Työtön mikä on sinun syy työttömyydelle?
Miksi sinä siis olet työtön? Tekosyyksi ei käy se että ei töitä löydy koska avoimia työpaikkoja on ja on myös sellaisia työpaikkoja mihin ei vaadita koulutusta sekä on oppisopimus paikkoja. Opiskelu uuteen ammattiin on myös mahdollinen.
Kommentit (324)
Menkää hakemaan oman alan e töitä TYÖPAIKALLE. Myykää itsenne vaikka kesäloman sijaiseksi.
monillaaloilla on kesälomat rasitteena. Ottaako työnantaja opiskelijan vainnammattilaisen. No palkasta kannattaa neuvotella.
Sijsisuuksien kautta, äitiyslomat, kesälomat voit saada myöhemmin vakinaisen työpaikan..
voit myös perustaa yrityksen jossa tuuraat kesälomasijaisuuksia. Siihen yritykseen voi kuulua muitakin työttömiä eri aloilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se maksaa, että menet tien reunaan peukalo pystyssä?
Lapsineen, huonekaluineen ja tavaroineen, niinkö?
Lapset voi ottaa mukaan. Huonekaluja ei kannata.
Mistä sun kaltaisia aivottomia ääliöitä oikein si ki ää.
Mun työttömyyden syyt ei kuulu natseille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se maksaa, että menet tien reunaan peukalo pystyssä?
Lapsineen, huonekaluineen ja tavaroineen, niinkö?
Lapset voi ottaa mukaan. Huonekaluja ei kannata.
Mihin ne ja kaikki muut tavarat laitetaan? Äläkä sano että myy ja osta uudet.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne ja kaikki muut tavarat laitetaan? Äläkä sano että myy ja osta uudet.
Juuri minkään tavaran omistaminen ei ole pakollista
Oikea korkeakoulututkinto.Lahdessa mahdoton löytää töitä vaikka kaupunki yrittää profiloitua korkeakoulukaupunkina.Työpaikkojen ja jopa virkojen vaatimuksia muutetaan että saadaan se oma kaveri tai sukulainen hommiin.Ovet täälä aukenee jos on merkonomi AMK.Pysykää pois Lahdesta on mun neuvo.Koko kaupunki kuralla kun julkusella puolella osaamattomat duunussa.Uusien Te-alueiden johtajaksi pääsevät sosionomit jotka palkkaavat mukavat pojat ja tytöt töihin.
Vierailija kirjoitti:
Oikea korkeakoulututkinto.Lahdessa mahdoton löytää töitä vaikka kaupunki yrittää profiloitua korkeakoulukaupunkina.Työpaikkojen ja jopa virkojen vaatimuksia muutetaan että saadaan se oma kaveri tai sukulainen hommiin.Ovet täälä aukenee jos on merkonomi AMK.Pysykää pois Lahdesta on mun neuvo.Koko kaupunki kuralla kun julkusella puolella osaamattomat duunussa.Uusien Te-alueiden johtajaksi pääsevät sosionomit jotka palkkaavat mukavat pojat ja tytöt töihin.
Voin kuvitella hyvin. Onko Lahdessa oikein mitään työllistävää tai teollisuutta?
Ap. etkö tosiaan ole käynyt koulua sen verran että tietäisit valitsemasi otsikkosanan (jossa siis viitataan syyhyn tai seikkaan) vaativan possessiivisuffiksia ,eli omistusliitettä ?
Siis ei :'sinun syy', VAAN pelkkä 'syysi' .
Ei kiinnosta enää. Oli töitä ja stressiä 30 vuotta.
Ap! Mikä on sinun syy tehdä tytperiä aloituksia?
Mikähän on ap:n syy sille ettei hän vieläkään ole hakeutunut mielenterveyspalvelujen piiriin ?
mikä on syy käydä töissä? Ruoka ja asunto? Todella ei kiinnosta käydä töissä.
Ymmärrän työttömiä. Mikäli kuitenkin haluaa saavuttaa jotain, pitäisi tehdä töitä. Ellei töitä saa, miettiä mikä yritys voisi olla oman alan.. siitä kun voi tienata ja sillä ostaa jotain muutakin kuin ruokaa ja selviytymistä seuraavaan päivään.
Vierailija kirjoitti:
mikä on syy käydä töissä? Ruoka ja asunto? Todella ei kiinnosta käydä töissä.
Aloitin pohjalta, ja palkka oli paska. Saavutin kuitenkin asioita. Ostin jotain omaa. Vaurastuin, hallitsin itse omaa elämääni. Ei tarvinnut täyttää lappuja 4 vkon välein.
Sain hyvän olon tunteen. Vapaudesta päättää, mitä rahalla voin ostaa. Ylpeyteni. Oma kingdom.
Ei muiden orjana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnhakualueellani on alle 10 paikkaa auki eikä minulla ole niihin soveltuvaa koulutusta.
Miksi et opiskele uutta ammattia tai muuta toiselle paikkakunnalle? Meinasit vaan olla työttömänä ja odotella että työpaikkoja vaan tupsahtaa kuin sieniä sateella sinun alueellesi?
Mulla on jo 3 koulutusta. Enkä muuta omasta kodista perheeni luota yhtään mihinkään.
Oon 2 krt muuttanut perheen luota. Ekalla kerralla olin n 5 v muualla. Lähdin ma aamuna ja tulin pe illalla. Tykkäsin tosi paljon. Olin hakenut työtä hyvin paljon. Sitten asiat muuttui ja muutin kotiin, sain uuden työpaikan. Toisen kerran muutin nyt. Samalle paikkakunnalle, jossa vanhempani asuu, tuli vastaavan paikka auki. Isäni pääsi hoivakotiin, äitini ei pärjää yksin. Ollaan tyhjennetty taloa, laitettu myyntiin, mutta ei täällä mikään mene hetkessä,
Olen paljon uhrannut, mutta työttömänä ei ole kiva olla
Kyllä töitä olis, mutta kukaan ei halua maksaa siitä mulle palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se työmarkkinatuki todella hyvä, 595e. Laiminlöin tahallisesti velvollisuuteni kun en jätä lapsiani? Lapset tarvitse minua kotona joten en todellakaan ole muuttamassa yhtään mihinkään. Menen kyllä töihin heti kun sopiva paikka aukeaa ja minut sinne valitaan. Mutta pois en muuta.
Ei ole kiellettyä ottaa lapsia mukaan.
Ja sitten he joutuvat isästään eroon, vieraaseen paikkaan pois kavereiden ja läheisten isovanhempien luota. Pois kaikesta tutusta ja turvallisesta sen takia että äiti pääsee kuuraamaan vessoja. Ei kiitos.
Yli 55 vuotiaalla ei vaikuta pääomatulot.