Työtön mikä on sinun syy työttömyydelle?
Miksi sinä siis olet työtön? Tekosyyksi ei käy se että ei töitä löydy koska avoimia työpaikkoja on ja on myös sellaisia työpaikkoja mihin ei vaadita koulutusta sekä on oppisopimus paikkoja. Opiskelu uuteen ammattiin on myös mahdollinen.
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda aluetta.
Ostatko mun taloni?-eri
Mene vuokralle.
Maksatko vuokrani ja taloni kulut?
Miksi et maksa ITSE? Miksi muiden ihmisten pitää maksaa sinun elämäsi?
Vierailija kirjoitti:
Maksatko vuokrani ja taloni kulut
Vuokran maksat palkallasi. Talon lahjoitat pois, niin ei ole kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnhakualueellani on alle 10 paikkaa auki eikä minulla ole niihin soveltuvaa koulutusta.
Vaihda aluetta.
Kuten sanoin en muuta kodistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnhakualueellani on alle 10 paikkaa auki eikä minulla ole niihin soveltuvaa koulutusta.
Vaihda aluetta.
Ostatko mun taloni?-eri
Tarjoan 10000€
Käypä arvo tällä alueella on 250 000e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et opiskele uutta ammattia tai muuta toiselle paikkakunnalle? Meinasit vaan olla työttömänä ja odotella että työpaikkoja vaan tupsahtaa kuin sieniä sateella sinun alueellesi?
Mulla on jo 3 koulutusta. Enkä muuta omasta kodista perheeni luota yhtään mihinkään.
Eli sinua ei kiinnosta tehdä töitä, elät mieluummin elättinä suomessa.
Sanoinko etten ole ikinä tehnyt töitä? Ja mieluummin elätti kun perheenrikkoja.
Minä myös, olen jo varhennetulla eläkkeellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä ja ei ole töitä. Ei siihen muuta tarvita.
Aika monelle iäkkäällekin on töitä. Miksei sinulle?
Niin sitä pitäisi varmaan kysyä työnantajilta. Pari työnantajaa on sanonut aivan suoraan että etsivät nuorempia tekijöitä koska talo on kuulemma täynnä "vanhuksia". Käsittääkseni minun osuuteni on etsiä töitä ja työnantajan antaa töitä joten kysymyksesi olisi älykkäämpää osoittaa työnantajille koska harvemmin työnhakijalla on tietoa syistä miksi häntä ei ole valittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole työnantajia.
Työantajia kyllä on mutta ei työttömät halua tehdä töitä, tänne tuodaan ulkomailta ihmisiä tekemään töitä koska suomalainen työtön ei halua tehdä töitä.
Paskanmarjat. Suomalainen työnantaja ja yhteiskunta ei arvosta suomalaisia sen vertaa, että olisi valmis panostamaan työttömiin ja esimerkiksi täsmäkouluttamaan työttömiä. Sen sijaan ollaan ahdaskatseisia ja ennakkoluuloisia ja surjitään oman maan kansalaisia, jotta saataisiin halpaa työvoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Huono palkkataso ei kompensoi menetettyä aikaa
Työttömän pitäisi maksaa siitä, että hänelle keksitään mielekästä puuhaa, joka saa ajan kulumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä ja ei ole töitä. Ei siihen muuta tarvita.
Aika monelle iäkkäällekin on töitä. Miksei sinulle?
Googlaa iäkkäämpien työtilanne ennen kuin tulet tänne öyhöttämään.-eri
Vierailija kirjoitti:
Totuus on se, että vässykät ei jaksa eikä osaa mitään.
Meillä on jo vuoden ollut 3 paikkaa auki, eikä vain löydy halukasta tekijää.
Tekninen ala ja pitäisi tosiaan osata muutakin, kun olla käsi ojossa.
Nyt käy eläkeläisen keikkaa tekemässä, ne jaksaa ja osaa.
Niin ja ilmatteeksi pitäis tehdä, niihän? Voi v i t u n valopää
Vierailija kirjoitti:
LOPETA JO NÄMÄ TYPERÄT SPÄMMÄYKSESI JA TYÖTTÖMIEN HAUKKUMISET, SAATANAN IDIOOTTI.
Olen eri, mutta tämä on kyllä todella asiallinen aloitus.
Tässä on ihan selvästi kysytty työttömiltä, minkä takia he haluavat edelleen olla työttöminä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOPETA JO NÄMÄ TYPERÄT SPÄMMÄYKSESI JA TYÖTTÖMIEN HAUKKUMISET, SAATANAN IDIOOTTI.
Miksi et mene töihin?
Katso hihuli kelloa.
Työttömissä on osa niitä,jotka eivät enää kykene töihin vaikka haluaisivat,niitä jotka eivät vaan saa töitä ja sitten se joukko joka lusmuilee vailla mitään halua työntekoon (väitän että nämä lusmut on vähemmistö).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda aluetta.
Kuten sanoin en muuta kodistani.
Nykyajan ihmisellä ehtii olla monta kotia. Asennevammasi johtuu liian hyvistä tukiaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole työnantajia.
Työantajia kyllä on mutta ei työttömät halua tehdä töitä, tänne tuodaan ulkomailta ihmisiä tekemään töitä koska suomalainen työtön ei halua tehdä töitä.
Valehtele lisää.
Miksi taksikuskit,siivoojat,rakennustyöntekijät,lääkärit,bussikuskit... työllistävät todella paljon ulkomaalaisia? Myös hitsareina,sairaanhoitajina,lähihoitajina ja maanrakennuksessa työskentelee tosi paljon ulkomaalaisia. Miksi suomalaisille työttömille ei työ kelpaa?
Ei kaikilla ole ajokorttia, ei lääkärikoulutusta, ei hitsariksi, lähi-tai sairaanhoitajaksi pääse ilman koulutusta, ei myöskään maanrakennushommiin ta
Itsellä on kaikki työtarjoukset kaatunut viimeistään siihen ettei minulla ole ajokorttia.
Moni työnantaja olettanut että "kyllähän nyt kolmekymppisellä miehellä ajokortti varmasti löytyy". Joo ei ole, kun ei ole varaa sellaseen.
Heti kun saan joskus jotenkin ajokortin, niin pääsen luultavasti heti töihin, mutta siihen asti koitan keksiä jostain rahaa tai apua sen maksuun..En kuitenkaan halua tehdä rikoksia vaikka se saattaisi jonkun verran auttaa raha-asioissa..
Menehän nyt nukkumaan, olet ahkeroinut koko päivän. Eikö sinulla jo sormet kipeydy tästä kirjoittelusta?
Tätä olet odottanut: Haista kuule ap. paska ja hanki sinäkin oma elämä.