Työtön mikä on sinun syy työttömyydelle?
Miksi sinä siis olet työtön? Tekosyyksi ei käy se että ei töitä löydy koska avoimia työpaikkoja on ja on myös sellaisia työpaikkoja mihin ei vaadita koulutusta sekä on oppisopimus paikkoja. Opiskelu uuteen ammattiin on myös mahdollinen.
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Totuus on se, että vässykät ei jaksa eikä osaa mitään.
Meillä on jo vuoden ollut 3 paikkaa auki, eikä vain löydy halukasta tekijää.
Tekninen ala ja pitäisi tosiaan osata muutakin, kun olla käsi ojossa.
Nyt käy eläkeläisen keikkaa tekemässä, ne jaksaa ja osaa.
Eli siihen tarvitaan koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Ei koulutettuja niin vaan oteta perusduuneihin (ajatellaan, että tämä lähtee heti, kun oma ala taas työllistää, kannattavampaa palkata joku "koulutus-/työtaustaltaan sopivampi"). Olen miettinyt opiskelua, mutta vielä en ole keksinyt mikä ala olisi (hoitoalalle musta ei oo).
Kun tukia lasketaan tarpeeksi, hoitoala alkaa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa vaa tehdä töitä koska tuet on liian hyvät.
Vastaileeko aloittaja itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda aluetta.
Ostatko mun taloni?-eri
Mene vuokralle.
Maksatko vuokrani ja taloni kulut?
Miksi et maksa ITSE? Miksi muiden ihmisten pitää maksaa sinun elämäsi?
Maksa itse kahden asunnon kulut ja tule sitten aukomaan päätäsi, ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksatko vuokrani ja taloni kulut
Vuokran maksat palkallasi. Talon lahjoitat pois, niin ei ole kuluja.
Vau, ihan itsekö tuon keksit?
Vierailija kirjoitti:
Ei koulutettuja niin vaan oteta perusduuneihin (ajatellaan, että tämä lähtee heti, kun oma ala taas työllistää, kannattavampaa palkata joku "koulutus-/työtaustaltaan sopivampi"). Olen miettinyt opiskelua, mutta vielä en ole keksinyt mikä ala olisi (hoitoalalle musta ei oo).
Tekosyy tuo on, sinä et vaan halua tehdä töitä. Laiska sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus on se, että vässykät ei jaksa eikä osaa mitään.
Meillä on jo vuoden ollut 3 paikkaa auki, eikä vain löydy halukasta tekijää.
Tekninen ala ja pitäisi tosiaan osata muutakin, kun olla käsi ojossa.
Nyt käy eläkeläisen keikkaa tekemässä, ne jaksaa ja osaa.
Eli siihen tarvitaan koulutus.
Antaa eläkeläisten vaan tehdä, nehän vielä uskoo tähän "hyvinvointivaltioon".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömissä on osa niitä,jotka eivät enää kykene töihin vaikka haluaisivat,niitä jotka eivät vaan saa töitä ja sitten se joukko joka lusmuilee vailla mitään halua työntekoon (väitän että nämä lusmut on vähemmistö).
Jos ei kykene töihin, on työkyvyttömyyseläkkeellä, ei työtön.
Ihanko totta? Täytyy kertoa kahdeksan vuotta työkyvyttömänä olleelle läheiselleni. Toistuvasti lääkäri kirjoittaa lausuntoja ettei kykene työhön. No ei kykene, kun on kipeä eikä pysty joka päivä kävelemään. Vakuutuslääkäri päättää aina, että työhön voi mennä. Nyt kerron heti, että aihe vapaa voi päästää sinut eläkkeelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokran maksat palkallasi. Talon lahjoitat pois, niin ei ole kuluja.
Vau, ihan itsekö tuon keksit?
Tiedän olevani etuoikeutettu, koska olen nerokas. Annan takaisin auttamalla näin juuri kaltaisiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta? Täytyy kertoa kahdeksan vuotta työkyvyttömänä olleelle läheiselleni. Toistuvasti lääkäri kirjoittaa lausuntoja ettei kykene työhön. No ei kykene, kun on kipeä eikä pysty joka päivä kävelemään. Vakuutuslääkäri päättää aina, että työhön voi mennä. Nyt kerron heti, että aihe vapaa voi päästää sinut eläkkeelle!
Jos vakuutuslääkäri on väärässä, asia korjataan muutoksenhakulautakunnassa. Valitusta sisään vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOPETA JO NÄMÄ TYPERÄT SPÄMMÄYKSESI JA TYÖTTÖMIEN HAUKKUMISET, SAATANAN IDIOOTTI.
Olen eri, mutta tämä on kyllä todella asiallinen aloitus.
Tässä on ihan selvästi kysytty työttömiltä, minkä takia he haluavat edelleen olla työttöminä.
Kysymys on asiallinen mutta kommentit eivät, vastaat miksi niin haukkuminen alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOPETA JO NÄMÄ TYPERÄT SPÄMMÄYKSESI JA TYÖTTÖMIEN HAUKKUMISET, SAATANAN IDIOOTTI.
Olen eri, mutta tämä on kyllä todella asiallinen aloitus.
Tässä on ihan selvästi kysytty työttömiltä, minkä takia he haluavat edelleen olla työttöminä.
Ei aloituksessa haluamisesta puhuttu mitään.
Ei ole muuta syytä kuin suomen surkea hallitus enkä halua maksaa veroja koska hallitus tuhlaa verorahat ulkomaille eikä niitä koskaan saada takas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda aluetta.
Kuten sanoin en muuta kodistani.
Nykyajan ihmisellä ehtii olla monta kotia. Asennevammasi johtuu liian hyvistä tukiaisista.
Sun vammasi on korvien välissä.-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vakuutuslääkäri on väärässä, asia korjataan muutoksenhakulautakunnassa. Valitusta sisään vain.
Eipä tosiaan ole tullut mieleenkään tässä kahdeksan vuoden aikana. Voi jestas mitä pöhelöitä tällä palstalla on.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa vaa tehdä töitä koska tuet on liian hyvät.
Näin on, tuet on niin saatanan hyvii ettei huvita mennä töihin. Hienoo kun aamuisin ei oo mitää kiirettä lähteä. Joskus puolenpäivän aikoihin auto starttaa ja meen kaupoille tai kahvilaan. Mökilläkin on kiva olla kesäisin, tai ottaa lähtö lämpimään koska vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tukia lasketaan tarpeeksi, hoitoala alkaa kiinnostaa.
Tuskin näitä kaikkein heikkolahjaisimpia elämäntapatyöttömiä. Ja kuka haluaisi itseään hoitamaan jonkun syrjäytyneen ja keskikaljalta haisevan lähiötyöttömän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnhakualueellani on alle 10 paikkaa auki eikä minulla ole niihin soveltuvaa koulutusta.
Vaihda aluetta.
Kuten sanoin en muuta kodistani.
Miksi ostit kodin sieltä missä ei ole töitä? Miksi me muut ihmiset joudumme maksamaan sinun asumisesi kun et halua luopua kodistasi koska muuten joutuisit TÖIHIN?!
Tuskin hän on ollut työtön ostaessaan kotinsa, työttömät ei lainaa saa, tollo.
Laiskuus. Rakastan laiskottelua.