Viini-illan aloittelua - muita?
Pitkästä aikaa vapaa viikonloppu mukuloista ja äijästä -> käytän tilaisuuden ja nautin antaumuksella hyvää viiniä. Onko muita saman jalon harrastuksen parissa?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna vasta. Ukkokullan kanssa kylpylään menossa. Pullo kuoharia puoliksi (tilattu jo huoneeseen), ruuan kanssa lasilliset punaviiniä ja illalla varmaan vielä jotkut juomat paikan pubissa. Eiköhän muutakin kivaa keksitä, ellei kylpeminen ala liikaa väsyttää. Kiva viikonloppu tiedossa!
Hyi saatana, paskavesissä lillumista rähjäisessä kylpylässä. Köyhäkö olet?
Minä en kans yhtään ymmärrä miten joku niissä jalkasilsapaikoissa viitsii käydä. 🤮
Ja Ässät voitti, eli kaikki hyvin tässä mielessä, mutta ne pelaa kuulemma vielä huomennakin. No käy miten käy huomenna aika painit on sunnuntaina ja eiköhän Ässät hoida kuten tänäänkin. Koitin vähän vihjaista äijälle, että voisit tulla kodin kautta anoppilaan, mutta eihän tuo mitään ymmärtänyt. Suoraan sanoen kännissä panettaa ja huomisessa krapulassa vielä enemmän,mutta kärsitään jalosti ja sunnuntai-iltana kaikki tuntuu vielä taivaallisemmalta..
On anoppi ihana ihminen, jaksaa puhua ja viestitellä kännisen miniän kanssa ja nyt on lettutaikina valmiina pannulle menoa varten. Kumpa joskus voisin olla edes puolet hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Viinit on juotu ja uuttaa en enää korkkaa Nyt vain toivotaan, että Ässät hoitaa ja äijälle pitää tarjota erikoishoitoa sunnuntaina. Huominen on krappepäivä, mutta sellainenkin tekee joskus hyvää sielulle.
Olen eri mieltä krapuloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko viiniä yleensä juot illassa, ap?
Yleensä en juo viiniä nykyelämäntilanteessa ollenkaan. Nyt harvinainen poikkeusilta ja otan vapauden tehdä asioita eri tavalla kuin normaali arkena.
Kuinka lihava olet? Paljonko painat? Kysyn siksi koska alkoholi lihottaa tehokkaasti vaikka vain harvoinkin käytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko viiniä yleensä juot illassa, ap?
Yleensä en juo viiniä nykyelämäntilanteessa ollenkaan. Nyt harvinainen poikkeusilta ja otan vapauden tehdä asioita eri tavalla kuin normaali arkena.
Kuinka lihava olet? Paljonko painat? Kysyn siksi koska alkoholi lihottaa tehokkaasti vaikka vain harvoinkin käytettynä.
En ole punninnut itseäni pitkään aikaan, mutta edelleen samat vaatteet menee päälle kuin vuosia sitten, jollon painoin 63 kiloa, olen 172 senttiä pitkä, joten en ole millään mittarilla lihava. Sen sijaan olen kyllä kännissä kuin käki ja sitä ei pitäisi aikuiselle tolkun ihmiselle tapahtua. Olen joskus ennenkin miettinyt alkoholin käyttöä, ei ole ensimmäine kerta kuin se ei pysähdy parin lasin jälkeen ja siitä pitää olla aidosti huolissaan siinä vaiheessa kun pää on taas selvä.
Huomenta, AP:lla vähän tahmea aamu. Varmaan vielä promilleja kun tuntuu talo keinuvan ja pyörivän. Krapulan torjuntaan vettä, banaania ja pari buranaa. Ehkä se tästä päivä käynnistyy, voisi mennä takapihalle haravoimaan raittiiseen ilmaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, AP:lla vähän tahmea aamu. Varmaan vielä promilleja kun tuntuu talo keinuvan ja pyörivän. Krapulan torjuntaan vettä, banaania ja pari buranaa. Ehkä se tästä päivä käynnistyy, voisi mennä takapihalle haravoimaan raittiiseen ilmaan.
Joitko siis yhden pullon viiniä ja vieläkin tuntuu? Vai miten paljon sitä meni? Minä juon pullollisen alkuillasta ,n 4 lasillista, kun laitan ruokaa ja toisen melkein kokonaan myöhemmin. Mutta en tod ole seuraavana päivänä aamulla ylhäällä, enkä pysty mitään juuri syömään , saatika tekemään.
Nyt olen kyllä kuivatellut nelisen päivää.
Taisi olla puolentoista litran hanapakkaus, petollisia kun on hankala arvioida kuinka paljon on jo kulautellut kurkusta. alas. Haravoin tunnin ja sitten pyöräilin lähikauppaan ostamaan vichypullon 10 jälkeen, sattui olemaan myös poliisit eväitä ostamassa ja kysyin voiko puhaltaa, ei ollut kiirettä ja muutenkin mukavia, puhalsin silloin 0,85 promillea. Sanoivat, että siinä kolmen jälkeen voisi mennä huoletta rattiin.
Juuri nyt on vähän siinä ja tässä tuleeko oksennus, eli kyllä tässä nyt krapulasta kärsitään, mutta lystin lunnaat pitää vain maksella.
AP tuo edellisen kirjoitti, mutta humalatila aiheuttaa kaikennäköistä