Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika pahoinpideltiin koulun jälkeen

Vierailija
25.10.2024 |

Mitään apua ei koulusta olla saatu vaikka tuo on jatkunut koko syksyn. Jotain palavereita kaikkien osapuolten kesken ja niiden piti ratkaista ongelmat. Jep jep jep. Tänään hän tuli koulusta peukalo murtuneena eikä "osannut" mulle kertoa heti mitä oli käynyt. Sittemmin sanoi että oli taas ollut tappelu. Enää mä en lastani tuonne p@ska kouluun päästä. 

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun toiminnasta pitäisi myös tehdä rikosilmoitus kun opettajat tietävät mitä tulee tapahtumaan mutta jatkavat vaan hyssyttelyä.

Vierailija
22/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko KiVa koulu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko ap vantaalla tai itä-helsingissä?

Vierailija
24/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä se islam teettää.

Rssät harjoittivat samaa jo 90-luvulla.

Ja les tat niillä alueilla jotka olivat vallanneet

Vierailija
25/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon löytyy keinot kyllä, kiusaaminen loppuu kivulla.

Vierailija
26/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rehtori ja opettaja sitten tekivät tai sanoivat, kun he tiesivät poikasi joutuneen hyökkäyksen kohteeksi?

Vierailija
27/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita kiusaajia on ollut aina! Miksi ihmeessä kiusaamista ei saada loppumaan? Jaksuja Sulle ja kerro pojallesi että hän on tärkeä!

Niin kauan kuin aikuiset kiusaa toisiaan on turha odottaa lapsilta parempaa käytöstä kuin aikuisilta.

Vierailija
28/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IVierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita kiusaajia on ollut aina! Miksi ihmeessä kiusaamista ei saada loppumaan? Jaksuja Sulle ja kerro pojallesi että hän on tärkeä!

Kiitos. Oon sanonut. Ja kiittänyt rehellisyydestä ja rohkeudesta kertoa. Katottiin pojan valkkaamaa leffaa ja syötiin sipsejä äsken. Ei halua nyt olla yksin. Ap

Ihana olet <3

Vierailija
29/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesivätkö koulun opettajat tämän päivän välivallasta?

Totta helvetissä tietävät. Opettajat tiesivät väkivallasta jo silloin kun minä olin koulussa. Se kuitattiin silloinkin että "pojat on poikia". Nykyään meno on raaistunut tuhatkertaiseksi ja silti nykyopettajat ajattelevat samoin. Meidän aikanamme sentään selvisi pienellä mustelmalla sillointällöin mutta nykyään potkitaan päähän ja varastetaan vaatteetkin päältä. Ja jos sanot että tämä kulttuuri on tuotu paljolti afrikan ja lähi-idän suunnilta niin olet rasisti. Tämä maailma on saatanan sairas!

Menin itse kouluun 1989 ja tappelin melkein joka päivä koulussa. Minua on heitetty täysillä kivellä naamaan, hampaista on lähtenyt palasia, olen itse hakannut toisia poikia siihen kuntoon etteivät pääse enää ylös omin voimin yms. Opettajat eivät tehneet mitään asioille, vasta kun yksi koulun oppilas potkaisi opettajaa päähän mutta osui olkapäähän opettajan nopeiden refleksien takia hänet erotettiin koulusta. Muuten väkivalta sai jatkua rauhassa. Nykykoulusta en tiedä mutta veikkaan että nykyään kantispojat ovat pehmeämpiä ja jäävät ulkomaalaisten hampaisiin. Opettajilta on turha odottaa mitään koska ovat naisia nykyään eikä edes miesopettajista ollut hyötyä 30 vuotta sitten.

Vierailija
30/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita poika nyrkkeily tai thai boxing tai vastaavan lajin pariin. Näin omat vanhempani toimivat ja ongelma ratkesi. 

Vierailija
31/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että koulu on KiVa koulu ei tarkoita sitä, että koulussa ei ikinä voisi tapahtua kiusaamista. Minkäs sille mahtaa, jos nicojesse yhtäkkiä käy toisen päälle. 

KiVa on toimintamalli kiusaamistapahtumissa.

Vierailija
32/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko saadaan etäkoulut niille lapsille ja nuorille jotka haluavat sellaista käyttää eli se ei ole kotiopetus vaan etäyhteydellä koulu missä opettajat ovat tavallisia opettajia ja opettavat lapsia etäyhteyden kautta. Tämä tekee sen että kiusaajat eivät pääse uhrinsa kimppuun koulussa eivätkä koulumatkoilla mitkä ovat pahimmat paikat uhreille. Näin pelastetaan monia lapsia ja nuoria tuhoutumasta. Etäkouluja vastustavat ainoastaan ne kiusaajien vanhemmat jotka tukevat kiusaamista kaikin tavoin. Tämä antaa mahdollisuuden elämään monille kiusatuille nuorille ja lapsille.

Vierailija
33/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesivätkö koulun opettajat tämän päivän välivallasta?

Totta helvetissä tietävät. Opettajat tiesivät väkivallasta jo silloin kun minä olin koulussa. Se kuitattiin silloinkin että "pojat on poikia". Nykyään meno on raaistunut tuhatkertaiseksi ja silti nykyopettajat ajattelevat samoin. Meidän aikanamme sentään selvisi pienellä mustelmalla sillointällöin mutta nykyään potkitaan päähän ja varastetaan vaatteetkin päältä. Ja jos sanot että tämä kulttuuri on tuotu paljolti afrikan ja lähi-idän suunnilta niin olet rasisti. Tämä maailma on saatanan sairas!

Menin itse kouluun 1989 ja tappelin melkein joka päivä koulussa. Minua on heitetty täysillä kivellä naamaan, hampaista on lähtenyt palasia, olen itse hakannut toisia poikia siihen kuntoon etteivät pääse enää ylös omin voimin yms. Opettajat

Tässä puhuttiin varmaan nyt normaaleista kouluista eikä häiriintyneille mukuloille suunnatuista erityiskouluista.

Vierailija
34/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että koulu on KiVa koulu ei tarkoita sitä, että koulussa ei ikinä voisi tapahtua kiusaamista. Minkäs sille mahtaa, jos nicojesse yhtäkkiä käy toisen päälle. 

KiVa on toimintamalli kiusaamistapahtumissa.

Ja tämä toimintamalli on se että sanotaan ettei meidän koulussa esiinny kiusaamista. KiVa koulut on pahimpia kiusaajapesäkkeitä.

Vierailija
35/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Oon sanonut. Ja kiittänyt rehellisyydestä ja rohkeudesta kertoa. Katottiin pojan valkkaamaa leffaa ja syötiin sipsejä äsken. Ei halua nyt olla yksin. Ap

Pahaa jälkeä voi tehdä kiusaaminen lapsen psyykelle tuesta huolimatta. Hienoa jos voit ottaa pojan pois koulusta

Vierailija
36/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika vois alkaa käymään punttisalilla? 3v päästä nostais kiusaajia seinälle! 

Vierailija
37/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei KiVaan kuulu sellainen, että sanotaan, ettei täällä kiusata ikinä. 

Vierailija
38/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoriso on pa ska porukkaa.

Vierailija
39/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pupppa auttaa ei hätää! 👴🏻👍🏻🥳

Nyt on vakavasta asiasta kyse. Todella asiaton kommentti.

Vierailija
40/138 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutatte uudelle paikkakunnalle uuteen kouluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi