Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Rasavillin haalarit ovat niin sairaan rumia? Haluaisin kannattaa

Vierailija
12.09.2008 |

kotimaista, mutta en kertakaikkiaan saata pukea lasta noin kamalaan asuun... Enkä edes ole mikään turhantarkka!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noihin pukee niin näyttää ihan spurgujen kakaroilta.... :((((

Vierailija
2/21 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle ainakin yksi ihan sairaan ruma malli. Ja minäkään en ole turhan tarkka. Viime vuonna taisi olla joku tosi nätti ruskea-vaaleanpunainen. Mulla odottaa kaapissa puna-sininen välikausihaalari, kirppikseltä. Se on nätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin niin halvan näköisiä...... ja sooooooo viime vuosikymmeneltä... väreineen kaikkineen... tai vieläkin kauempaa......

Vierailija
4/21 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat oikeaa asiakaspalautetta. Ilmeisesti sitä ei kukaan anna kun jatkavat samaa linjaa vuodesta toiseen....

Siis minä ihan oikeasti ainakin välikausipuvut ostaisin tuolta jos kehtaisin niitä lapsilla käyttää....... JA mä olen sentään maalta........

Vierailija
5/21 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eks noi oo ihan saman näköisiä kuin kaikki perushaalarit Reimasta lähtien. Vai onko ne jotenkin oudon muotoisia oikeasti päällä?

Vierailija
6/21 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kaikki perushaalarit.

Vierailija
7/21 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran löysin alesta yhden ihan ok-näköisen puvun, mutta muuten on kyllä melkoisesti käytetty värejä niissä. Mielelläni ostaisin Vojakkalassa ommeltuja pukuja, koska olen itsekin sieltä suunnalta kotoisin, mutta ovat niin hirveän näköisiä, että ihmettelen suuresti, kuinka yleensäkin menevät kaupaksi.

Vierailija
8/21 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvalin käsineet ovat olleet minusta todella hyviä hinta-laatu -suhteeltaan. Ne ovat helpompi pestä kun Reimatecit, varsinkin pienten kohdalla Rasavilit on helpompi kääntää nurin ja takaisin.

Jotkut housut on myös lapsilla olleet käytössä. Ihan jees, olivat musta ja tummansininen.

Haalareita ja takkeja en ole halunnut ostaa, koska ovat myös minun mielestäni vanhanaikaisia väreiltään ja joissain malleissa on joitain kolmioita tai muita nyperryksiä. No, minä olenkin Ticket-äiti -ostaisin Rasaviliä, jos väri olisivat raikkaampia ja selkeämpiä,

Vierailija
10/21 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi pore-malli oli kamala, mutta muuten noi oli ihan samanlaisia väreineen kaikkieen kuin muutki tarjolla olevat.

Vauvamalli näytti kivalta niissä piirroskuvissa, minkälainen mahtaa olla livenä.

Vierailija
11/21 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri näistä kökköväreistä (en käyttänyt tätä sanaa), mutta ei siihen ainakaan mitään vastausta tullut, joten ei jäänyt sellaista kuvaa, että olisivat kovin kiinnostuneita asiakaspalautteesta. En odottanut, että olisivat seuraavana vuonna nimenneet uuden malliston nimeni mukaan, mutta sen verran olisi voinut huikata takaisin, että kiitos palautteesta, kaikki palautteet menevät tuotekehittelyymme tms. (on se tuotekehittely-yksikkö sitten joku takahuoneen Reija tai Seija).

Vierailija
12/21 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi niissä on kaikkia älyttömiä yksityiskohtia. Esim. tasku, joka ei olekaan tasku siis vain näyttää että siinä olisi tasku. Yksi tasku on liian vähän. Vetoketjun päällä oleva suoja ei yletä koko vetoketjun pituudelle. Tyhmän näköistä.

Kaupassa aina mainostavat kuinka ovat täysin vedenpitäviä ja kuravaatteita ei tarvita. Eivät kyllä ole veden pitäviä. Eihän niissä ole edes saumat teipattu. Sama juttu Rasavillin rukkasten kanssa.

Harmittaa kun on ainoa täysin Suomalainen merkki. Ne on ruman värisiäkin.

