maksaa kulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tottakai ja rehtori myös. Ap
Mikseivät tee työtään? Surkeaa toimintaa! 😡
Rikosilmoitus heti ja tekopaikka, koulumatka ja että tilanne elää koulussa. Noihin ei muuten pystytä puuttumaan, tekijä tiedossa niin anna mennä vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puotilassa, vähän on levotonta seutua ja luokassa puhutaan kahdeksaa eri kieltä. Onneksi kantaväestöä on yli kolmannes luokan oppilaista.
-AP-
Tää en ole minä. Asuinpaikkaa en uskalla kertoa. Olen muutenkin päättänyt nyt laittaa puhelimen kokonaan pois ja olla 100% mun lapsen kanssa tän loppuillan. Luen kyllä tänne tulleita viestejä huomenna jos tämä ketju on täällä vielä silloin. Kiitos ihanista viesteistä! Ap
Kuinka lihava olet? Paljonko painat? Kysyn siksi koska liikalihava vanhempi saattaa tehdä lapsen silmätikuksi koulussa ja altistaa lapsen väkivallalle ja kiusaamiselle. On ehkä aika sinunkin ajatella linjojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei opettajat oo mitään järjestyspoliiseja, heidän tehtävänsä on opettaa eikä vahtia satojen koululaisten kotimatkoja. Eihän niitä opettajia riittäisi mitenkään seuraamaan kaikkia koukulaisia, kun he eivät tietenkään asu samassa osoitteessa vaan hajaantuvat kuin varpusparvi saharaan heti koulun portilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP-
Miten niinet ole ja miksi et uskalla kertoa että asut tuolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei opettajat oo mitään järjestyspoliiseja, heidän tehtävänsä on opettaa eikä vahtia satojen koululaisten kotimatkoja. Eihän niitä opettajia riittäisi mitenkään seuraamaan kaikkia koukulaisia, kun he eivät tietenkään asu samassa osoitteessa vaan hajaantuvat kuin varpusparvi saharaan heti koulun portilta.
Aikuisilla on vastuu mitä koulussa tapahtuu. Kiusaajat ja hakkaajat vastuuseen ja kunnon rangaistukset. Toimikaa!
Lapsiparka. Miten nyt aiot järjestää hänen oppimisen?
Poika nyrkkeilysalille kursseille, pari kuukautta ja loppuu se kiusaaminen ihan itsestään.
Häirikköjen vanhemmat kouluun seuraamaan omaa jälkikasvua koulupäivän/päivien ajaksi, palkatonta vapaata töistä, jos työelämässä. Luulisi tehoavan.