Voiko mitenkään muuttua naiseksi, joka on täydellisesti stailattu aina
Sellaiseksi, jolle vaatteet istuu täydellisesti, hiuksista ei ainutkaan suortuva hapsota mihinkään suuntaan, meikki on täydellinen eikä silmäluomissa ole pienintäkään ripsivärin murusta tai rasvaisena kiiltävää ihoa.
Itselläni aina vähän lököttää farkut takapuolesta, kengät on nuhjuisen näköiset, paidassa liian lyhyet hihat ja kiertyneet saumat. Lyhyemmät hiusosiot töröttää suoraan ylöspäin ja kasvojen lähellä olevat ihan mihin sattuu. Naama kiiltelee suttuisena ja rasvaisena ja ripsivärit on ympäriinsä levinneenä ja koko muukin meikki muhjaantuneena pitkin naamaa.
Kommentit (20)
Mä olin tuollainen!
Sitten tuli ikävät vaihdrvusioiret ja nykyään vain harvakseltaan jaksan laittautua samoin
En usko että kukaan ihan tuollaiseen kuvatun laiseen täydellisyyteen pystyy. Aivan takuulla tyylikkäimmälläkin ladylla on tilanteita että joku suortuva hapsottaa tai meikki ei pysy täydellisenä.
Noin muuten, riippuu varmaan paljonko olet valmis asiaan panostamaan. Treenaamaan, että kroppa on ryhdikäs, uudistamaan vaatekaapin sisällön niin että on vain niitä kauniita ja istuvia vaatteita, panostamaan ihon- ja hiustenhoitotuotteisiin, käyttämään aikaa huolelliseen meikin ja hiusten laittoon jne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä käytät tollasia rytkyjä ja halpoja, huonoja, meikkejä? Oma vikasi.
En käytä rytkyjä enkä halpoja meikkejä. Kaikki vaan muuttuu huonoksi kun joutuu kosketuksiin mun kanssa.
Ap
No joo. Kun oli terveysongelmia mulla ja aknea niin olin tuollainen rasvaisena kiiltävä nuhjuinen. Heti kun terve, voi urheilla, huolehtia itsestään ja vaikuttaa elämäänsä niin sitten huoliteltu. Nyt taas kk kipeenä näytän niin nuhjuiselta tätä nykyä.
Vierailija kirjoitti:
No joo. Kun oli terveysongelmia mulla ja aknea niin olin tuollainen rasvaisena kiiltävä nuhjuinen. Heti kun terve, voi urheilla, huolehtia itsestään ja vaikuttaa elämäänsä niin sitten huoliteltu. Nyt taas kk kipeenä näytän niin nuhjuiselta tätä nykyä.
No mulla ei ole aknea eikä terveysongelmia, joten ei ole kauheasti mitään parannettavaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla ei ole aknea eikä terveysongelmia, joten ei ole kauheasti mitään parannettavaa.
Ap
Hmm, sit ehdotan kuntosalia joskus ja hyvää ruokavaliota. Ehkä epäsopivat ihonhoito tai kosmetiikka sun iholle?
Miksi pitäisi olla täydellinen? Voiko olla normaali ja inhimillinen?
Rahalla saa ehkä. Lisäksi voi joutua korjaamaan kasvoja / huulia välillä tai paperilla kuivaus. Ei varisevia meikkejä, mieluummin ilman. Vaatteet menevät äkkiä koneessa veltoksi.
Ei se minultakaan oikein onnistunut. Olin ennen Kalevi 58v ja 120 kg, nykyään olen Ilona 32v ja 120kg. Täytyy todeta että sain Kalevina enemmän miestä kuin nyt Ilonana.
Osta yksivärisiä vaatteita, ei mitään kukkakuoseja.
Vierailija kirjoitti:
Ei se minultakaan oikein onnistunut. Olin ennen Kalevi 58v ja 120 kg, nykyään olen Ilona 32v ja 120kg. Täytyy todeta että sain Kalevina enemmän miestä kuin nyt Ilonana.
Ilona, olet hottis minihameessa paksuine karvaisine jalkoinesi.
Helppo homma, jos on kymppimilli rahaa tilillä.
Olen melkein aina huoliteltu, kotonakin. Se vaatii pientä vaivannäköä päivän mittaan kuten nyt vaikka sen, että paperilla käy läpi kiiltävät kohdat ihosta ja harjaa hiuksia ja katsoo, ettei hartioilla ole irtohiuksia tms. Vaatteiden materiaalikin vaikuttaa. Ryhdikäs kangas ja hyvät leikkaukset, laadukkaat kengät. Esim. talvisaappaani ovat noin 15 vuotta vanhat, pitkät ja nahkaiset, nilkkurit viisi vuotta ja kuin uudet, kun vain huoltaa ne hyvin. Kenkälankki kannattaa jättää kenkiin imeytymään, välttämättä mitään ei enää tunnin päästä irtoa paperiin, vaikka laittaisi reilusti. Nahka pysyy notkeana ja hylkii likaa.
Sama vähän pätee ihoonkin ;)
Vertailukohtana tuollainen "täydellisyys" ei kuulosta tarpeelliselta. Mutta mistä omasta mielestäsi johtuu, että sinulla menee jotenkin liikaa toiseen laitaan?
Kylläpä tuollainen ihminen vaikuttaa jo ajatuksena tylsältä tyypiltä. Mieluummin vähän pörröä tukassa, meikitön naama, oma vatsaröllykkä ja iloinen innostunut ilme.
Ei kannata vaatia itseltään täydellisyyttä, ap. Ei sitä ole olemassa. Instakuvien täydellisyys on valhetta.
Ota rennommin. Olet ihan hyvä näin. Lasi viiniä ja jalat sohvalle. Katso vaikka joku kiva elokuva.
Maksaa tosi paljon. Aloin eron jälkeen panostaa itseeni ja olen tavoitellut pysyvää tyylikästä olemusta. Olen nelikymppinen, hoikka ja nuorekas nainen.
Esimerkiksi vaatteet. Ostan laadukkaita ja suht kalliita vaatteita ja kenkiä. Mutta nekin kuluvat nopeasti! Kengät ja laukut kolhiintuvat, housut venyvät. Eli tulee tosi kalliiksi ostaa uusia. Samoin vaatteita pitää huoltaa ja uudistaa. Olenkin tehnyt kompromissin että ihan arkipäiväisimpinä päivinä on ns nuhjuvaatteet.
Kampaajalla tulee käydä usein, ja laittaa hiukset aamulla. Kunnon meikit maksaa paljon! Minun hiustuotteet maksaa 200e/kk. Kasvorasva satasen. Että todella saa panostaa.
Itseruskettava, hampaiden valkaisu jne. Kuntoilua en edes mainitse. Eli mahdollista se on, mutta hyvin paljon vaivannäköä ja suoraan sanottuna rahaa se vaatii.
Miksi sä käytät tollasia rytkyjä ja halpoja, huonoja, meikkejä? Oma vikasi.