Vierailija
13/21 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän ketjun kirjoitukset netissä olevan lomakkeen kautta, kun oli mielestäni ihan asiallisiakin pointteja..

Vierailija
14/21 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalareistakin tuollainen elämä nousee "niin last season". Se yksi malli nyt oli aika outo väreiltään, muuten ihan perushaalareita.

Meille osti viime vuonna mummi tytölle sen ruskea-vaaleanpunaisen haalarin mistä joku jo kirjoittikin, ja se oli kyllä nätti. Ihan vieraatkin ihmiset tulivat puistossa kommentoimaan että onpas hyvännäköinen haalari. Että aika monen ihmisen silmää tuo väri näytti ainakin miellyttävän. Ja tosiaan nuo linkin haalarivärit nyt oli aivan perushaalareita, ei rumempia, ei hienompia.

Vierailija
15/21 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne nyt niin kamalia olleet, siis hankkikaa nyt oikeasti elämä jos haalareistakin tuollainen elämä nousee "niin last season". Se yksi malli nyt oli aika outo väreiltään, muuten ihan perushaalareita.

Meille osti viime vuonna mummi tytölle sen ruskea-vaaleanpunaisen haalarin mistä joku jo kirjoittikin, ja se oli kyllä nätti. Ihan vieraatkin ihmiset tulivat puistossa kommentoimaan että onpas hyvännäköinen haalari. Että aika monen ihmisen silmää tuo väri näytti ainakin miellyttävän. Ja tosiaan nuo linkin haalarivärit nyt oli aivan perushaalareita, ei rumempia, ei hienompia.

Olen vajaa seitsemän vuotta tsiikaillut noita värejä ja aina on jokin muu merkki mennyt edelle hankinnoissa. Rasavilin hinta on korkeahko, joten siihen hintaan odotan vaatteelta myös miellyttävyyttä silmään.

Vierailija
16/21 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin minäkin. Mielestäni haalari saa olla työhaalarina lapsella ihan tavallisen näköinen eikä tarvitse olla mikään "karkki", mutta jotain rajaa sentään...

En vaan pysty ostamaan Rasavillin haalareita. Eikä ne ole yksistään ne värit vaan myös hyvin vanhanaikaiset leikkeukset, jotka tekee sen ulkonäön.

Hanskat on onneksi loistavia ja niitä meiltä on löytynyt useita pareja.

Vierailija
17/21 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan basic lastenhaalareita. Miksi lapsella pitää olla päällään jotain sellaista mikä on kaunista katsella eikä saa likaantua? ( melkein itkettää nämä tapaukset missä lapset on esim tarhaan puettu sellaisiin vaatteisiin jotka eivät saa likaantua/rypistyä yms... ) Minusta nuo ovat itse asiassa ihan nättejä haalareita kaikki.. Ja voi jeeesus.. "hirveä leikkaus".. Pitäisikö haalarin olla lapselle muotoon räätälöity? Ei ole tullut mieleen, että leikkausmallilla on syynsä esim lapsen liikkuvuuden ja kerrospukeutumisen kannalta?

Jos nämä kerta ovat niin hirveitä, niin laittakaa ihmeessä linkkiä niihin teitä miellyttäviin malleihin.. Olis kiva nähdä että mikä sitten miellyttää jos ei perushaalarit kelpaa.

Vierailija
18/21 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallit kauheita, kiva jos yksi nätti edes joukossa.

Eduksi voisi katsoa sen, että saa ainakin hyvät hanskat samoilla värisävyillä...

Rivellin: "Miksi lapsella pitää olla päällään jotain sellaista mikä on kaunista katsella eikä saa likaantua?"

Kyllä minä haluan pukea lapseni kauniisti.

Kuka on sanonut, että kaunis ei saa likaantua?

Miksi aina vedetään tämä älytön kortti esiin, että lapset, jotka ovat näteissä vaatteissa -aivan varmasti- kärsivät niistä näteistä vaatteistaan? Ei meillä.

Vierailija
19/21 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin minulla oli omia lapsia ihmettelin veljeni lasten rasavil haalareita, oli niin rumia, että ajattelin niiden olevan jotain halppiksia. Kalliimmasta päästä sit kuitenkin ovat...

Vierailija
20/21 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakoon nyt ihmeessä tämän ketjun huomioon, elleivät ole konkurssihakuisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi