Minkälainen ja minkä maalainen mies suostuu elättämään naisen?
En tarkoita että naisen pitäisi olla kotiäiti, vaan tarkoitan ihan lapsetonta naista. Näin lehdestä senkin jutun, missä suomalaisnainen asuu Dubaissa jonkun miehen elätettävänä ja sanoi, että monet suomalaiset naiset tyytyvät liian vähään.
Kommentit (23)
En kyllä alkaisi ketään elättämään.
Mutta rikkaat arabit voi elättää jalkavaimoja.Eli suomeksi h...ia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiin. Oli mulla vielä yksi naapurinpoika, jolla oli silloin 13 miljoonaa perintörahaa verotietojen mukaan. Se oli tosi tavallinen, törmäsin myöhemmin ihan baarissa. Elää nykyään tavallista elämää pienellä paikkakunnalla. Se olisi varmasti elättänyt, jos olisin ollut kiinnostunut.
Toi oli muuten erikoinen. Suomalaisen mittapuun mukaan todella rikas. Päädyttiin jatkoille baarin jälkeen. Asui tavallisessa rintamamiestalossa. Siellä mulla sytytti, että sehän on mun vanha naapuri. Ja rahaa on. Mutta mistään sitä ei nähnyt, paitsi kaveri vihjasi, että tuo tuossa onkin semmoinen, ettet tiedäkkään.
Mitä oon kuullut, niin elää yhtä vaatimattomasti perheensä kanssa edelleen samalla pikkupaikkakunnalla. Eli on hyväksynyt, että käyttää rahaa sen verran, kuin itse tienaa työllä. Vaikka oli mittava perintö takana.
Epätoivoinen mies elättää kyllä ihan Suomessakin.